Barış'ın ağzından
1 Hafta sonra
Meriç:Naber?
Barış:İyi değilim.
Meriç:Hâlâ Derin mi?
Barış:1 hafta oldu.
Meriç:Niye annesiyle konuşmuyorsun?
Barış:Bana mesaj atmamamı söyledi.Evine gidersem daha kötü olmaz mı?
Meriç:Eninde sonunda Şubat Tatili bitecek.Okula gelmek zorunda.Dört gün kaldı.Üzme kendini.
****
Annem odamın kapısını çaldı.
Azra Teyze:Girebilir miyim?
Barış:Evet,tabii.
İçeri girdi,perdeyi ve sonra da camı açtı.Toplanmamış yatağımı düzeltti ve kenarına oturdu.Ben de oturduğum sandalyede doğruldum.
Barış:Ne oldu anne?
Azra Teyze:Bana anlatmak ister misin?
Barış:Anne kaçıncıya söyleyeceğim?Doğru söylüyorum.Bir şeyim yok.
Azra Teyze:Tatlım,bir şeyin olduğunu biliyorum.Hatta bunun Derin'le ilgili olduğunu da biliyorum.Birbirinizden hoşlandığınızı ve o kadar günü birbirinizi görmeden geçiremeyeceğinizi de biliyorum.Yalnızca bana sorunu anlat.Uzun süre yüzüne baktım.
Barış:Nerden biliyorsun ondan hoşlandığımı?
Azra Teyze:Bu önemli mi?Biliyorum işte.Lütfen anlat bana.
Barış:Tamam.Derin bir nefes aldım ve anlatmaya başladım.
Barış:Derin'in annesi de bunu öğrenmiş.Konuşmalarımızı okumuş.Görüşmemize izin vermiyor.
Azra Teyze:Derin,annesinin anlayışlı olmadığını söylemişti ama bu kadarını da beklemiyordum.Annesiyle konuşmamı ister misin?
Barış:Hayır,anne.Daha kötü olabilir.Ama sonuçta okula geldiğinde görüşürüz.