NOEL BİTİMİ

28 2 0
                                    

Bir hafta çok çabuk geçmişti.Herkse tek tek geliyordu artık okula.Canım arkadaşımın valizlerle sınavını elimde sıcak çikolatamla pencereden izliyordum.Carly yanında götürdüğü tek valizin dışında üç yeni valizle geri dönüş yapmıştı ne dönüş ama!Gülümseyip yanına koştum.

''Taylor! Bakıp güleceğine yanıma gelsene ya öldüm burada sen hala gülüyorsun.''

Bıkkınlıkla yüzünü düşürdü koşup yanağını öpüp kocaman sarıldım canım arkadaşıma.

''Gittiğin valizin dışında üç valizle dönersen tabi böyle olur şapşik.''

Valizleri zorla çek çeke yatakhaneye taşıdık üç valiz kıyafet ve ayakkabı bir valizde kitap bu kızın boşuna gözlüğü yok ben okusam o kadar kitabı yeminle kör olurdum.Valizleri yerleştiriken Perscy'nin geldiğini farkettim geldiği gibi dönmüştü tek valizle.Arkadaşımı kutladım içimden.Aferin bravo.

''Carly sen devam et ben Perscy'e bakıp geliyorum tamam mı?''

''Tamam canım sen git zaten az kaldı.''

''Eğer senin dolabında yer kalmazsa benimkine koy.''

Perscy her zaman ki alışkanlığıyla valizini yatakhanenin kenarına bırakıp kütüphaneye gitmişti.Bende kütüphaneye gittim.

''Naber Perscy nasıldı noel?

''Hiç her zamanki gibi yemek ye, uyu ve gez monoton.''

''Ben sana onumu soruyorum baban yeni bir şey yaptığını duydum ne yapıyor bilgin var mı?''

''Evin alt katına kendine daha donanımlı bir labaratuar kurmuş yen,i bir buluş yapıyor.''

''Ne için yapıyor biliyor musun?''

''İstenilen şeyi yok edebileceğini söylüyordu babam.''

Saflıkla sordum.

''Görünmezliği mi buldu?''

''Ne şapşalsın sen ya görünmezlik bulunalı çok oldu bu yok ediyor YOK EDİYOR! Üzerine ne damlatırlırsa buhar oluyor babam daha tam bitmediğini söyledi.''

''Vay be ne buluş ama!''

''Evet bencede çok güzel ama-ya neyse sen anlat sen ne yaptın burada tek başına?''

''Ama ne niye lafı değiştiriyorsun?''

''Hiç hiç  öyle mi söyledi pardon.''

''Perscy bana ne zaman yalan söylesen gözlerime bakamıyorsun şimdi benden ne saklıyorsun söyle.''

''Senden de bir şey saklanmıyor ki.''

''Hadi sökül baban o buluşu kötüye kullanacak değil mi?''

''Taylor bunu sana söyleyemem bunu kaldıramazsın.''

''Ne ya benimle ne ilgisi var sen gönder gelsin kaldırıp kaldırmamak bana kalsın söyle hadi ya.''

''Babam buluşunu senin aileni yok etmek için kullanacak kendi kendine konuşurken duydum.İçinde tutuğu intikamını böylece alacak.''

Sözlerini anlamakta zorluk çekiyordum ama yinede inanmak istemiyordum.

''Hayır! Yalan söylüyorsun sen hayır!''

Göğüsünü yumruklamaya başladım neydi bu şimdi hatıralarına sığındığım ailem. Yaşama amacım her şey tek hamelde yok mu olacak?Ben- ben bir şey yapmalıydım böyle oturamazdım.

'Perscy ben bir şeyler yapmalıyız,babanı durdurmalıyızve benim acilen aileme ulaşmam lazım."

"Bende öyle düşünüyorum." "Hadi o zaman bırak eşyalarınıda Bay Carlis'e gidelim.O bilge bize yol gösterir.''

''Sakin ol şimdi hemen telaşa kapılma .''


AY IŞIĞININ GÖLGESİNDEKİ AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin