Tam bir hafta geçti.Bende bu süre içinde okula gitmedim ve arayanları reddettim.
Ve ben onları bırakıp yeni evimdeyim.Cenazeden sonra geldim buraya.
Gerçek annem ve babam çok zenginler ve ne istersem yapıyolar.
Bugün ise kardeşim gelicekmiş.Oda bir aylığına amerikaya gitmiş tatil için.
"Tatlım hadi kahvaltı zamanı" dedi annem.
"Geliyorum"
Üzerimi değiştirip çok az makyaj yapıp alt kata indim.Babam ve annem oturmuştu sofraya.
Kahvaltımızı ettikten sonra zil çaldı ve içeri çok taş biri girdi ve o büyük ihtimalle benim abimdi.
"Hoşgeldiniz Kaya Bey " dedi kapıyı açan kadın.
"Hoşgeldin canım"
"Hoşbulduk anne" annemle sarıldılar.Babamla da sarıldıktan sonra benim yanıma geldi.
"Ben Kaya memnun oldum"
"Bende Derin"
"İstersen bugün sana buraları gezdireyim"
"Aslında güzel olur hiç dışarı çıkmadım buraya geleli"
"Tamam bir saate çıkalım"
Hemen odama çıktım.Banyo yaptım saçımı kuruttum.Ve giyindim(multi)
1 buçuk saat olmuş.Hemen onun odasını bulmaya çalıştım.Hangisi onun odasıydı bilmiyorum.
Odamın karşısında olan büyük siyah oda olabileceğini düşündüm.Orayı hep merak etmiştim.
Tam oraya doğru giderken kapı açıldı ve Kaya çıktı.
"Oo çok güzel olmuşsun hadi gidelim" dedi.
Gülümseyerek arabaya bindim.
"Nereye gitmek istersin?"
"Bilmem"
O sırada telefonu çaldı.
"Alo"
"Derin var yanımda"
"Kardeşim"
"Sorarım"
Telefonu kapattı ve bana döndü.
"Bizimkiler çağırıyor istersen gidelim" dedi.
Sosyalleşsem hiç fena olmazdı.
"Olur" dedim.
Oda arabayı çalıştırdı.
"Ee nasılsın?"
"İyi sen?"
"Bende iyiyim"
"Bir şey sorabilir miyim?"
"Tabi"
"Beni niye evlatlık olarak verdiklerini biliyo musun?"
"Bir zamanlar durumumuz çok kötüydü o sırada bende Amerika'da olduğum için tam bilmiyorum ama şirketimizin en kötü zamanıymış"
"Şirketimiz mi var?"
"Evet"
Durduğumuzda geldiğimizi farkettim.
Arabadan indim ve nerede olduğumuza baktım.Çok lüks bir restorana gelmişiz.
Kaya arabayı birine bıraktı ve yanıma gelip kolunu omzuma attı.Şimdiden bana bu kadar samimi davranması hoşuma gitmişti.
İçeri girdiğimizde çalışanların hepsi Kaya ve bana hoşgeldiniz dediler.Sonra bir masaya doğru ilerledik.Masada 6 kişi vardı.5 erkek 1 kız.
Bi tane kız bize doğru koşmaya başladı.Ve benim saçıma yapıştı.
"Çağla ne yapıyosun bıraksana kızın saçını"
"Bu kim Kayaaaaa?" diye bağırmaya başladı ve sonunda Kaya'nın sayesinde saçımı bıraktı.Ve bizde oturduk.Kaya benim yanıma oturdu.Öbür yanımda ise bir çocuk vardı.
"Yeni sürtüğün mü Kaya?" dedi Çağla.
"Kardeşim hakkında düzgün konuş"dedi Kaya.
Çağla dışında herkesle tanıştım.
Efe,Aras,Cenk,Görkem Ve Berk.Hepsinin çok cana yakın davranması çok hoşuma gitmişti.
Biz tanıştıktan sonra Çağla gitti.
"Çağla için üzgünüm" dedi Kaya.
"Niye böyle bir şey yaptı ki?"
"Benim yanımda olan herkese karşı aşırı kıskanç davranıyo"Berk "Bundan sonra sana bir şey yapmaz merak etme" dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
En Değerlim
RomanceYeni aile Yeni okul Yeni arkadaşlar Yeni HAYAT Derin bunların hepsine hazır mı? -küfür içerir-