*17 dalis*

2.3K 122 1
                                    

**Rytas**
Keitės pov.
Dar vienas rytas.. galva skauda.
Kas čia?
Oh Harry..
Pala.
Harry?!
Ką jis čia veikia?
Pašokau iš lovos.
- Ką tu čia darai?- surikau.
- Tu..košmaras..sapnuoti,- suburbuliavo mieguistas jis.
- Oh,- tik tiek pasakiau.
- Gerai kelkis ir eik iš kambario. Eik ruoštis,- sukomandavau ir jis išlėkė.
Šiandien ir vėl koncertas.
Visi susiruošėm ir išvažiavom. Aš visus aprengiau, jie pasirepetavo, po to koncertas.
Nu taip tokia pati diena, net neįpatinga. Puiku.
- Kas dabar?- paklausiau pavargus.
- Namo?- paklausė Lou.
- Ačiū dievui, varom,- surikau ir nubėgau į kambarį dėtis daiktų.
Kai visi susidėjom, nusileidom į apačią ir susėdom į autobusą.
Kelias namo prasideda.
Įsidėjau į ausis ausinukus, sedėjau ir klausiaus muzikos, atsirėmus į langą. Man tik akys pradėjo su sunkėt ir merktis. Kol galiausiai užmigau. Atsikėliau ir pajaučiau kaip kažkas mane neša ant peties, pamačiau batus ir supratau. Harry.
- Ką tu darai?- sumurmėjau.
- O kaip tau atrodo?
- Paleisk,- pasakiau ir jis mane nuleido staigiai ant žemės. Truputi susvirduliavau, nes buvau dar miegusta ir suklupau.
- Tau viskas gerai?- paklausė Harry.
- Taip,- atsakiau ir jau stojaus eit, įėjus į namus, nuėjau į savo kambarį. Nusiprausiau ir ėjau miegot.
Atsikėliau 3 valandą nakties.
Negalėjau užmigt.
Nusprendžiau kai ką padaryt.
Pasiėmiau savo kosmetikos dežutę ir nuėjau tyliai į Harry kambarį.
Puiku.
Miega ant nugaros. Išsitraukiau akių pieštuką ir pravedžiau pro abi akis, taip pat su tušu perbraukiau blakstienas, su žaliu maskuotoju padažiau žandus, su ryškiai rožiniu lupdažiu padažiau lupas. Tobula.
Hmm.. nagai! Išsitraukiau raudoną nagų laką ir nulakavau nagus. Nuostabu. Pasididžiavau savo darbu ir grįžau į kambarį, žinoma prieš tai nufotkinau. Greit užmigau...
**Rytas**
- Keiteeeee!!!!!!- rėkė garbanius.
- Ko tu nori? Žiurkės puola?- surėkiau.
- Ateinu čia stai..- rėkė, bet aš jį pertraukiau.
- Tik pabandai pabaigt šitą žodį,- pagrasinau ir atsistojau iš lovos. Nupėdinau iki jo kambario. Pamačius jį prunkštelėjau, atrodo geriau negu vakar.
- Nežvenk, o nuvalyk!
- Kad ir taip labai gražus,- suprunkščiau.
- Keite, nenervuok, nuvalyk šitą šudą nuo manęs,- pasakė ir priėjo prie manęs, bei prispaudė prie sienos.
- Negaliu susikaupt kai tu taip atrodai,- pasakiau ir pradėjau žvengt kaip nesveika.
Nes tokia ir esu tiesa?
Taip.
Į kambarį įžengė Lou su El.
- Kas čia vyksta po ga..- norėjo sakyt, bet pamatę Styles pradėjo žvengt kaip nesveiki kartu su manim, mes tryse raitėmės ant žemės ir žvengėm, o jis stovėjo ir prašė, kad baigtume ir nuvalytume.
- Gerai El,- nusivaliau juoko ašaras. - Nuvalyk jam, o aš einu ruoštis.
Ji linktelėjo ir mes Lou išėjom. Mes nusileidom į virtuvę ir vėliau nusileido ir jie. Aš pamačiau, kad Harry nagai nenuvalyti.
- Kodėl nagų nenuvalei?- paklausiau El.
- Nežinau, nenusiplauna kažkodėl,- mirktelėjo man El.
- Oo reiškias gerai pavariau,- supratau jos klastą ir atsakiau.
- Kada tie nagai nusivalys?- sumurmėjo Harry.
- Dažniau prauskis, nusivalys,- sukikenau.
- Mhm,- numykė jis.

[ Love Games ] H.S.Onde histórias criam vida. Descubra agora