Derin:Yaa çok tatlısın.
Barış:Biliyorum!
Derin:Egoist.Hadi yatalım.
Barış:Kanepeye yapıştım sanırım.Kalkmaya hâlim yok.Ayağa kalktım ve yanına gelerek ellerini tuttum.Kalkması için çekiştirdim.Benim de uykum olduğundan fazla hâlim yoktu.Onun için pek de çekiştirmek gibi olmadı.Ayağa kalktı ve kolunu omzuma attı.Üst kata çıktık.Odasının önüne geldiğimizde kolunu omzumdan çekti ve kapının kolunu kavrayarak bana döndü.
Barış:Sen de gel.
Derin:Benim odam üst katta ki.
Barış:Başlatma odana.Hadi,beraber uyuyalım.
Derin:Hayır Barış.Annen sabah seni uyandırmaya geldiğinde görecek ve kızmayacak mı?
Barış:Kızmaz o,hadi.
Derin:Ya annene mahçup olmak istemiyorum.
Barış:Saçmalama ya.
Derin:Lütfen.
Barış:Of,iyi tamam.O zaman iyi geceler öpücüğü istiyorum.
Derin:Kaç gündür fazla olmuyor mu?Güldük.Başını yere eğdi ve elini saçlarına götürdü.Sanırım utandı.
Barış:İstemiyor musun?
Derin:Öyle bir şey demedim.Sinsice gülümsedim ve ona biraz daha yaklaştım.Güldü.
Barış:O zaman..
Elini saçlarımda gezdirirken yeniden dudakları dudaklarımı buldu.Gözlerim kapandı.Kollarımı boynuna doladım ve parmak ucumda yükseldim.Hâlâ elleri saçlarımda oyalanıyordu.Güzeldi.Hiç bu kadar uzun öpüşmemiştik.Sanırım birbirimize alışıyoruz ve daha da ileri gitmekten korkuyorum.Bir yandan da Barış'a güveniyorum.Ben istemeden aramızda bir şey yaşanacağını sanmıyorum.
Ya paylaştığım gibi 4-5 okunma geliyor ya!İyi ki varsınız..Bana bu kadar okunma yetiyor zaten.Yerim sizi salaklar!