Okuldaki son günümüz.Yarın Şubat Tatili'ne giriyoruz vee Uludağ'a gidiyoruz.En başta Barış'a mesaj atarken bunların olabileceği aklıma gelmezdi.Anca iki takılır ve sonra konuşmayız diye düşünüyordum.Şimdi Uludağ'a gideceğiz,bana kayak yapmayı öğretecek ve aynı odada kalacağız.Okuldan çıktığımız gibi yola çıkacağımız için hemen Barış'la eve döndük.Formalarımı değiştirip şarjdan telefonumu çıkardım.Kulaklığımı cebime attım.Dünden hazırladığım valizimi aldım ve ailemle vedalaştım.Barış'ın evinin önüne geldiğimde Barış ve ailesi valizlerini arabanın bagajına yerleştiriyorlardı.Ailesi ile tanıştık ve benim valizimi de bagaja koyduktan sonra arabaya girdik.Barış ve ben arka koltuğa,annesi ve babası da öne oturdular.Yola çıktığımızda Barış'ın anne ve babası koyu bir sohbete daldılar.İlk önce babasının yaptığı ani manevra yüzünden küçük bir tartışmaya girseler de sonra yol güvenliği hakkında konuşmaya başladılar.Ben bunları dinlerken Barış'ı unutmuştum.Aklıma gelmesiyle ona döndüm.Bana bakıyordu.Gülümsedi.
Derin:Müzik dinleyelim mi?
Barış:Ah,kulaklığımı almamışım.
Derin:Ben getirdim.Beraber dinleriz.
Barış:Jake Bugg var mı?
Derin:Tabii ki!En sevdiğim!
Barış:Aç da dinleyelim o zaman güzellik.