34. Akşamdan Kalma

13 2 0
                                    

Bizim çevrede olduğu için tanıdığım herkesi göreceğimi biliyordum. Umarım Emir malı gelmezdi. Şahsen çok şansız bir insan olduğum için korkuyorum.

Bir arabaya sığamadığımız için iki araba halinde gittik. Oraya gittiğimizde etrafta tanıdıklar vardı ve bizimkilerle çok eğlenmiştik. Berk'e kız bile ayarlamıştım. Ay ne kadar iyi bir arkadaşım ayol.

Bir ara bizim sitedekileri görmüştüm. Arda bana gülümsemişti fakat Ayaz bana kaşlarını kaldırıp baktığı için bir şey yapamamıştım. Çocuk sadece gülümsedi yani töbe.

Barın olduğu yere gittik herkes istediklerini söyledi. Aras ve Berk kimin daha fazla shot atacağı konusunda kapışıyorlardı. Bende arada "bari ramazanda yapmayın lan" diyordum ama dinleyen yok. "İçinde görelim o zaman" deyince ikiside gaza geldi ve içmeye başladı. Ben niye bunu dedim şimdi harbi malım.

Shot söylediler ve içmeye başladılar. Bende sol taraflarında telefona bakıyordum sonra yanıma bir çocuk geldi. "Seni bu bara nasıl aldılar küçük?" Laf mı soktun şimdi gerizekalı? "Senin nasıl aldılarsa beni de öyle aldılar" dedim ve önüme döndüm. "Sert kızları severim".

Allah allah erkekler şu sert kız aşkı nereden geliyor bir kızın size laf sokması hoşunuza mı gidiyor?

"Bayan için de aynısından alabilir miyiz?"

Bayan babandır.

"İstemiyorum" deyip shot bardaklarının bulunduğu tepsiyi ittim. "Korktun mu sert kız?". "Rahat bırakır mısın artık?" diye sesimi yükselttim. "Bunları içersen neden olmasın?" dedi piç piç bakarak. O an ki sinirle shotları diktim ve tepsiyi ona ittim.

"Siktirip gider misin artık?". Ayaz bunu duymuştu ve "noluyor lan?" diye yanımıza geldi bende onu çekiştirip oradan uzaklaştırdım. Bizim gerizekalılar hala yarışıyorlardı.

"Noldu lan orada iki dakikalığına yalnız bıraktım si-"

"Adam çok sinirimi bozdu ya cidden iğrenç biriydi salak salak konuştu bende içtim yani"

"Nasıl yani o masadaki shotları sen mi içtin?"

"E-evet"

Birde sırıtsam tam ağzıma sıçacak gibi bakıyor ehehrjjejejej. Bende yavaş yavaş gitmeye başladım ya.

"Derin aklına sıçayım yürü bize gidiyoruz bu halde annenlerin yanına gidersen kadın kalp krizi geçirir herhalde"

Aslında haklıydı ama gitmek istemiyordum.

"Hayır gitmek istemiyorruğm biraz daha kalalım". İçeri koştum ve Ayaz galiba arkamdaydı. Bizimkilerin içme yarışı çoktan bitmişti galiba. Aras kahkahalar atıyordu hemen yanına gittim ve beraber mal gibi gülmeye başladık.

"Kankahahahahah-" daha kahkaha atmam bitmemişken Ayaz kolumdan çekti ve dışarı çıktık.

"Nereye gidiyoruz?"  dediğimde "bize" diye karşılık verdi.

Eve atıcak glb töbe.
•••

Eve varınca tuvalete kusmuştum ama Ayaz'ın bunu bilmesine gerek yoktu.

"Ayaaz" diye seslendim ve koltuğa oturdum. Bana kaşlarını kaldırarak baktı.

"Kıyafet mi istiyorsun?" dedi ve haklıydı. Üstümdeki dar ve rahatsızdı. Tam bir gece kıyafetiydiler ve bunlarla tüm gece kalamazdım. "Gel bakalım" kolumdan çekip odasına götürdü.

En DeğerlimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin