AYRILIK

30 2 0
                                    


Kızım olmuştu.Hep bir kızım olsun istemişimdir ama Jack'le tanışınca bu değişti tabiki ona benzeyen bir oğlum olsun istedim.Taylor meraklı bakışlarala odaya süzüyordu.Kapının açılma sesini duyunca yavaş hareketlerle doğruldum.Jack odaya girdi.Yüzü solgundu gözleri kıpkırmızydı saçları karmakarışıktı.Gözleri mutlulukla parlıyordu.Kocaman gülüşüyle yanıma geldi.Saçlarımı okşadı anlımdan öptü.Bembeyaz eliyle parmaklarımı okşadı.

''Kızımız oldu senin gibi.''

''Jack sen hiç uyumadın mı?''

'Şimdi boşver beni siz iyi misiniz?''

Sağ tarafıma geçip beşiğin yanına gitti.Beşiğin içine eğilip Taylor'u kucağına aldı.Bir eliyle başını diğer eliyle de belini kavramıştı.Kırlacakmış gibi nazikçe alınından öptü.Taylor un kocaman maviş gözleri şaşkınlıkla sağa sola bakıyordu.Sevdiğim adam yanı başımdaydı kucağında ikimizin canını taşıyordu bu manzarayı saatlerce izleyebilirdim.Taylor'un kırmızı dudakları büzüştü ağlamaya başladı.Jack telaşlanmaya başladı soru dolu gözlerle bana baktı.

''Bella niye ağlıyor?Yemin ederim ben birşey yapmadım acaba yaptım mı ben hiç bebek kucağıma aldım mı?Ha dur almıştım komşumuzun bebeğiydi ay ne tatalı bir oğlandı.Ya ben ne saçmalıyorum.Karnı acıktı değil mi?Kesin öyle .''

''Jack sakin ol evet sadece karnı acıktı.''

Gülümemeye çalıştıkça daha çok gülesim geliyordu Taylor'u kucağıma verdi hala ne olduğunu tam olarak anlamış değildi.Jack'in bakışları altında hastane giyisisinin ilk üç düğmesini açıp göğüsümü dışarı çıkardım ve kızımın minik dudaklarının arasına yerleştirdim emmeye başladı.

''Sadece bunun için mi ağlıyordu?''

''Evet sen yanlış bir şey yapmadın aşkım.''

''Sevindim ama bu ufaklıkta fazla bağırdı.''

Gülümseyip tekrar emzirme işlemine odaklandım.Anne olmak buydu herhalde önce canının içinde yaşatmak sonra canını sunmak ortaya.İçimde oluşan annelik duygusuyla iyice sarmaladım kollarmın arasında uyudu uyuyacak olan kızıma.Ben kızıma sarılınca Jack'te yanımıza gelip beni sarmaladı.Taylor uyuya kalmıştı kucağımda bende gözlerimi kapattım.Jack çenesini anlıma dayadı bu huzurlu anın hiç bitmesini istemiyordum ama kapı açıldı gözlerimi açtım.

''Jack Taylor'u yatırır mısın?''

''Tamam.''

Hemşire içeri girdi.

''Çok zor bir ameliyat geçirdiniz ama eşinizde sizin kadar yoruldu.Siz ve kızınızın sağlık durumu gayet iyi taburcu olabilirsiniz.İşlemleri aşağıda hallede bilirsiniz.Tekrar geçmiş olsun.''

''Teşekkür ederiz.''

Hemşire çıkınca bende toparlanmaya başladım.

''Sen işlemleri hallet aşkım bende toplanayım.''

''Tamam ama sende çok zorlama kendini bekle beni istersen bak söz ver zorlandığın anda bırak tamam mı?''

Jack çıkınca kendimi çok yormadan üzerimdeki hasta elbisesinini çıkardım.Jack hazırladığım hastane çantasını getirmeyi ihmal etmemiş canım aşkım benim.Çantadan çıkardığım elbiseyi geçirdim üzerime.Sıra bebeğime gelmişti beşiğin içinde melek gibi uyuyordu başı sağa düşmüş ve dudakları öne doğru uzamıştı dayanmayıp dudaklarından öptüm.Uyandırmamaya dikkat ederek sarı üzerinde mavi bulutların olduğu çıtçıtlı giydirdim ve takımın devamı üst ve altınıda geçirdim.Sarılığından gözükmeyen saçlarına pembe bir bandana taktım tam bir peri kızı gibiydi.Jack odaya girdi.

''Hani beni bekleyecektin?''

''Zorlanmadım ki.''

Eğilip yerdeki çantayı sırtladı.Bende kızımı kucağıma alıp hastaneden ayrıldık.

İki kişi geldiğimiz bu eve şimdi üç kişi olarak giriyorduk bu duygunun kelimelere aktarımı yoktu.Çok yorgunduk üçümüzde zaten Taylor'un tek yaptığı uyumaktı.Koridorun solunda bizim odamızın hemen yanı başındaki odayı bebeğimiz için hazırlamıştık kız ya da erkek olup olmadığını bilmediğimiz için odanın ana rengi sarıydı ama ben pembe giysiler almaktanda  geri durmamıştım.Ölümün kıyısından dönüp böyle bir hayat yaşacağım aklımın ucundan bile geçmezdi.Taylor'u beşiğine yatırıp kendi odamızı girdik.Yorgunlukla yatağa attım kendimi Jack'te yanıma gelip beni belimden kavrarıp başını omuz girintime yerleştirdi.

''İki gündür uyumuyorum ama şimdi uyumak istiyorum.Lütfen kıpırdama.''

Kafamı çevirip dudaklaırnı öpmeye başladım.Nefes nefese kalmıştık.

''Şimdi uyuyabilirsin.''

Karnımda olan elinin üzerini kendi elimi yerleştirip bende uyudum.Uykuya daha yeni dalmıştık ki ağlama sesi işittim hışımla yataktan fırlayıp Taylor'un odasına koştum ağlıyordu.Kucağıma alıp önce başparmağımda dudaklarına dokundum acıkmamıştı ardından havaya kaldırıp poposunu kokladım tahmin ettiğim gibi altını doldurmuştu.Çekmeden bez alıp altını değiştirdim ve sallana sandalyeye kurulup emzirmeye başladım.Yine göğüsümde uyumuştu.Yatağına yatırıp tekrar odama döndüm.Demek ki hayatımın rutini bu şekilde olcaktı kendimi ikiye bölecektim yarısı Jack'e yarısı Taylor'a.

1 YIL SONRA

Taylor doğalı bir sene olmuştu.

Jack ben ve Taylor kocaman sımsıcak bir aile oluşturmuştuk Jack işinde ilerlemişti.Babalık onu dahada yakışıklaştırmıştı ama benim favorim kirli sakallarıydı.

Sabah uyandığımda saat 09.43 olmuştu.Jack bu gün izinliydi.Kahvaltıyı hazırlamdan önce Taylor'un odasına gittim uyanmış beşiğindeki oyuncaklarıyla oynuyordu kucağıma alıp mutfağa gittik beraber.Taylor mutfağı çok seviyordu yürümeye başladığından beri sürekli mutfak dolaplarının içine girip plastik kaplarala oyun oynuyordu.Kahvaltı hazırlamaya başladım.Patatesli omlet yapacaktım Jack'in sevdiği gibi.

Kahvaltıyı hazırlayıp yerde kaselerle oynayan Taylor'u kucaklayıp yatak odasına gittim.Jack uyanmıştı üzerine tişörtünü geçiriyordu.Bizi fark edince yanımıza geldi.

''Günaydın hanımlar.''

''Günaydın.''

Jack'le ben yanı anda birimiz sol yanağından birimiz sağ yanağından Taylor'u öptük.

''Hadi kahvaltıya.''

Kahvaltıda bebek masasında oturan Taylor'a yemek yediriyordum bir yandan da kedim yiyiyordum ama Taylor bana ilk defa bön bön bakıyordu elimde minik bir patates parçasını ağzına sokacakken Taylor konuştu.

''Ba-ba''

Jack elindeki çatalı bırakıp Taylor'u kucağına aldı yüzünün her tarafını öpmeye başladı.

''İşte babasının kızı hadi bbir daha söyle kızım.''

''Ba-ba''

''Ya kıskanıyorum ama!''

''Aşkım hiç sana yakışıyor mu ben bir tek seni seviyorum ve sana aşığım hayatıma anlam katan kadınım.''

Taylor'u gıdıklamaya başladım minik kahkahalrı tüm mutfağa yayılıyordu.Birden zil çaldı.Jack kapıyı açmaya gitti benden Taylor'u kucağıma alıp Jack'in arkasından gittim.Kapıyı açtı Jack.

 Kalbimi saran korku ile Taylor'u sıkıca göğsüme bastırdım.Bizi nasıl bulmuştu?Tekrar mutluluğumu bozamazdı.Buna izin vermeyecektim tekrar mutsuz olmayacaktım.

*******YAZARDAN*********

Sizce gelen kim? 

Neden tekrar mutluluları bozulacak?

Karakterler ile ilgili ne düşünüyorsunuz?

Biliyorum uzun bir ara oldu ama bazı sebeplerden dolayı yazamadım ama haftada iki bölüm yayınlayacağım.Oylarınızla bana destek olur sanız sevinirim.Yorumlara sorularımın cevabını yazarsanazız sevinirim.İmla hataaltım için çok özür dilerim.

Hepinize iyi pazarlar!!!! :* :*:*


AY IŞIĞININ GÖLGESİNDEKİ AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin