Mes su Harry nusprendėm nusileist į apačią. Ten sedėjo Loui ir El su šypsenomis iki debesų. Jėtus, o tai daug matė, Louis iš vis nieko. Nekreipdami į juos dėmesio, atsisėdom prie stalo.
- Ką šiandien veiksim?- paklausiau.
- Manau, kad galim varyt į klubą, nes mes keturiese nebuvom niekada,- susiraukė El.
- Gerai,- nusijuokiau.
- Tai ką jūs gero veikėt?- pakilnojo antakius El.
- Aj šiaip žinai kalbėjom ir panašiai,- numojau ranka.
- Panašiai,- pakėlė antakį. - Tai jūs pora?- paklausė.
- Ne!- surikau. - Mes draugai.
- Su privalumais?- įsiterpė Louis.
- Kas jums su tais privalumais? Oh. Ne, mes paprasti draugai ir viskas,- paaiškinau.
- Bet...- pradėjo El.
- Ne! Jokių bet, valgom,- sukomandavau.Mes visi pradėjom valgyt. Netrukus pajaučiau šiltą ranką sau ant kojos. Šyptelėjau Harry ir padėjau savo ranką ant jo. Jis sugriebė maniškę ir supynė mūsų pirštus. Susikoncentravau į maistą, kad tik neišraudonuočiau. Bet vistiek turbūt išraudonavau. Vis dėl to, aš dabar susikabinusi rankomis po stalu su Harry. Susikabinusi. Rankomis. Po. Stalu. Su. HARRY. o dieve...
Kai pabaigėm savo maistą aš lėtai atleidau ranką ir nuėjau išsiplaut savo indus. Tai padarius grįžau atgal prie visų.
- Eisim apsipirkt, nes neturiu ką apsirengt. Lauksiu jūsų prie durų,- pasakiau ir nubėgau į savo kambarį. Nusiprausiau, persirengiau ir susirinkus daiktus nuskridau prie durų. Ten jau visi laukė. Wtf kiek aš laiko užtrukau? Užsidėjau batus ir išėjau su visais kitais.- Einam į šitą parduotuvę?- paklausiau El.
- Joo, einam išsirinksim sukneles šiandienai,- atsakė.
- Jūs jei norit galit eit kavos parnešt,- šyptelėjau.
- Okey, lauksim ant suoliuko,- mirktelėjo Harry ir jie su Louis nuėjo kavos. Mes su El nustriksėjom į parduotuvę.- El! Tu turi pasiimti šitą! Ji tau tobulai tinka!- pasakiau, kai ji užsidėjo gražią, raudoną suknelę kuri gražiai prigludo prie jos kūno ir išryškino linijas.
- Na nežinau... nu gerai! Bet tau reikėtų pasimatuot tą juodą!- pasakė ir parodė į trumpą, juodą, be petnešėlių, aptemptą suknelę.
- Ne per daug iššaukianti?- paklausiau.
- Ne! Atrodysi puikiai, gal suviliosi Harry,- sukikeno.
- Baik tik,- nestipriai trinktelėjau jai į petį.
- Eik matuotis!- suriko ir aš greit pasiėmiau ir įsmukau į persirengimo kabiną. Apsirengiau suknelę ir pažiūrėjau į veidrodį. Išties. Ji atrodė gerai ant manęs.
- Naa?- nenustygo vietoje El. Aš išėjau iš kabinos.
- O dieve!- suriko ji.
- Kas ar taip blogai?- išsigandau.
- Ne... tu atrodai nuostabiai, Harry iškart pasistos kai pamatys tave,- sukikeno.
- Šmaikštuolė,- pavarčiau akimis ir nuėjau persirengt suknelę.Susimokėjom už sukneles ir batelius kuriuos pasiėmėm, nuėjom prie vaikinų kurie davė kavas. Vėl vaikščiojom kol aš parodžiau El į Victoria Secret parduotuvę. Mes sukikenom ir nusivedėm vaikinus paskui. Žiūrėjom visokius derinius, mačiau kaip Louis kažką sako El ir ji išraudonuoja. Oj šelmiai. Užstrigau už vieno derinuko kuris tikrai buvo gražus. Staiga pajutau galvą ant peties.
- Jei tu būtum su juo, nepaleisčiau tavęs visą naktį,- sumurkė Harry.
- Gerai, nusipirksiu, bet prie tavęs nesirodysiu. Gal kokį vaikiną rasiu,- paerzinau jį. Jis suurzgė ir nuėjo. Aš pasiėmiau tą derinuką ir susimokėjau už jį. El irgi kažkokį pasiėmė.Grįžę namo visi susiruošėm važiuot. Viską apsirengiau ir nusileidus į apačią pamačiau visus laukiančius. Kaip visada. Mane pamatęs Harry net įsižiojo, bet Louis jį užčiaupė ir mes nuėjom į mašiną.
Klube buvo sausakimša. Aš nuėjau prie baro ir išgėriau vieną stiklinę. Visi kiti jau buvo dingę. Na puiku. Aš viena. Nusprendžiau eit pašokt. Šokau. Judėjau pagal muziką. Kol kažkok vyras už manęs neuždėjo rankų ant mano liemens. Neprieštaravau ir judėjau kartu su juo. Galiausiai jis mane pradėjo temtis iš žmonių grupės ir įsisiurbė man į lūpas. Atsakiau. Kai staiga jį kažkas atplėšė nuo manęs. Atsisukau ir pamačiau įniršusi Harry.
- Kodėl tu taip darai?!- surikau.- Nes aš tave myliu!
TADAAA!!! MUHAHAHA. AŠ VISĄ LAIKĄ NORĖJAU, KAD TAIP BAIGTUSI. O JŪS PRADĖJOT SU TOM MEILĖM SEILĖM. AŠ JAU NORĖJAU SAKYT, KAD TAIP IR BUS, BET NENORĖJAU IŠDUOT. TAI VA KITAS SEZONAS VADINSIS "TAI TIKRAS GYVENIMAS". DABAR KOLKAS PERTRAUKA ŠITAI ISTORIJAI, SUSIKONCENTRUOSIU Į KITAS SAVO RAŠOMAS. ŠITA BUS MAŽDAUG... NA NEŽINAU. KAI PARAŠYSIU. BET BŪKIT KANTRIOS! PRANEŠIU KAI ĮKELSIU. TIKIUOSI, KAD ANTRAS SEZONAS TIEK PAT SULAUKS GERBĖJŲ KAIP IR ŠIS :)
ADIOS MUČIAČIOS
YOU ARE READING
[ Love Games ] H.S.
RomanceKeitė. Paprasta mergina su paprastu gyvenimu. Viskas prasidės kai ji atvyks pas savo pusbrolį į Londoną. Visa esmė, kad jis gyvena ne vienas, o su draugu. Ji mėgsta pokštaut ir štai ką ji darys visą laiką. Bet ar ji nesupranta, kad ji žaidžia papras...