59

30 3 0
                                    

****
Derin:Ben çıkıyorum anne.
Suzan Teyze:Tamam tatlım.Görüşürüz.

Tömöm tötlöm göröşöröz.Ne varsa bu Barış'da?Bu kadar kabullenemiyor.Ama Güney'e gelince sesini çıkarmıyor.Botlarımın bağcıklarını gelişi güzel bağladım.Parka doğru yürümeye başladım.Ellerimi cebime soktum ve bu haftanın bitmesini dileyerek yürümeye devam ettim.Ona mesaj attığımda nasıl tepki vereceğini çok merak ediyorum.Çünkü unutmuş olabilme ihtimali beni korkutuyor.Boşa kürek çekiyor olmak beni çok etkileyecektir.

Güney'in evinin önüne gelmiştim.Üçüncü kata çıktım.Kapıyı çaldığım gibi açtı.

Güney:Hoşgeldin,Derin.

Selamlaştık.

Güney:İçeri gel hadi.

Önce sana odamı gezdireyim.

Odasına girdik.Koskocaman bir odası var.Bizim salondan bile büyük.Duvarları açık mavi.Halısı lacivert.Yatağı geniş.Yatağının hizzasında,ta odanın diğer ucunda benim boyumda bir roket maketi var.Camının yanında bir teleskopu,çalışma masasının yanında yerden tavana kadar uzanan üç kitaplığı var.Hepsi de tamamen dolu.İki tane de açık mavi ve beyaz tekli ama geniş koltuğu var.Ne diyebilirim?Gördüğüm en güzel oda.

Derin:Odan mükemmel!
Güney:Teşekkür ederim.
Derin:Bizim salondan daha büyük biliyor musun?
Güney:Tamam,abartama.

Güldü ve pencerenin yanına giderek teleskoba yaslandı.

Güney:Birazdan,hava kararınca yıldızlara bakarız.
Derin:Ay çok güzel!

Güney:Daha güzel bir haberim var!Benim sanal bir arkadaşım var.Meriç.Barış'ın arkadaşıymış.Yeni öğrendim.Numarasını aldım ve şimdi arayacağım.Konuşacaksınız.
Derin:Ne?Sen ciddi misin?!Teşekkür ederim,teşekkür ederim,teşekkür ederim!
Güney:Arıyorum.
Derin:Ay tamam.Evet,ara.
Güney:Çalıyor..

Media://Barış

Ihlamur Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin