*21 dalis*

2.1K 128 4
                                    

- Asilas,- suurzgiau. Įėjom į viešbutį ir ten pasitiko...
Gauja paparacų su fotoaparatais.
- Harry..- sušnibždėjau. - Jie mus nufotkins, nuleisk,- pasakiau.
- Koks skirtumas,- pasakė ir toliau nešė į mūsų kambarį.
- Tu kartais būni toks erzinantis, kad norisi išspardyt tau gražią subinę,- sumurmėjau.
- Gražią?- pakėlė antakį jis.
- Ne tą turėjau omeny,- atsidusau.
- Mhm,- ryškiai nepatikėjo jis.

Įėje į kambarį jis mane pasodino ant lovos ir dingo už durų. Net nežinau kur nuėjo. Nusprendžiau išsimaudyti.

Išsimaudžius apsijuosiau rankšluostį aplink kūną ir įėjau į kambarį nuėjau prie spintos ir ieškojau ką apsirengt.

- Tu tyčia taip darai?- staiga mano ausis pasiekia duslus balsas. Pašoku iš išgasčio.
- Ką tu darai? Tu buvai išėjęs!- sušukau. Gi aš stoviu prieš jį tik su rankšluoščiu.
Jis nuskenavo mano kūna nuo galvos iki kojų ir sustojo vėl ties akimis.
- Bet aš grįžau ir kaip matau laiku,- sukikeno jis ir priėjęs arčiau padėjo ranką man ant liemens.
- Trauk rankas,- iškošiau pro dantis.
- Hmm..ne?- tai labiau buvo kaip klausimas.
- Jeigu nepatrauksi,- jau pradėjau nervintis.
- Ką? Negyvai užkutensi?- pasišaipė jis.
Aš jam trenkiau per rankas. Susiradau rūbus ir nuėjau į vonią persirengti. Grįžus iš vonios radau vaikiną gulintį ant lovos ir žiūrint į lubas. Jis kažką labai įtemtai galvojo. Jis buvo be marškinių todėl matėsi jo ištreniruotas kūnas ir taturuotės. Net nepastebėjau kaip užsižiopsojau į jo kūną.
- Patinka ką matai?- sukikeno jis.
- K..kąą? Ne, ne, ką? Aš žiūrėjau ne..- sumaliau kažką atsikėlus iš transo būsenos.
- Mhm,- nusivaipė jis.
- Oh tu apgailėtinas,- pasakiau ir mečiau į jį rankšluostį kurį turėjau rankoje.
- Ah, kaip tu taip galėjai?- pavaidino įsižeidusį jis ir susiėmė už širdies.
- Ar aš galėčiau?- nusivaipiau.
- Nežinau, galim patikrint,- pakilnojo antakius jis.
- O ne, ne, ne, tu prie manęs nelysk,- nusijuokiau beeidama atgal mažus žingsnius, kol jis lėtai stojosi ir ėjo prie manęs pakėlęs antakius.
- O kodėl? Gal tau patiks?- gundančiai pasakė jis.
- Tu girtas,- surimtėjau.
- Nea,- gynėsi.
- Gerai...- pasakiau ir greit atidarius duris išlėkiau iš kambario. Jis nebūtų jis jeigu nebėgtų iš paskos. Lakstėm po visą viešbutį. Paparacai padarė pora nuotraukų, tikrai tuoj visas pasaulis skambės, kad Harry Styles laksto paskui paslaptingą merginą. Nusijuokiau iš savo minčių. Kai staiga. Pyst! Ir iš kažkur išdygo siena. Atsitrenkiau ir dribau ant subinės.. skaudėjo, patryniau savo bandeles ir atsistojau kai staiga. Pyst! ( vėl xd ) į mane atsitrenkė Harry ir vėl atsiradau ant žemės. Nors ne. Ant Harry. Tiksliau. Blemba. Vėl paparacai su savo blykstėm.
- Tai gal nulipsi nuo manęs?- suinkštė Harry. Aš pasimuisčiau.
- Hmm..ne,- sukikenau. - O tu visai patogus,- pasakiau ir atsiguliau ant jo.
Jis staigiai apvynioja rankas aplink mano liemenį ir apvertė mus, atsisėdo ant manęs ir pradėjo kutent.
- Sakiau, kad atsiimsi,- nusijuokė jis.
- Baik..Harry..baik,- juokiaus aš. - Apsysiosiu!- surėkiau. Bet jo tai nesustabdė.
- Prašau, padarysiu, bet ką!- vis dar kikenau.
- Bet ką?- pakėlė antakį jis.
O šudas.
- Pabučiuok mane.
Pradėjau springt oru.
- Tu juokauji?- vis dar kosėjau.
- O atrodo?- nusivaipė jis.
- Aš tavęs nebučiuosiu,- surimtėjau.
- Nu..tada aš tave kutensiu toliau,- pasakė ir jau norėjo pradėt kutent.
- Pala!- surėkiau, o jis klausiamai pakėlė antakį. - Gerai..- sumurmėjau.
- Mm? Ką sakei?- pasišaipė jis.
- Gerai,- garsiau truputį pasakiau.
- Ką?
- Gerai..
- Negirdžiu..
- Nu gerai nu!!- šykart surėkiau.
- Kas gerai?- nusivaipė jis.
- Ohh,- atsidusau ir prisitraukus jį pabučiavau. Greit atsitraukiau ir nieko nepasakius nuėjau į kambarį.

[ Love Games ] H.S.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora