Carly'e herşeyi anlattım o da benim gibi afalladı önce ama kendini toparladı.Çok biktin hissediyordum kendimi.Kollarım,bacaklarım sanki yerlerinde değildi.
"Kahin Hamilton dışarıyla nasıl bağlantı kuruyor anlamadım."
"Bende bilmiyorum ama John denen adamı bulmam gerek ve ailemi uyarmak zorundayım."
"Bay Carlis aileni uyarsa olmaz mı?Hem o şehre gitip gelebiliyor aileni o uyarsa?"
"Olamaz.Çünkü her ne kadar Bay Carlis anneme olayı anlatsa annem inanmaz.Annem sevmiyor Bay Carlis'i"
Bir hafta sonra ancak kendime gelebilmiştim.Hala duyduklarımı sindirebilmiş değilim.Carly annesinin yanına gitmişti.Annesi çok kötü hastalanmıştı.Tamda ona ihtiyacım varken Carly yoktu.Canım çok sıkılıyordu.Derslere kafamı veremiyordum bir türlü.
İnsan psikolojisi ve büyü dersinde hoca yavaş yavaş anlatıyordu ve uykum gelmişti.Kafamı sıraya koyup uyukladım.O kutsal sesi duyduğumda kafamı sıradan kaldırdım'Zil Çalmıştı!'.Kantine gitmek için ayaklandım.Koridorda ilerlerken Kevin'nı sırasında birşeyler karalarken gördüm.Derin bir nefes alıp Kevin'ın sınıfına girdim.Önündeki sıraya oturdum.Ellerimi sırasının üzerine koyup sordum.
"Ne karalıyorsun sen?"
"Seni gördüğüme sevindim son gördüğüme göre gayet iyisin.İyileşmişsin."
"Aslında hasta değildim."
"Saçmalama -beni taklit ederek-hasta değilmiş mişte!İki adımı zor atıyordun."
"Hayır hasta değildm sadece-"
Lafımı yine kesmişti ne ukala biriydi bu böyle.
"Sen sadece hastaydın Taylor."
Bıkkınlıkla gözlerimi devirdim sinirlenmeye başlıyordum artık ve ben sinirlenince sakinleşmem zaman alırdı hayli uzun bir zaman.
"Off!Ben seninle tartışmaya gelmedim.Ben sana teşekkür etmeye geldim."
"Önemli değil."
Sinirlendiğimin farkındaydı ve beni takmıyordu.Seni parça parça ayırıp her ay bir parçanı alıp aç kurtlara yedirim lan ben senin sen kim beni takmamak kim.
Parçalarım lan seni lime lime doğrarım kanını kavanozda biriktirip mezarındaki yabani çiçekleri onunla sularım lan!
Beynim Kevin'ı öldürme senaryoları üretmişti ne senaryo ama:-P
Elini yakalaş manasında salladı.Kafamı biraz onun kafasına yaklaştırdım.Kısık bir sesle konuşmaya başladı.
"Sana bir sey göstereceğim Taylor.Diğer tenefüs beni sınıfında bekle."
Hiçbir şey demeden sınıftan çıkıp gitti.Kala kalmıştım öyle.Bana ne gösterecebilirdiki.İçimdeki diğer ben devreye girdi.
*Sana bi çok şey gösterebilir özellikle şey mesela kendine göre önemli bir şey hani-*
İçimdeki benin düşünceleri gidertek tuhaflaşıyordu.Beni ne kadar tanıyordu ki bana bir şey gösterecekti.Ben olsam tanımadığım birine hiç bir şey göstermem.
*Kevin'ın seni tanımadığı ne malum.*
İçimdeki ben bu noktada haklıydi aklımı karıştırıyordu Kevin.Gülüşü huzur ve güven doluydu.Bakışlarındaki o derinlik seni alıp bilmediğin yerlere götürecek kadar derin.Minik burnu bedeni nasıl iriyse o da o kadar minikti.Kokusu kucağına aldığında beni burnuma dolan o muazzam koku.Kehribar gözlerinde kendi gözlerimin mavisini gördüğüm o minicik an.
Dalıp gitmiş hülyalarala dolu yerlere.Koluma başımı yaslamıştım birden kolum kayınca başım Kevin'nın sırasına çarptı.Kendime geldim bir silkelendim.Alnımı ovuşturdum.Gözlerim Kevin'nın sınıfa girerken karaladığı deftere kaydı.Birbirlerine sarılmış sevgili resmi çizmişti.Demek ki o da benim az önce daldığım hülyalara dalıyordu.Tüm planlarım bozulmuş alt üşt olmuştu.Resim mükemmeldi.Ne kadar yetenekliydi bu böyle.Çizdiği resmin altına not yazıp sınıstan çıktım.Aptal aptal sırıtarak sınıfıma girdim.
"Sen neymişsin be Kevin.Aslan görünüşlü kuş.Bana ne göstereceğini bilmiyorum ama diğer tenefüsü iple çekiyorum hele bu resmi gördükten sonra.;-) ;-) ;-) ;-) ;-) "
Kevin'nın resminin altına aynen böyle yazmıştım.Çocuğa resmen ASLAN GÖRÜNÜŞLÜ KUŞ demiştim bendekide ne cesaret ama.İçimdeki ben araya girdi.
*Bölüyorum am haketti canım o lafı seni takmamak beymiş o da öğrensin.*
İçimdeki beni kutlayıp sıram oturdu .
****************YAZARDAN****************
Diğer bölümlerdeki yazım hatalatım için özür dilerim.
Bundan sonra daha dikkatli olacağım.
HERKESE İYİ PAZARLARB-) B-) B-) B-) B-) B-)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AY IŞIĞININ GÖLGESİNDEKİ AŞK
Teen Fiction"Benden kaçma artık." "Yapamam biz olmamalıyız." Bu cümleden sonra hersey değişmişti bunu benim azmim başarmıştı.Peki ya sonra? Yasaktık birbirimize. "Bunu bana yapanı bulacağım bu kadar masum insanın ve ailemin ölmesine izin veremem." *Herşey...