**Rytas**
Ačiū dievui šiandien atsikėliau savo lovoi ir viena. Išlipau iš lovos, pakėliau tuos kurie nebuvo atsikėle, pavalgėm pusryčius.
- Ej, Keite, gal nori su mumis varyt į miestą apsipirkt?- paklausė El.
- Jo žinoma, visai norėčiau prasiblaškyt,- pasakiau.
- Eik ruoštis, tuoj važiuosim,- pasakė Perrie.
- Jau einu,- pasakiau ir išlėkiau iš kambario. Nusiprausiau, apsirengiau ir išėjom.
**Mieste**
- Gerai mes su Danielle einam į starbucks, o jūs einat į prie batų?- paklausiau Perrie ir El.
- Jo susitinkam čia už 20 minučių,- pasakė Perrie ir išsiskirstėm. Nusipirkau kavos ir jau ėjau kai staiga... atsitrenkiau į kažkokį vaikiną.
- Žiūrėk kur eini- sumurmėjo jis.
- Aš labai atsiprašau, nenorėjau,- pasakiau ir pakėliau akis. Jo akys buvo ryškiai, ryškiai mėlynos, iš pradžių pagalvojau, kad tai lešiai, bet per sunku buvo patikėt. Mūsų akys susitiko.
- Aš...aš turiu eit,- pasakiau ir nuėjau.
- Kas čia buvo?- paklausė Danielle.
- Nežinau..- atsakiau netekus žado. O wow.. o jis buvo labai gražus. Susitikom su kitomis ir toliau vaikščiojom, pasiėmiau telefoną ir staiga..vėl atsitrenkiau į kažkokį žmogų.
- Ir vėl,- sumurmėjo jis.
- Aš atsiprašau,- pasakiau ir pakėliau akis, tai buvo tas pats mėlynų akių savininkas.
- Nieko tokio, nepagalvojau, kad čia vėl tu,- šyptelėjo jis.
- Na.. taip, kokia aš kerėpla,- sukikenau.
- Beje aš Matthew,- prisistatė.
- Ooo,- buvau apsvaigus nuo jo akių.
- Ir tu esi...- tesė jis.
- Aj taip, aš, aš, aš Keitė,- ar aš katik dėl vaikino pamiršau vardą?
- Malonu susipažinti Katherina,- pasakė jis.
- Ne, tiesiog Keitė,- jau senai mane kas vadino Katherina.
- Gerai tiesiog Keite,- sukikeno jis. Aš tiesiog nusišypsojau.
- Gerai... aš jau gal eisiu manęs laukia,- pasakiau ir jau ruošiaus eit kai jis mane pagriebė už riešo.
- Palauk, duok savo numerį, aš dar norėsiu susitikt,- pasakė jis.
- Oho, koks tu greitas, aš tik į tave atsitrenkiau, o tu jau numerio prašai,- sukikenau. - Duok telefoną,- pasakiau.
- K..ką?- nesuprato jis.
- O tai kur tu galvoji aš ruošiuos savo numerį rašyt,- sukikenau.
- Aj, štai,- taip pat nusijuokė jis. Įvedžiau savo numerį, atsisveikinom ir nuėjau.
- Kažkam kažkas patikooo,- pradėjo rėkt Perrie.
- Ša durne, dar išgirs,- pasakiau ir uždengiau jos burna delnu. Ji man palaižė delną.
- Fuuu, bakterijos,- nusivaipiau ir nusivaliau ranką į jos bliuskutę.
- Fuuu,- ji pasakė.
- Gi tavo,- sukikenau.
- Aha,- taip pat nusijuokė.
**Namie**
Sedėjom visos ant sofos ir atėjo vaikinai. Ir staiga man parašė į telefoną.
"Sveika, čia Matthew, galbūt ryt laisva? :)" aš nusišypsojau.
- Kas tas Matthew?- paklausė Harry nes jis šalia sedėjo.
- Ne tavo reikalas, neskaityk svetimų žinučių,- išrėžiau.
- Ooo, mano mažoji sesutė įsimylėjo,- pasakė Lou.
- Ką tu nusišneki,- pasakiau ir nestipriai sudaviau jam į petį. Ir atrašiau į žinutę.
"Kas, kur ir kada? :) xx" iš kart sulaukiau atsakymo.
"Ryt 7 p.m. kino teatras, mieste ;) xx"
"Puiku, atvažiuok manęs *adresas* šiuo adresu, neišsigask gyvenu su one direction :X :D xx"
"Būtinai, lauk, nieko tokio, man patinka jų kelios dainos ;D xx"
"Tai gerai ;D**" viskas tuo ir baigėsi. Pro šoną mačiau Harry stebintį viską. Ant telefono įsijungiau jo žinutes ir parašiau.
"Gali baigt stebėt ką darau nes jau atsibodo ir tuoj tau įspyrsiu taip, kad liksi nevaisingas ;* :)" parašiau ir išsiunčiau, jis iškart atsitraukė ir susigužė, užsidengdamas savo vietelę.
- Ačiū,- nusijuokiau.
- Prašom pupa,- pasakė jis.
- Ką blet žirni?- paklausiau.
- Ką girdėjai širdele,- pasakė įmetes pedo face. Nieko neatsakiau. Netrukus gavau žinutę nuo Matthew "Ką veiki gražuole? :)" nusišypsojau ir atsistojau.
- Einu į savo kambarį,- dar labiau nusišypsojau ir beeidama atrašiau "Nieko gero, galvoju ką ryt apsirengt o tu? :)" kai jis atrašė mano širdis suplazdėjo "Galvoju apie tave ;) xx" nusišypsoju iki ausų ir pamačiau į mano durų staktą atsirėmusį Harry.
- Tai kas jis toks?- paklausė.
- Ne tavo reikalas Styles,- išrėžiau ir jo akyse pasirodė susierzinimas ir..pavydas? Ne ne..
- Dar pasigailėsi mažute,- pasakė ir išėjo.
- Kurgi ne,- sumurmėjau.
**Rytas**
Atsikėliau ir jaučiaus mieguista, pasižiūrėjau į laikrodį 8:30... ej.. pabudau ne savo noru, kažkas ten laksto kaip pakvaišes. Išėjau ir Louis vejasi Harry, o tas bėga ir juokiasi kaip nežinau kas, Lou buvo tik su trumpikėmis, o Harry nešėsi jo džinsus ir lakstė.
- Ar šiais laikais nėra tokio dalyko kaip pagarbos?- paklausiau ir susiraukiau.
- Labas rytas mažute,- pasakė Harry prabėgdamas. Ohh jo duobutės. Ne Keite! Matthew, galvok apie jį.
- Ėė jūs tyliau aš einu miegot,- sumurmėjau. Nuėjau į kambarį atsiguliau ant vieno šono, ant kito. Ne, neužmigsiu... atsikėliau nusiprausiau, nusiledau į apačią ir jie jau ramiai sedėjo ir pusryčiavo.
- Tavo kava,- parodė Lou į puoduką.
- Em.. ačiū, o iš kur žinojai, kad nemiegosiu?- paklausiau.
- Kai ėjau į apačią girdėjau vandenį vonioi, o lovoi tavęs nebuvo,- pasakė.
- Puiku, tai dabar tu mane seki?- atsisukau į jį.
- Aha, aš ir tave myliu,- sukikeno jis.
- Oh Louis, Louis,- pabarbenau nagais į stalą.
- Ooo kokia chebra,- pasakė El nusileidus.
- Ooo kokia motera,- atsakiau.
- Kas tau nepatinka?- papūtė lūpas.
- Tavo paakiai,- sukikenau.
- Žinai, tu ne ką geriau atrodai,- pavartė akis.
- Bučiuojuuu,- pasakiau.
- Ir kodėl tu visada mane nugali...- sukikeno ji ir atsisėdo prie stalo.
- Ką šiandien veiksi?- paklausė Louis.
- Pirma tai manau eisiu susitvarkyt nagus nes baisūs, o paskui gal plaukus susitvarkyt.. noriu atsinaujint, o galiausiai vakare eisiu susitikt su Matthew.
- Ooo kas tas Matthew?- paklausė Lou.
- Aj toks vaikinas...- susigėdau ir nusukau žvilgsnį.
- Mano sesutė įsimylėjo!! Nepamiršk pakviest į svečius,- suplojo rankomis El.
- Aš ne įsi... gerai..pakviesiu,- nesiginčysiu su El.. ypač tada kai ji mane pavadino sesute... tai taip mielaa...
- Ok aš einu, reikia pradėt,- pasakiau ir užlipau į viršų, po poros minučių į kambarį prisistatė Harry.
- Tave gal pavežt?- paklausė.
- Nuo kada čia pas tave gerumo akcija?
- O dieve, stengiaus būt malonus,- nusivaipė jis.
- Aš nenoriu būt našta..- pasakiau.
- Jeigu būtum patikėk nesiūlyčiau,- atsakė.
