Do you love him?

2K 112 11
                                    

- "Otevři Catherine.. Vím moc dobře, že tam jsi" bušela na dveře.. Pořad jsem před nima tiše stála a doufala, že to Jane vzdá a odejde..

Po chvíli bušení ustálo a já si oddychla, bohužel předčasně.. Dveře se totiž otevřeli.. Proč ten Loki nezamyká, sakra.. prolétlo mi hlavou..
- "Jane" nebyla jsem si úplně jistá, jestli mám být ráda, že jí vidím a nebo se mám bát nejhoršího
- "Pane bože, Catherine" zavřela dveře a okamžitě mi skočila kolem krku
- "C-co tady děláš, Jane?" odstrčila jsem jí s nechápavím a překvapeným výrazem zároveň
- "Já? Spíš ty.. " spustila "Není ti nic? Co ti udělal? Proč tě unesl? Neboj, už ti neublíží.." vyšilovala, jak smyslů zbavená, to se dalo čekat
- "Sakra, Jane, dost!" vykřikla jsem, aby už konečně zmlkla. Povedlo se, jen na mě udiveně zírala "On.mi.nic.neudělal.. Spíš naopak, několikrát mi zachránil život.. A navíc mě ani neunesl, po tom útoku na Asgard mě odnesl do bezpečí, ale řekl mi, že mě klidně pustí, že se na Asgard vrátit mužů, nijak mi v tom nebránil.. Já s ním jít chtěla, bylo to z mojí vlastní vůle" objasnila  jsem jí celou situaci.. Teď její výraz vypadal ještě víc udiveně.. Bylo to trochu směsné a v jejím výrazu byl náznak něčeho, co připomínalo....strach?
- "A-aha" uklidnila se "Ale proč?"
- "On mi pomáhá, aby mě nenašli Nephilimové, jdou po mě kvůli tomu prstenu, což už jste na Asgardu jistě zjistili.. Loki je chce nějak zastavit, abych už měla klid"
- "Tak proč jste si neřekli o pomoc na Asgardu?"
- "Protože by Lokiho zavřeli a...a to nechci.." řekla jsem váhavě... Proč vlastně nechci, aby ho zavřeli? Položila jsem sama sobě otázku..
- "Proč ti na něm, sakra, tak záleží, Cath?" jen jsem sklopila před jejím pohledem hlavu "To ne.." řekla skoro neslyšně
- "Co?"
- "Tenhle pohled znám.."
- "Pohled.. Jakej?"
- "Jsi do něj zabouchlá" konstatovala a upřeně se na mě dívala.. Sklopila jsem pohled "Proč zrovna on?" položila, spíše řečnickou, otázku
- "Já..já.. Sama nevím.. Prostě se to stalo.. Něčím mě zaujal, asi" řekla jsem nejistě
- "Sakra, Cath... Vždyť je to vrah" mírně zvýšila hlas
- "Vždyť ho ani neznáš! Nikdo z vás ho nezná tak, jako jsem ho měla možnost poznat já! Všichni ho odsuzují ještě dřív, než s ním vůbec promluví.. Dokonce i ty.. Ale o tom že zachránil tobě a tvému dokonalému snoubenci zadek už se nemluví..." křičela jsem na ní, až jsem se sama divila.. Jane jen zírala "Takže.. Co kdyby ses starala o sebe, Thora a svůj život a ten můj nechala napokoji.. Umím se o sebe postarat"
- "Catherine..." začala, ale já jí přerušila
- "Měla bys jít" už jsem jí prostě nechtěla poslouchat "Loki je za chvíli zpět" dodala jsem
- "S ním akorát přijdeš o život" řekla klidně a šla ke dveřím "..když tě nezabije on, tak to udělá někdo jiný, kvůli němu.. Dávej na sebe pozor.." jen se na mě smutně podívala, pak odešla..
- "Bože" povzdechla jsem si a s obličejem v dlaních jsem si sedla na postel

- "Jsem zpět" ozval se Loki od dveří, chvíli po odchodu Jane "tady jsou ty věci" usmál se a podal mi bílou tašku
- "Děkuju" usmála jsem se a šla se do koupelny převlíknout

Byli tam černé, uplé , bílé tričko, černá mikina s kapucí, černé kotníčkové boty s bílými tkaničkami a na dně tašky jsem dokonce objevila bílé spodní prádlo, musela jsem se usmát, když jsem si představila, jak to asi kupoval.. Každopádně velikost oblečení i bot byla správná.. Wow..

- "Sluší ti to" usmál se Loki, když jsem vylezla z koupelny "I když ten ručník taky nebyl špatný" dodal s šibalským úsměvem
- "No.. Díky" řekla jsem váhavě.. Zasedla jsem ke stolu a podepřela si hlavu rukou.. Potom zavládlo ticho, které mi nijak nevadilo..

Ticho trvající asi půl hodiny přerušila Lokiho otázka..
- "Jsi v pořádku? Co jsem přišel, jsi nějaká rozhozená"
- "Já... Jsem v pořádku" Vážně jsem právě lhala chlapovi, který je bůh lží? bylo jasné, že mi to nesežere.. K mému překvapení jen prikývl a nerýpal se v tom.. Chtěla jsem mu říct, co se stalo, ale asi je lepší, že to neví..

Pořad jsem se bála, aby Jane neřekla Thorovi, kde jsme.. A s těmihle myšlenkami jsem měla stále větší pocit, že by o mé malé, nazvané návštěvě měl vědět.. Asi tušil, že mu něco tajím, ale neptal se..

Za 5 dní

Těch pět dní bylo až podezřele klidných.. Jediné, co se stalo bylo, že jsme vyměnili motel.. Nephilimové, ani nikdo z Asgardu se neobjevil.. Vsadím se, že je to jen ticho před bouří.. A dokonce, k mému překvapení, Loki přestal mizet, dodržel svůj slib..

Dokonce jsme šli párkrát ven.. Jsme si pořád bližší.. A já zjistila, že ho každým dnem miluju víc a víc.. Jedna moje část si přála, aby tohle šílenství už skončilo, ale ta druhá... Nechtěla jsem prostě přijít o Lokiho.. Věděla jsem, že ukončení mého útěku znamená i odchod Lokiho...

****

Byl už večer.. Vylezla jsem z koupelny, v pokoji už bylo zhasnuto, myslela jsem, že Loki už spí, takže jsem opatrně zavřela dveře.. Když jsem se otočila, stál za mnou, leknutím jsem nadskočila..
- "Sakra, Loki, tohle mi nedělej.. Lekla jsem se.. Myslela jsem, že spíš" nic neřekl, jen přede mnou stál, do půl těla vyslečený a koukal na mě.. Pak udělal krok ke mě, neměla jsem kam ustoupit.. Cítila jsem na tváři jeho horký dech, byla jsem z něj značně nervózní, první, co mě napadlo bylo sklopit hlavu, tak jsem to udělala.. Loki mě ale jemně chytil za bradu a hlavu mi zase zvedl... Pak se ke mě naklonil a dal mi jemný, váhavý polibek
- "Loki, já..." špitla jsem
- "Ne" utnul mou větu dřív, než jsem jí pořádně začala "Nic neříkej, vím, co chceš říct, ale prostě mlč" poslechla jsem, nic jsem neříkala..

Opřel mě o zeď a vášnivě mě líbal.. Chytil mě za vlasy a zatáhl za ně, čímž mi zaklonil hlavu a získal lepší přístup k mému krku, na kterém mě líbal.. Zajela jsem mu rukama do vlasů, Loki mi je ale chytil a natáhl podél zdi, při čemž mě stále libal ma krku a začal mi vyhrnovat tílko, které následně odhodil kamsi stranou.. Rukama mi sjel po bocích, až ke stehnům, načež si mě vysadil a já si omotala nohy kolem jeho boků.. Užívala jsem si jeho vášnivé polibky a s radostí mu je oplácela.. Po chvíli se mnou Loki přišel k jeho posteli, na kterou mě položil a pokračoval v líbání mého těla.. Motýlými polibky si vytvářel cestičku od mých rtů, přes krk, hrudník, břicho, až k lemu mých kraťasů, které pomalu stáhl a následně je odhodil kamsi na zem.. Byla jsem nahá a nelíbilo se mi, že on má stále ty pyžamové kalhoty.. Když to nejméně čekal, převalila jsem ho na záda.. Začala jsem ho líbat na krku, pak na jeho vypracováním hrudníku a břiše, když jsem se dostala k lemu kalhot, pomalu jsem mu ke stáhla.. Loki mě pak chytil a zase si mě převrátil pod sebe.. Chytil mě za stehna a roztahl mi nohy.. Pak už jsem v sobě pocítila jeho chloubu.. Hlasitě jsem vydechla.. Loki se pousmál a dál přirážel a pořád zrychloval "Loki" vzdychala jsem jeho jméno a to se mu líbilo.. Zarývala jsem nehty do jeho zad.. Když jsme "to dokončili" Loki se svalil vedle mě a já se dobrých pět minut vydýchávala..

Ležela jsem na jeho hrudi a on mě k sobě pevně tiskl
- "Lituješ toho?" zeptal se po chvíli
- "Ne" spokojeně jsem se usmála
- "Víš o tom, že jsi mi poškrábala záda?" zasmál se
- "Jsi bůh, musíš něco vydržet" zasmála jsem se a on mě políbil do vlasů
- "Dobrou noc" zašeptal po chvíli
- "Dobrou" spokojeně jsem usla v jeho náručí..

Tak tady to máme :3 vím, že tohle nebylo nic extra, ale   další kapitole budou Avengers ;)

Takže, snad se Vám to i tak líbilo :))

PS: koment a vote potěší ;) :D

In Love With A Criminal (FanFikce- Loki CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat