Sabah uyandığımda Kevin yanımda yoktu.Tekrar yastığa düşüp yumdum gözlerimi.
Ne zamandır sakin kafayla düşünemiyordum.Evet annem ve babamın adresini kaybettik,lanet adam daha yarısında,biz buraya adapte olmalıyız,iş bulmalı ve çalışmalıyız ayrıca ev de bulmak lazımdı.
Yanaklarıma hava doldurup yavaş yavaş verdim.Tamam yapalım şunu artık bir an önce bitsin bu.Üzerime tişörtümü ve kot şortumu giyip kalktım Kevin tahmin ettiğim gibi banyodaydı aslında benimde yıkanmam gerekiyordu kokuyordum ya.Kevin altına geçirdiği siyah kotuyla çıktı banyodan hala saçları ve yüzü ıslaktı .Mükemmel derecede şahane olan göğsü apaçık ortadaydı yanına yaklaştım parmak uçlarımda yükselip adem elmasından öptüm.Öpüşüme karşılık kıkırdadı tamam şu an eriyorum.
"Kevin iş bulamız lazım ve tabi ev."
"Biliyorum güzelim."
"Üzerine bir şey giyde dışarı çıkıp iş arıyıalım."
"Sen Carly 'i uyandır ben geliyorum."
Seke seke Carly ve Perscy'nin odasına gittim kapıyı iki kez tıklamama rağmen acan olmayınca bende kolu çevirip içeri girdim.Gördüğüm manzara karşısında şok oldum şokun etkisinden sıyrılız sıyrılmaz kahkahlarla gülmeye başladım.
Perscy'nin bacağına kene gibi yapışmış olan Carly kendi bacağının birini Perscy'nin kafasına koymuş birinide yataktan sallandırmıştı .Arkamda hissettiğim nefesle Kevin'nın geldiğini anladım.Oda benim gibi gülüyordu gülme seslerimize uyanmaya başladı bizim iki salak.
Carly neler olduğunu kavrayınca çığılık atıp banyoya koşturdu.Perscy ise şaşkın şaşkın bakıp ensesini kaşıyordu.
"Siz birlikte mi yattınız?"sorduğum soruyla Perscy'nin yüzü kıpkırmızı kesildi.
"Ta...tabikide...birlikte..ya-yatmadık."
"Ben görmedim."diyen Kevin'a katılıyorum manasında göz kırptım.
"Aman neyse boş verin iş arıcaz hadi giyinip gelin."
Kevin ile ben aşagıda yaklaşık yirmi dakikadır o iki dangalağı bekliyoruz kesin kavga ediyorlardırda neyse.En sonunda gelebilmişlerdi Tanrıya şükür.Cadde boyunca gördüğümüz her ilanı degerlendirdik ama tecrübemiz olmadığı için hepsi bizi geri çevirdi.
Pes etmiş bir vaziyett pansiyona dönerken alt sokakta bir restorantın garson ve aşçı aradığını gördük.Umutlanmıştık.
Hemen restoranta girdik.Bizi kapıda şişman kısa boylu biri karşıladı.
"Merhaba biz iş ilanı için gelmiştik.Bu arada ben Kevin."
"Merhaba Kevin bende Adam tecrübeniz var mı yani daha önce bir yerde çalıştınız mı?"
Yeter ama canım hiç biri bizi işe almazsa biz nasıl tecrübe sahibi olabilirdik bıktım bu soruyu duymaktan dayanamadım konuşmaya dalıverdim.
"Evet anlıyorum sizi bayım ama eğer siz bize iş vermezseniz biz nasıl tecrübe sahibi olucaz?"
"Özgüven tam aradığım şey."Adam gevrek bir kahkaha attı zaten şişmanlığından dolayı minik olan gözleri gülünce yok oldular.
"Aşçılık yapanınız var mı?"
Perscy
"Bayım ben yapmıştım."
Carly hemen atladı.
"Bende yaptım bayım hobi olarak."
Bu kız ne ara aşçılık yapmıştı yalan söyediğinden eminim ama Perscy o konuda hala bir tespitim yok!
"Sizi sevdim gençler.Haftada birgün izin ve mesai maaşınızı ayın başında alırsınız size verebileceğim rakam 600$ aşçı ve garsonun ki aynı maaş sorun olmaz değilmi?Eger sizin için uygunsa yarın gelin saat 7:30 da."
Adam elini uzattı otuz iki diş sırıtıp Adam'ın elini sıktım oldu bu iş.Ev eyvah onu unuttum!
"Teşekkür ederiz bayım rica etsem size bir soru sorabilir miym?"
Üçüde 'ne sorucan oldu işte karıştırma der gibi bakıyorlardı.
"Bayım buralarda boş ev var mı bildiğiniz?"
"Var yürüme mesafesi on on beş dakika üç sokak sonra karşınıza çıkan en büyük sarı binanın ikinci katı boşalmış bu gün gördüm bir sorun isterseniz."
Adam'ı sevmiştim yeni patronumuza iyi aksamlar dileyip sarı apartmana doğru yola çıktık.On dakikya varmıştık binaya.Bekçi kulübesindedi adama ev sahibini sorduk biraz beklersek geleceğini söyledi.Binanın önündeki banka sıralandık ev sahibimizi beklemeye başladık...
Siyah bir otomobil tam bizim çaprazımıza park etti arabadan önce bir kadın çıktı adama cilve yapıyordu resmen!Ev sahibi arabayı kitleyip kaputun üzerine oturan kadının omzundan öptü.Kevin yerinden kalkıp ev sahibine doğru koşturdu.
"Bayım özür diliyorum bölüyorum ama ikinci kattaki evinizi kiralamak istiyoruz."Görebildiğim kadar adam biran önce kendi evine gitmek istiyordu ikinci kattaki wvi kiraysa adam baska katta oturuyor demekki.
"Tamam kiraladım size 200$ aylık şimdi taşının ben sekizinci katta oturuyorum al bu evin anahtarı .Şimdi izin ver bize."Adam eve çıkmaya sabır edemeden kadını öpmeye başladı ıyykk.
"Tamamdır hadi gidelim."Anahtarı gözümüzün önünde sallamaya basladı.Resmen kosa koşa pansiyona gittik.Bavullarımızdı tüm eşyalarımız.
Evimize gelince heyecanlandım birden ve Carly le bakışıp gülmeye başladık.
Eve girince evin icinde birkaç eşya vardı.İki koltuk bir masa bir yatak ve bir sürü çarşaf.Ev sahibi eski esyalarını buraya koymuştu demek ki.Durum tespiti yapıyorum ben hala ev bulduk ev!
Sevinçle Kevin'a sarıldım.Boynuna başımı gömüp nefesim olan kokusunu içime çektim.Son kalan paramızla pizza sipariş edip yedik yürümekten ayaklarımın altı su toplamıştı yorgunlujktan ölüyordum hemen üzerimi değiştirip pijama takımımı giydim SüngerBob lu pijamalarım olmadan uykuyu düşünemezdim.Perscy ve Carly gariplerim benim yin koltukları paylaştılar biz hemen yatağa gömüldük.Kevin altına vir şort giyip yanıma uzandı kedi gibi mırlayıp kucağına kıvrılıverdim.
"İyi geceler kedicik."
"İyi geceler."
Lafım esnememin arasında kayboldu.Adapte oluyorduk artık bu şehre.**************YAZARDAN***********
BÖLÜM KISA OLDU AMA OLSUN
BİR DAHA BÖLÜM BU KADAR GECİKMİYECEK
HERKESE İYİ PERŞEMBELERB-) B-) B-) B-) B-) B-) B-)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AY IŞIĞININ GÖLGESİNDEKİ AŞK
Teen Fiction"Benden kaçma artık." "Yapamam biz olmamalıyız." Bu cümleden sonra hersey değişmişti bunu benim azmim başarmıştı.Peki ya sonra? Yasaktık birbirimize. "Bunu bana yapanı bulacağım bu kadar masum insanın ve ailemin ölmesine izin veremem." *Herşey...