- Ok,tuoj ateisiu,- pasakiau, jis linktelėjo ir išėjo. Po kokių 10 minučių aš nusileidau į apačią ir mes išvažiavom. Pirma, nuėjau nagus susitvarkyt, man juos priaugino, ta proga, kad ten pat kirpykla, man truputį pakirpo galus ir aš norėjau visai pakeisti įvaizdį ir nusidažiau plaukus ( nuotraukoje ), po to susitikau Harry. Jis net aiktelėjo mane pamatęs.
- Argi taip blogai?- paklausiau.
- Ne..nee.. labai gerai! Gražiai atrodai,- nusišypsojo jis man.
- Dėkui padlaižy tu,- sukikenau ir įlipom į mašiną. Kelyje jis vis žvilgčiodavo į mane. Pasidarė nemalonu, bet vaidinau, kad nemačiau. Namuose mane visi likę ( Louis ir El ) pagyrė.
**Pusę 7**
Manęs atvažiavo Matthew.
- Wow! Per vieną dieną pasikeitei! Atrodai stulbinančiai,- pasakė ir apkabino. Mačiau kaip Harry žiūrėjo per langą. Nu čia tai keista... po filmo jis mane parvežė namo.
- Gal norėrum užeit? El su Louis labai norėtų tave pamatyti,- pasakiau.
- Žinoma,- nusišypsojo jis ir mes nuėjome į vidų.
- El, Lou! Mes čia,- sušaukiau. Jie kaip tornadas įlėkė į kambarį.
- Tai va, čia Louis, čia El, o čia Matthew,-pristačiau vieną kitą.
- Malonu,- jie palenkė vienas kitam ranką. Ir iš viršaus nusileido Harry.
- O dar vienas meilužis Keite?- jis paklausė.. nu ne... jis to katik nepasakė..
- O čia...čia Harry,- sumurmėjau. - Nekreipk dėmesio į jį.. jam dėmesio stoka.
- Sveikas aš Matthew,- jis pasisveikino su Harry ir mirktelėjo man akį.
- Gerai.. gal einam į mano kambarį?- paklausiau.
-Gerai,- jis pasakė ir mes jau lipom į viršų ir galvojau ramiai užlipsim, bet...
- Naudokit prezervatyvus vaikai! Keite, dar liko nuo mūsų karto pora,- pasakė Harry, aš jam parodžiau fucką, o jis užsiėmė už krūtinės ir vaidino įžeistą.
- Po šitiek kiek mes turėjom?- paklausė. Aš jį ignoravau ir mes įėjom į kambarį.
- Nekreipk dėmesio tu į jį, jis nusišneka,- įspėjau Matthew.
- Nekreipiu, nekeista, kad pavydi,- pasakė ir nusišypsojo Matthew. Mes dar pakalbėjom, po to jau buvo vėloka, todėl mes nusileidom į apačią ir ten visi buvo.
- Jau eini?- paklausė El.
-Taip,- jis atsakė. Mes nuėjom prie durų.
- Ačiū už puikų vakarą,- pasakiau ir pasistiebiau norėdama pabučiuoti jo žandą, bet jis nukreipė į lūpas. Bučinys truko kokią minutę iki kol Harry "netyčia" atsikosėjo.
- Iki Keite,- pasakė jis ir išėjo.
- Styles,- pasakiau suirzusi jis sukikeno ir pradėjo bėgt, o aš paskui jį. Bėgiojom tol kol aš jam užšokau ant nugaros ir jis sugavo. Pradėjom juoktis, nubėgom iki virtuvės pasiėmėm kočėlą ir nubėgom iki Lou ir El.
- Karas!- sušaukiau ir kai El su Louis pagavo esmę, El irgi užšoko jam ant nugaros ir ji pasiėmė kitą kočėlą, taip mes su El ant vaikinų nugarų "kovėmės". Harry ir Lou kažką tarėsi kai staiga pasileido bėgt į viršų, įbėgo į Harry kambarį mus numetė ant lovų ir pradėjo kutent. Žvengiau nesustodama.
- Ne, Harry baik, ne, numirsiu,- juokiaus. Po poros minučių jis sustojo, mūsų akys susitiko, jis šypsojosi ir žiūrėjo į mane, tuos duobutės, jos mane erzina.. kai staiga jis pasilenkė ir pabučiavo mane, negalėjau atsispirti todėl atsakiau ir pagilinau bučinį, taip bučiavomės pora minučių kol Louis su El "netyčia" nusikosėjo.. mes greit atsitraukėm vienas nuo kito, o jie sedėjo ir žiūrėjo į mus.
- Aš jus shipinu! Tai va, geriau Karry ar Heitė?- suplojo rankomis El. Aš pavarčiau akis ir išėjau iš kambario. Tiesiu taikiniu nuėjau į kambarį, atsiguliau į lovą ir žiūrėjau į lubas. Net nepastebėjau kai šalia manęs atsigulę Harry ir pradėjo irgi žiūrėt į lubas.
- Savo lubų neužtenka?- paklausiau ir pamačiau duobutę jo skruoste, bet nieko neatsakė.
- Supratau,- pasakiau ir užmerkiau akis, pajutau kaip jis atsisuka į mane. Net nepajutau kaip užmigau.
Harry pov.
- Ne! Prašau ne! Palikit mane ramybei! Ne prašau tik ne tai ne!- Keitė pradėjo šaukt.
- Keite, prabusk,- pradėjau kratyt jos pečius, ji pramerkė akis.
- O ne, tik ne tai, jie vėl sugrįžo, nee,- sukukčiojo ji. Ar aš turėčiau paklaust kas buvo? O jei atrodysiu labai įkyrus?
- Emm kas buvo?- paklausiau.
- Kai man buvo 15 pradėjau sapnuot kaip...- pradėjo kukčiot ji.
- Kas buvo? Man gali pasakyt,- paprašiau.
- Kad pas mane ir mano mama ateina vyrai ir jie lenda prie mano mamos ir kai jie išgirsta mane, jie ėjo link manęs, aš pradėjau bėgt, bet jie buvo greitesni, jie mane pasigavo pradėjo plėšt rubus ir.. ir..- vėl pradėjo verkt.
- Gerai nereikia baigt,- pasakiau.
- Prašau, gali mane apsikabint?- aš jau galvojau, kad ji prašys, kad išeičiau, prisiglaudžiau prie jos ir prispaudžiau prie savęs. Po to ji košmarų nesapnavo.
**Rytas**
Keitės pov.
Ahh.. vėl košmarai. Manau reikėtų nueit dėl jų pasiteirauti. Pala, kas čia? Negi Matthew pas mane liko? Atsisukau ir pamačiau kupetą plaukų. Aaa viskas aišku. Išlipau iš lovos ir stengiaus jo nepakelt.
- Labas rytas spindulėli,- pasakė Harry.
- Kaip tu mane pavadinai?- susiraukiau.
- Spindulėliu? Negi tau nepatinka?- nusišypsojo pedo smile jis.
- Ne nepatinka ir ta proga jog atsikėliai, gali jau eit.
- Kokia tu nemandagi,- pasakė ir atsistojo.
- Dėl tavęs,- atsakiau ir jis išėjo. Nusileidau į apačią, Lou su El kaip visada ankstyvieji paukščiai jau atsikėlę.
- Tai va, Karry ar Heitė?- nusišypsojo El.
- Užsičiaupk,- atkirtau.
- Gerai jau gerai, ramiai tik paklausiau, jus labai mielai atrodėt,- vėl pasakė.
- Ša...- tik tiek ir pasakiau. Aj ir visai pamiršau jums pasakyt dėl darbo. Kadangi gulėjau 1 mėnesį komoj, na ilgiau negu mėnesį, manęs nebepriėmė į darbą.. savanaudžiai, tad Louis paskambino savo vadovui ir jis pasakė, kad galėsiu aš dirbt, tik dar nežinau tiksliai ką.
- Tai va, kada bus turas ir mano naujas darbas?- paklausiau Lou.
- Aj jo kitą savaitę,- atsakė.
- O tai ką aš turėsiu dirbt?- paklausiau dar kartą.
- Nežinau, Paul sakė dar nesugalvojo, sakė pažiūrėsim kai atvažiuosi kartu.
- Mm,- tik tiek atsakiau.
Žinau, ir vėl dalis nuobodi.. bet man reikia nuomonių, paskatinimui kitai daliai :) ir noriu žinot, kad bent kažkas dar skaito šią istoriją, ačiū iš anksto. Bučiuoju!
YOU ARE READING
[ Love Games ] H.S.
RomanceKeitė. Paprasta mergina su paprastu gyvenimu. Viskas prasidės kai ji atvyks pas savo pusbrolį į Londoną. Visa esmė, kad jis gyvena ne vienas, o su draugu. Ji mėgsta pokštaut ir štai ką ji darys visą laiką. Bet ar ji nesupranta, kad ji žaidžia papras...