Ale zároveň mě znervóznilo to oslovení. 'Lásko'. To musí být vážné..
„Jo, málem bych zapomněla, tohle je Tomáš, můj.. Přítel." trochu jsem znervóznila, jestli Tom pochopil mou hru, ale když si mě přitáhl ještě blíž, byla jsem si jistá, že mi pomůže. „Víš ale, že mám vážně holku?" pošeptal mi. „Nekeceeej." překvapeně jsem odvětila, ale na to jsem se usmála. Přála jsem mu to. I když jsme normálně diskutovali, viděla jsem, že mi Oly nevěří. „Tomii, musím jít." oznámila jsem mu a dala jsem mu pusu na tvář. „Ahoj Vendali, Oly, Sáro." falešně jsem se usmála a opustila jsem backstage. Šla jsem tichou chodbou vedoucí ke dveřím, kterými se dostanu ven, kam můžou i lidi- fanoušci. Vyšla jsem jimi a protože mě nikdo nepotřeboval, procházela jsem se kolem pódia a počítačů. „Počkej!!" volal někdo, takže jsem zastavila, i kdyby to nebylo na mě. Otočila jsem se a běžel ke mně Macko. Bohužel, jeho zvolání zaujalo nejen mě, ale i fanoušky. Takže když ke mně doběhnul, už za ním běžela miliarda jeho fanoušků. „Poběž." zašeptala jsem, chytla jsem ho za ruku a rozběhla jsem se. Běžela jsem chodbou a odbočila jsem doleva, bohužel do chodby, která byla slepá. „Co teď?!" jemně vykřiknul. „Sem!!" odpověděla jsem a zatáhla jsem ho do skříně. Do malé skříně. Hodně malé skříně. Byli jsme na sobě dost namačkaní a snažili jsme se nedýchat, ať si nás fanoušci nevšimnou. Po chvíli jsme vylezli, protože nám přišlo, že už jsou pryč. Jen tak jsme stáli naproti sobě, v trapném tichu. Byla jsem až moc zamyšlená, takže jsem si nevšimla, že se Macko přibližuje. Uvědomila jsem si to, až když stál u mě. „C-co to děláš?" zakoktala jsem se a zrudla jsem. „Poddej se tomu." zašeptal, když mi koukal do očí. Stále se přibližoval až jsem to nevydržela a políbila jsem ho. Přiložila jsem rty na ty jeho, první jen lehce. Když jsem se se zavřenýma očima odtáhla, položil mi ruku na zátylek a přitáhl si mě blíž, znovu. Jazykem se mi snažil dostat mezi rty, ale já jsem mu to nedovolila. Odtáhl se a s otázkou v očích se na mě díval. Uvědomila jsem si, co tu dělám. Miluju Olyho, hraju, že chodím s Tomem a líbám se s Mackem.. Bože.
„N-ne, co-co to dělám?!" chytla jsem se za hlavu a začala jsem couvat. „Děje se něco? Kačo?" přistupoval ke mně. „Nech mě!" vykřikla jsem na něj a utekla jsem.
Vběhla jsem na chodbu plnou fanoušků a ztratila jsem se mu v davu.
Vešla jsem do šatny, kde posedávalo pár lidí, při mém štěstí i pár lidí z YouNity. Na sedacích pytlech tam seděli Sajmon, Vitaa a Oly. Naštěstí tam seděli bez stíhačky, takže jsem si k nim v pohodě šla přisednout. „Ahoj kluci!" usmála jsem se na ně a sedla jsem si k nim na zem. „Ále, co si sedáš na zem, pojď ke mně." zasmál se na mě Víťa a když jsem se zvedla, stáhl si mě k sobě na klín. Ze začátku jsem byla nervózní, protože na mě Oly pořád koukal.
ČTEŠ
Is he my destiny? Or he?
FanfictionJedna dívka. Jedna akce. Šest YouTuberů. Sedm přátelství. Aneb, jak láska někdy nedopadá dobře. 26.12.2016→#981≈FF 22.03.2019→#81≈YouTubeři 28.03.2019→#581≈YouTube