›the nineth part‹

171 31 8
                                    

••••
Přišel konec Craftconu a s tím i moje sentimentální chvilka. Jelikož se ale něco stalo s mikrofony, musela jsem pomáhat, aby se mohlo odehrát Just Dance. Po pár pohybech s kabely se všechny mikráky daly do pořádku, takže jsme všichni dostali za úkol uklízet židle, aby bylo kde tančit. Pomáhala jsem Terce, společně jsme odtahaly snad polovinu a od hlavního vedoucího jsme dostaly pauzu, až do doby, kdy 'vyhodí' všechny návštěvníky a my budeme vše vracet do původní polohy. Šla jsem se tedy rozloučit s pár lidmi, se kterými jsem se seznámila, zvláště pak s jednou malou holčičkou, jménem Nikol, a její mamkou. Naposled jsem ji obejmula a běžela jsem se připravit na tančení, jako každý rok. Hlavní host, tento rok to byl MenT, vyhlásil začátek a jako první píseň nám jako každý Craftcon pustili Rasputin od Boney M. Šla jsem si stoupnout na pódium a opřela jsem se o stěnu, rozhodnutá počkat na Terku a Toma, vždycky jsem tancovala s nimi. Smála jsem se na úžasných pohybech všech YouTuberů, tancujících přede mnou, když mě najednou někdo zatáhnul za ruku k němu, hrozně jsem se lekla a po zjištění, že je to jen Macko, jsem se na něj usmála a začala jsem se pohybovat podle videa. První písnička skončila a nez pustili další, uviděla jsem dole Nikolku, takže jsem jí naznačila, ať jde za mnou. Nervózně se ošila a zavrtěla hlavou na znamení, že ne. Seběhla jsem dolů, kde jsem ji, s úsměvem na její mamku, popadla do náruče a vrátila jsem se nahoru. Podívala jsem se na ni, jak si s radostí v očích prohlíží všechny lidi kolem sebe a očividně jich většinu zná. Další píseň byla od Lady Gagy a byla to Bad romance, jedna z mých oblíbených a nejspíš nejznámějších. Všichni jsme začali tančit 'tanec oživlých, retardovaných mrtvol' jak jsme tomu my, organizátoři a pomocníci, říkali. Pořád jsem na sobě cítila něčí pohled, ale neřešila jsem to, nejspíš se jen dívali na to, co mají tančit. Všichni, naprosto zadýchaní, jsme zastavili a čekali na poslední song. Black eyed peas a Let's get it started. Krásná písnička na konec. Skákali jsme a zpívali podle textu, byla to neskutečná atmosféra. Poslední nota zazněla a ozval se hlas, oznamující konec Just Dance a i konec celého Craftconu. Děti i dospělí pobrali své věci a pomalu začali odcházet. My jsme museli počkat, než odejde poslední osoba, co tu nepatří a mohli jsme začít uklízet. Odnášely se židle, bannery, uklízel se obchod, jenom já jsem prostě musela zametat konfety, které spadly ze stropu a které všichni roznesli všude. Popadla jsem tedy koště a začala jsem jím pomalu mávat sem a tam, zatím jen pro efekt. Ve velkém sále jsem zůstala sama, dokud jsem neuslyšela hlasy a smích. Ty se nebezpečně přibližovaly, ale já se dál pokoušela smést všechno na hromadu. „Ahoooj!" mocně zaburácel Vaškův hlas, načež jsem se otočila na něj i na jeho doprovod. Víťa, on, Nero, Sajmon a Tomáš. Boha.. Zvedla jsem hlavu a usmála jsem se na ně, falešným úsměvem.

Is he my destiny? Or he?Kde žijí příběhy. Začni objevovat