*26 dalis*

2.4K 144 11
                                    

Keitės pov.
Šiandien tas interviu. Vis dar jaučiuos blogai, kad vakar mus aptiko lovoje su Harry. Tai žinoma juokinga, bet tai yra gėdinga. Šiandien ateis merginos. Na, Perrie, Danielle ir Sara. Žiūrėsim interviu į kurį vaikinai jau išvarė. Nusileidau į apačią. Joje El darė kavą. Pamačius mane šyptelėjo ir pastūmė kavą link manęs.
- Ačiū,- šyptelėjau.
- Nėr už ką,- sukikeno ir atsisėdo prieš mane. - Naa, tai?- paklausė.
- Kas?- sumišau. Visiškai nesuprantu apie ką ji šneka.
- Tai kaip ten su Harry?- sumurkė ji ir pakėlė antakį.
- Kaip buvo asilas taip ir liko,- gūžtelėjau pečiais.
- Nuu, Keite, gali man nemeluot, aš matau, kad meluoji,- numykė jis.
- Nu..kartais jis būna mielas..bet tai nieko nereiškia,- nuleidau galvą pajutus kaio rausta žandai.
- Ej, maže, gi viskas gerai, tai normalu, aš niekam nesakysiu, tai tik tarp mūsų,- mirktelėjo.
- Ačiū El,- padėkojau.
- Mes gi draugės,- paėmė mano ranką ji.
- Geriausios,- šyptelėjau ir mes apsikabinom.
- Gerai, einam užkandžių padaryt, nes ateis merginos ir greit bus interviu,- suplojo rankomis ji.
- Oh.. taip... interviu, gi aš dabar žinoma kaip "paslaptingoji mergina",- nervingai nusijuokiau.
- Viskas bus gerai,- apkabino mane El.
- Gerai, gerai, užtenka meilės einam maisto,- sukomandavau.
- Ajaj captain,- sukikeno ji ir apsisuko ant kulno ir nužygiavo link šaldytuvo. Aš nuėjau paskui.
Kai padarėm užkandžius, nunešėm juos ant stalo, atnešėm pledus, pagalves ir panašiai. Netrukus atėjo ir merginos. Iki interviu buvo likę nedaug todėl susėdom ant sofos ir įsijungėm televizorių kur informatorius pranešė, kad tuoj One Direction grupė pasiruoš ir interviu prasidės. Mes visos atsidusom ir laukėm.
- Kas vyksta tarp tavęs ir Harry?- paklausė Perrie.
- Ką..nieko,- sutrikau.
- Ohh, nemeluok matosi gi,- šyptelėjo ji.
Ačiū dievui mane išgelbėjo vedėjas kuris pranešė, kad interviu prasideda.

- Laba diena vaikinai,- pasisveikino vedėjas.
- Labas,- suriko jie.
- Tai va, pradėsime nuo pradžių, gerai Liam ar tiesa, kad tu šiuo metu esi su Danielle Peazer?- paklausė.
- Tai ne šūdžiau tu!- surėkė Danielle ir metė sauja popkornų į televizorių.
- Taip,- šyptelėjo jis ir jo akys sužibėjo. Aww, jie myli vienas kita.
- Ar jūs planuojate ateitį kartu?
Mes atsisukom į Dani ir ji sustingo. Lėtai atsisuko į mus.
- Jis dažnai apie tai kalbėdavo, bet..bet aš jį vis nutraugdavau kita tema..- nuleido galvą ji.
- Aš tai matau ateitį su Danielle, bet apie tai mes dar nesikalbėjom rimtai,- kreivai šyptelėjo.
- Na gerai, prie tavęs sugrįšiu vėliau. Niall ar tu šiuo metu laisvas?- paklausė vedėjas.
- Ne,- sukikeno jis.
- Ėė girdit panos! Niall James Horan turi merginą,- sucypė kaip merga vedėjas. Visi nusijuokė. - Kas ji tokia ar atskleisit?
- Taip. Ji Sara Kletown,- išsišiepė jis.
- Jūs ją mylit?- paklausė vedėjas. Mes visos atsisukom į Sarą.
- Mes dar niekada to nesakėm,- sušnabždėjo ji.
- Taip. Girdi Sara? Aš tave myliu!- surėkė jis. Visi numykė "aww"
Sara metė spragėsi į ekraną:
- Pasikalbėsim namie,- sukikeno.
- Gerai, na Harry, mes esam matę tave su kažkokia paslaptinga mergina, tikrai ne vieną kartą, ar tarp jūsų kažkas sieja?- paklausė vedėjas. Aš susigūžiau nes bijojau jo atsakymo.
- Na..em..um..me..mes..aaa,- bandė kažką išpešt jis, bet nieko nesugalvojo.
- O tu dieve! Tau ji patinka, bet ji to nežino!- surėkė vedėjas.
- Taip!- sušuko Harry. - Pala, ne..ką? Taip..nee..kąą?!- pasimetė jis ir visas išraudonavo. Supratęs, kad susivėlė jis pasiėmė mikrofoną ir pradėjo daužyt sau į galvą. Tai buvo juokinga. Bet man buvo baisus kitas klausimas.
- Na.. ar jūs planuojat ateitį kartu?- jis paklausė. Kas jis per kaušas ir kokius jis klausimus uždavinėja?
- Mes apie tai dar nekalbėjom,- šyptelėjo jis.
- Durnius!- surikau ir mečiau sauja popkornų į televizorių. Ohh.. reikės daug tvarkyt.
Mergos sukikeno ir žiūrėjo toliau.
- O ar atskleisit merginos tapatybę?- paklausė jis. Aš susinervinau ir susigūžiau. O ne. O ne. Jeigu jis tai pasakys.. aš jį užmušiu. Su bananu! Oj sugebėčiau.
- Na ji nori kolkas niekam nesakyt kas ji tokia,- pagaliau pasakė Harry. Atsipūčiau lengviau ir viduje dėkojau dievui, kad įkrėtė proto Harry.
- Ar jūs ją pažįstate?- kreipėsi į kitus vaikinus vedėjas.
- Taip!- surėkė visi. - Tiesą sakant ji su manim, Eleonor ir Harry gyvena,- sukikeno Louis. Nu viskas jis miręs.
- Tai jau didelis žingsnis Harry, net gyvenat kartu,- pakėlė antakį jis. Man jis nepatinka.
- Ar netrugdot El ir Louis miegot?- paklausė vėl.
- Mes tyliai.. pala ką? Ne, mes.. aa,- vėl išraudonavo Harry ir nustūmė nuo savęs mikrofoną ir juokėsi.

 aa,- vėl išraudonavo Harry ir nustūmė nuo savęs mikrofoną ir juokėsi

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Aš išraudau irgi. Kai dar apklausė Louis ir Zayn interviu pagaliau baigėsi. Jie sakė šiandien grįš namo. Merginos išėjo. Mes su El sutvarkėm popkornus ir laukėm vaikinų. Galiausiai išgirdom mašiną. Nuėjom prie durų, sukryžiavom rankas, atkišom po vieną koją ir pradėjom trypčiot. Trūko tik kočėlo. Mintyse net nusijuokiau. Netrukus durys atsirakino ir pro jas įžengė Lou ir Harry. Harry mane pamatęs sustingo ir išraudonavo.
- Jūs žiūrėjot?- paklausė Lou.
- O taip brangusis,- suburbėjo El. Louis irgi ten prisišnekėjo nesamonių.
- Man tokia gėda,- nervingai nusijuokė Hazz.
- O taip! Turėtų,- pažiūrėjau į jį tau-kapec žvilgsniu.
- Tai mes einam į kambarį jūs čia aiškinitės santykius,- pasakė Lou ir pasilenkė kai į jį parėjo pagalvė nuo manęs, bet..ha! Asilas nespėjo pasilenkt ir vistiek prasileido ir nuėjo.
- Nu, bet tu ir žioplas,- trenkiau per pakaušį.
- Ej už ką?- paklausė trindamas pakaušį.
- Už tai, kad padarei gėda sau ir man! Dėkoju dievui, kad dar nepasakei mano vardo!- surikau.
- Dėkok man ne dievui,- sukikeno jis.
- Oh! Tu mane kartais taip užknisi,- pasakiau.
- Tu mane irgi,- paėjo žingsnį arčiau, aš toliau ir taip po kiekvienu jo žodžių.
- Tu būni toks šiknius.
- Tu irgi,- žingsnis.
- Aš tavęs taip nekenčiu.
- Aš irgi,- žingsnis.
- Tu nesugebi normaliai elgtis.
- Tu irgi,- žingsnis.
- Tavo ego užknisantis.
- Tavo irgi,- žingsnis ir aš prisispaudžiau prie sienos, o jis stovėjo prieš mane. Labai arti. LABAI.
- Atsiprašau,- sušnabždėjo jis.
Sutrikau nesupratau ką jis turėjo omeny.
- Už ką?
- Šitą,- pasakė ir sulietė mūsų lūpas. Aš jam neatsakiau ir įrėmus rankas į krutinę jį pastūmti. Bet kur tau. Nė krust. Galiausiai pasidaviau ir atsakiau į bučinį. Jaučiau kaip jis šyptelėjo. Nesusilaikiau ir užšokau ant jo liemens. Jis lėtai mus nešė į kambarį. Pradaręs duris ramiai nuleido mane ant lovos. Jis vis dar nepaleido mano lūpų. Kai pritrūko oro, mes atsitraukę jį sugaudėm ir tada jis vėl man įsisiurbė į lūpas. Bučiniai tapo vis aistringesni, kol galiausiai aš supratau ką darau ir staigiai atsitraukiau.
- Harry, taip negalima,- sušnabždėjau.
- Kodėl?- pažiūrėjo man akis.
- Nes..nes tu esi Harry Styles, o aš esu paprasta mergina. Ir tai nėra gerai,- nuleidau galvą. Jis suėmė mano smakrą ir pakėlė galvą, kad žiūrėčiau jam į akis.
- Tu nesi paprasta mergina, ar taip sunku suprast?- paklausė. Girdėjau balse susierzinimą. Nesusilaikiau ir vėl įsisiurbiau į jo lūpas.

Sugalvojau bairį. Hi hi hi.
Tai va, jeigu norit kitos dalies ant šios dalies turi būt bent trys nuomonės ir bent 5 vote. Be jų, nebus dalies.
Muhahahaha. Anyway... skaitykit mano kitas istorijas! Jeigu patinka šita, tj turi patikt ir kitos! :p
Tei va.. kas dar?
Aj jo myliu paparagiai, gero šeštadienio <3
Einu kurt dalies nes dar netyčia šiandien susirinks tai, kad turėčiau ką ikelt :p:D

[ Love Games ] H.S.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora