••••
„Já si beru.. Sáru, můžeš sem prosím jít, zlato?" zavolal Olyna do zákulisí a Sára, která se snažila hrát, že to vůbec nečekala, i když měla na ksichtu třikrát víc make-upu, než když jsme se viděly ráno, vyšla a nadšeně mávala na lidi, kteří se na ni znechuceně dívali. Oly mikrofon předal Sajmonovi, který ve zkratce řekl, že je s Nerem a podal mikrofon dál a to Vitovi. Ten se ani chvilku nerozmýšlel a bez přemýšlení vyhrkl „Já si beru Kačku." Všichni se zatvářili zmateně a proto se jal vysvětlování. „Kača je dobrá kamarádka jak mě, tak lidí z YouNity, pracuje na CraftConu už po třetí. Takže prosím, Kačo, vystoupej sem." usmál se na mě a když všichni uviděli, koho hypnotizuje pohledem, všichni mě k němu po zvednutí začali postrkávat. Pomalu jsem vyšla po schůdkách na pódium a zamávala jsem lidem do davu, zatím, co Vita podával mikrofon dál a to Knifovi. „Co jsi to udělal? A PROČ jsi to udělal?" sykla jsem na Víťu, který mi odpověděl pouhým úsměvem. „Tak, my jsme rozdělení, jak jste si určitě všimli, a můžeme jít losovat!" promluvil Lipo, kterého si k sobě vzal Knife. „Kdo půjde první?" zeptal se a pohlédl na nás. Nikdo se neměl k pohybu, než jeden fanoušek vstal a vykřikl: „Venfelin!". Všichni jsme se zasmáli názvu jejich shipu, jenže klukům po chvíli zmrzel úsměv na tváři, když to začalo všech možná tři sta lidí skandovat. „Dav si zvolil!" vykřikl znovu Lipo a postrčil Vaška a Gofelina ke klobouku. Oni se začali potichu přít, kdo bude tahat, až se nakonec nějak dohodli a Vendali dovnitř strčil ruku a začal se v něm přehrabovat (Lidi, pls, ne dvojsmysly!:D). Pomalu, štítivě ji zase vytáhl a zvolna rozbaloval lísteček. Když si přečetl, co je na něm napsáno a ukázal ho Gofelinovi, oba se zatvářili znechuceně. „Takže.." přišel k nim Lipo, aby si to taky mohl prohlédnout, „tady hoši mají sůl!" pronesl potěšeně, nejspíš při myšlence, že se jedné vážně špatně zbavil. Oba dva, tedy, všichni tři přistoupili ke stolu, kde vybraní popadli lžíce, polévkové, protože jinak by to nebylo tak úžasné, na které už jim Knife sypal vrchovatě soli. Když už to měl, sáček položil zpět na stůl a odstoupil. Kluci se pomalu nadechli a koukali na kopu bílého prášku, který měli celý sníst (není to cocain,díky._.). Všichni ztichli a čekali na jejich pohyb, jenž ale nenastal. Tak jsem začala spíš potichu odpočítávat od desíti, čehož se chytil Vita, od něj Knife a Lipo, až křičela čísla celá naše řada na pódiu. „Tři... Dva.... Jedna... Teď!!" zakřičeli jsme všichni v sále naposled a Vendali a Gofelin tu sůl opravdu spolkli. Hned nato se jim oboum zkroutily obličeje a běželi si do zákulisí pro vodu. Bylo mi jich vážně líto, ale znervózněla jsem, protože si diváci měli vybrat další dvojici. Sakra! pomyslela jsem si. „Lidičky, kdo je vaše další volba?" zakřičel Vendali po vypláchnutí svých úst. Začaly se ozývat různé slátaniny, ale nejvíc se ozývalo jedno jméno. Kata, Vitka, Viča.. Kruuuciii.
ČTEŠ
Is he my destiny? Or he?
FanfictionJedna dívka. Jedna akce. Šest YouTuberů. Sedm přátelství. Aneb, jak láska někdy nedopadá dobře. 26.12.2016→#981≈FF 22.03.2019→#81≈YouTubeři 28.03.2019→#581≈YouTube