*7 dalis*

4.1K 166 4
                                    

Atidariusi duris pamačiau stovintį savo buvusį vaikiną... taip tą patį Cameroną:
- Oh... Keite. Radau tave. Nenoriu tavęs susigražinti nes žinau, kad man neatleisi. Noriu tavęs atsiprašyt, buvo vakarėlis... prisigėriau. Tiesiog noriu likt su tavim gerais draugais, atleidi?- žiūrėjau į jo akis, jos buvo kupinos vilties kad jam atleisiu.
- Žinoma!- ir šokau jam į glėbį. Ah.. jo kvepalai..nemanau kad mes dar kada galėsime buti draugais, gal kada.. bet dabar mes turim likt tik labai gerais draugais.
- Gal kur nueinam? Išalkau beieškodamas tavęs.
- Tai tu nori pasakyt, kad tu skridai iš La į čia, kad surastum mane?
- Irgi neseniai persikrausčiau į Londoną, tavo mama pasakė, kad tu čia. Tai eime?
- Gerai, išeinu El!- uždariau duris ir įsėdome į Cameron mašiną:
- Kur traukiam?- paklausė.
- Kur nuveši, ten bus gerai!
- Okeyy,- pasakė jis.
Harry pov.
Vis dar negalėjau patikėt kas katik atsitiko, nuėjau prasiblaškyt į balkoną ir pamačiau nematytą mašiną išvažiuojančią iš mūsų kiemo ir joje sedėjo Keitė! Ir su kažkokiu bernu.. negaliu.. kas čia per jausmas? Negi aš pavydžiu? Ne, ne, ne, tikrai ne. Turbut čia trumpalaikis nesusipratimas.
Keitės pov.
Kai grįžau viskas buvo tas pats, Harry tik prunkštelėjo pamatęs mane ir nuėjo išsimaudyt, jo kūnas... ledass... bet vistiek jam su galva kažkas negerai. Kiek galima greičiau nubėgau į jo kambarį, išsitraukiau visus jo Calvin Klein triusikus ir padėjau po vandens srove. Nubėgau kartu su jais į jo kambarį:
- Keite? Kur padėjai visus mano apatinius?- paklausė ir atėjo į mano kambarį.
- Šitus?- parodžiau kiauriai permirkusius jo apatinius.
- Nesveika tu,- suprunkštė Harry. Ir rado dar vienus apatinius.
- Jau gali eit iš čia, noriu persirengt,- ir aš išėjau iš kambario. Po 5 minučių į mano kambarį atėjo Harry:
- Eik iš čia pudeli.
- Oj nee. Tu dabar atsiimsi už viską ką padarei man per šį laiką.
- Svajoti nedraudžiama.
- Žinai, mano norai išsipildo,- pakilnojo antakius ir pradėjo eit link manęs.
- Eik geriau avių ganyt, o ne savo norus pyldyk,- pasakiau ir atsistojau jau norėjau eit iš kambario, bet jis prirėmė mane prie sienos:
- Sakiau, mano norai pildosi..- tai jis pasakęs įsisiurbė man į lūpas. Ne nu jis tobulai bučiuojasi. Atsakiau jam tuo pačiu ir supratus ką darau, atsitraukiau ir pasakiau:
- Ne dabar mažuti,- ir įspyriau jam į koją. Nubėgau į apačią. O kas man jaunai? Dėkui dievui El su Louis jau buvo grįže:
- Po velniukais, kur jus buvot? Aš vos čia nemiriau su juo,- parodžiau į Harry.
- Turėjom reikalų, o kas buvo?- sukikeno El.
- Tegul šitas papasakoja.
- Ir ką gi tu mano mylimai pusseserei padarei?- apkabino mane per pečius Lou.
- Čia ji kalta,- ginčijosi Harry. - Ji mano visus apatinius išmaudė.
- Ojj, atsiprašau, princese, neapsiverkei?- nusivaipiau.
- Aš ne princesė, kvaiša tu,- atkirto.
- Aj, tu juk mūsų pudelis, utiutiu,- pasakiau. Lou su El nusižvengė. Truputį pakalbėje Lou su Harry susižvalgė ir pakilnojo antakius. Pažiūrėjau į El, ji tik trūkčiojo pečiais.
- DABAR!- sušuko Lou ir Harry užsimetė mane ant pečių, o Louis El.
- Blemba, Harry paleisk ir tik staigiai,- pykau.
- Oj nee, mažute.
- Kas tau čia mažutė?- ignybiau jam į ranką ir jie abu mus su El įmetė į baseiną, o vaikinai stovėjo ir žvengė.
- O dabar jūsų eilė,- tyliai pasakiau ir susižvalgėm su El, vienu metu čiupom vaikinams už kojų ir jie krito irgi į vandenį:
- Dabar atsilyginom, mažuti,- tyliai pasakiau Harry.
- Ne visai,- šyptelėjo jis.
- Neišdegs Styles,- pasakiau ir norėjau plaukt prie El, nusisukau ir jis man trenkė per subinę, kaip?? Atsisukau į jį ir tiesiog pasižiūrėjau žudančiu žvilgsniu,jis tik sukikeno, ahh.. jo šypsena..
- Ir ka ten su Styles šnekat?- paklausė El, kai priplaukiau prie jos.
- Aj nesvarbu, tik negalvok, kad kažkas tarp mūsų yra,- pasakiau.
- Aha, pamatysi bus,- pakilnojo antakius El.
- Gal tu temperatūros turi, kad tokias nesamones šneki?- pridėjau ranką jai prie kaktos, ji tik sukikeno.
- Jis tik su senutėm duodasi,- pasakiau.
- Gali būt išimčių,- šyptelėjo. - Gal jau einam reik persirengt.
- Aha, gerai,- nusijuokiau ir pradėjau eit, vaikinai dar liko vandenį, jaučiau Harry nurenginėjantį žvilgsnį, nusišypsojau ir pakraipiau užpakalį eidama tyčia. Mačiau kaip jis irgi išlipo iš vandens, pribėgo ir greit pasakė:
- Tu nekraipyk taip subinės, nes mane jaudini ir galiu nesusivaldyt,- pliaukštelėjo man per subinę ir nuėjo į vidų. Stovėjau apšalus. Po to pati nuėjau į vidų ir persirengiau. Nusileidau į apačią visi ten sedėjo, Harry kaip visada žiūrėjo į mane nurenginėdamas mintyse, aš jam tik mirktelėjau, tyčia žinoma. Prisėdau prie Lou kuris valgė čipsus:
- Atsargiai dar pastorėsi,- sukikenau ir pasiėmiau pati vieną.
- Aha, žiūrėk, kad pati nepastorėtum,- nusijuokė Louis.
- Mažiau tu manim rūpinkis,- pasakiau.
- Ėė, juk žinai, kad tave myliu,- šyptelėjo.
- Aww,- apsikabinau jį. Mielumo metą pertraukė durų skambutis.
- Aš nueisiu.
- Aha,- atsakė. Aš nuėjau prie durų pamačiau.. taip... tą pačią Taylor.. Taylor Swift matai...
- Aš pas Harry,- pasakė ji ir bandė užeit vidun.
- Lauksi čia, už durų,- pasakiau, truputį stumtelėjau ir uždariau duris.
- Harry!! Žiurkė atėjo!!
Jis iškart atlėkė, užsidėjo batus ir išėjo.
- Kur El?- paklausiau.
- Ruošiasi į darbą, kažkas sakė labai svarbaus.
- Mhm, pasikviečiam gal kažką?- pasiūliau.
- Galim Niall.
- Okey, tu paskambink tada.
- Aha,- sukramtė čipsą ir paskambino.
- Sakė tuoj atvarys.
- Geerai, o kas tau geriau Taylor ar Caroline?- paklausiau.
- Nė viena, abi pasispūtusios, abi vyresnes už Harry, abi durnos,- nusišypsojo. Pro duris įlėkė Niall.
- Niall!!- sušaukiau ir stipriai apsikabinau.
- Labutis,- sukikeno jis. Paleido mane iš savo glėbio.
- Noriu valgyt.
- Žinai, nenustebau,- pasakiau. - Tai ko pageidausi?- nusišypsojau.
- Noriu picoss!!!- surėkė Louis iš svetainės.
- Aš ir!- šyptelėjo Niall.
- Gerai, einu užsakysiu. Iš apačios nusileido El:
- O labas Niall,- pasisveikino ir apsikabino.
- Ok varau, greit grįšiu,- pabučiavo Lou,o mane apkabino.
- Iki,- ir išlėkė pro duris.
**Po picos**
- Niall, Harry...- pradėjo Lou, bet Niall jį pertraukė.
- Susirado naują paną? Nesistebiu,- nusijuokė jis.
Į galvą šovė puiki mintis:
- Niall, Louis...- numykiau.
- Ką?- abu vienu metu paklausė.
- Galim į parduotuvęę?- paklausiau.
- Ką ten?
- Pokštas Harry.
- Klausai,- įdėmiai į mane pasižiūrėjo Niall.
- Nuperkam vieną dėžutę prezikų, primėtom į jo lovą ir paliekam raštelį.
- Sutinku,- pasakė Lou.
- Bet jūs įsivaizduojat kaip keistai atrodys?- paklausė Niall.
- Pasakysim, kad pokštas draugui.
- Nu ok.
**Parduotuvėje**
Pasiėmiau prezikų dėžutę ir truputį užkast. Nuėjom prie kasos, kasininkė tik išpūtė akis:
- Pokštas draugui,- pasakiau, pardavėja šyptelėjo, susimokėjom ir išėjom.
**Namai**
- Tu dedi,- iškart pasake Niall.
- Ok, Louis einam,- pasakiau ir nuėjom į jo kambarį. Išbarstėm prezikus po lovą ir palikom raštelį "Naudokit saugiai pupuliai ;** xoxo" patys sau nusijuokėm kr nusileidom į apačią.
- Jau?- paklausė Niall ėsdamas guminukus.
- Aha, nesuėsk visų,- sukikenau ir jis padėjo ant stalo.
- Valgyk, valgyk, dar turim gi,- nusijuokiau ir ta pačią minutę į namus įžengė Tay ir Harry...
- Vilką mini, vilkas čia,- pasakė Lou ir pasižiūrėjo į juos. Jie net nekreipė dėmesio tik besijuokdami nulėkė į viršų. Pasiėmiau užkandžių ir pasakiau nueidama į svetainę:
- Laukiam stebūklų,- pakilnojai antakius. - Pažiūrim kokį filmą?
- Palaukiam El, ji tuoj turėtų grįžt, tik ką žinutę gavau, kad jau važiuoja,- pasakė Lou.
- Gerai,- šyptelėjau.
- LOOOUUU, NIAALL, KEITEEEE!!!!- užriko pudelis iš viršaus.
- Ko nori?- atrėkiau.
- Ateikit čia! Staigiai!
- Žinok tu man su tuo staigiai užknisai,- dar kartą sušaukiau.
- Einam,- pasakiau Louis ir Niall ir mes nuėjom į jo kambarį, ant lovos sėdėjo Tay su liemenuku:
- Fuu!- užsidengė akis Lou.
- Kakaaa!- irgi užsidengiau.
- Dėkis maikę staigiai,- pasakė Niall nusisukdamas. Taylor užsidėjo maikę.
- Tai ko reikėjo?- pažvelgiau į Harry.
- Ką šitie prezikai reiškia?
- Dovana nuo one direction crib,- pasakiau nusivaipiusi.
- Juk reikia apsaugos,- pasakiau. Jis atsisuko į mane ir pasakė, vis dar negaliu patikėt, kad jis tai pasakė prie visų:
- Nu jo, nes nenoriu, kad po to nuo manęs turėtum vaiką,- o taip jis man pasakė tą. Buvo šiokia tokia tyla kol mes išėjom visi apšalę iš kambario ir pasitikom El:
- Nu ir ką vėl prisidirbot?- paklausė ji.
- Aj, palikom dovaną nuo one direction crib,- sukikenau.
- Ir kokia ji?- irgi sukikeno El.
- Aj prezikai, žinai,kad saugu būtų,- ir vaikinai pažiūrėjo į mane... dieve kokia gėda..
- Aj Keite, kas ten per bernas su kuriuo išėjai?
Va tada visi žiūrėjo į mane dar labiau.
- Mano ex, o dabar tiesiog geri draugai.
- Šit kaip.
- Pažiūrim filmą? Tavęs spicealiai laukėm,- pasiūlė Lou.
- Aha, nusikaliau,- pasakė ir nuėjom į svetainę, pasirinkom komediją, nemeluosiu tikrai geras filmas, man retai būna, kad filmas įtraukia, bet šis tikrai geras.
**Po filmo**
Nuo juoko net pilvą skaudėjo, o Haylor tuo metu buvo viršui, net nenoriu žinot ką jie ten darė. Nuėjau į virtuvę visiems padaryti arbatos ir į apačią, tuo metu nusileido Haylor. Išgirdau snabždant:
- Ačiū mažiuk, buvo tobula,- pasakė Tay. Aš "netyčia" atsikosėjau, jie iškart abu į mane atsisuko:
- Sorry, nenorėjau trugdyt,- nusivaipiau. Tay išėjo ir tada pudelis priėjo prie manęs:
- Kažkas nepatinka ar kaip?
- Man nepatinka razinos, arbata be cukraus, pasipūtėliai kaip tu.
- Matai kaip,- kilstelėjo antakį ir trenkė per subinę.
- Ėė, klausyk tu turi merginą, o subinė mano nuosava, negali kiekvieną kartą kai nori į ja trenkt ir aš vis dar pykstu ką tu pasakei prie visų viršuje,- apsisukau ir vėl kraipydama subinę ėjau, žinau kad aš jį taip erzinu. Jis pagriebė mane, prisitraukė arčiau ir aš vėl atsirėmiau į jo krutinę:
- Žinai, ta subinytė gali būt, bet kada mano,- ir per duris įžengė Tay, nes kažką paliko, pamatė mus, sucypė, apsisuko, pasiėmė ką paliko ir išėjo... kąąą????? Kas čia katil buvo? Harry nieko nedarė, jis vis dar mane apsikabines beje ir man jau darosi karšta nuo jo, jis ta pastebėjo:
- Matai, tu jau drėksti nuo manęs,- nusišypsojo pedo smile. Pakštelėjo man į drėgną kaktą ir nuėjo, aš kažkodėl nieko nedariau... vis dar stoviu apšalus..
Harry pov.
Ta jos subinė! Ji tyčia taip daro... kai tik ją vėl prisitraukiau, man taip gera pasidarėė.. jau norėjau ją pabučiuot, bet įlėkė Tay.. aš nieko nedariau, o kam... vistiek ji man nepatinka.. aš pats sau negaliu to pripažint, bet manau,kad aš ją pasikviečiau tik dėl to, kad Keitė pavydėtų... bet aš gal jai net nepatinku? Gal viską darau bereikalo? Na nežinau, bet ji tikrai pradėjo drėgt ir man tai patiko, kai aš tą pasakiau, ji truputį paraudo ir atrodė labai mielai, kai pakštelėjau jai į kaktą, ji taip pat nieko nedarė, taip tai būtų spyrus, ignybus ar suklykus, išėjau ir tiesiog šypsojaus nes negalėjau valdyt emocijų. Kai atėjau prie visų manęs paklausė:
- Tu ką toks laimingas, kad išsiskyrei?- paklausė sukikendama El. Ir tuo metu įėjo mano mažutė. Oj ne mano, kolkas.. manau ir aš pasakiau:
- Ne, ne dėl to, dėl jos man visiškai px,- ir atsisukau į Keitę. - Dėl kai ko kito,- ir manau, kad kiti pastebėjo mano žvilgsnį į Keitę, nes visi pradėjo žiūrėt, tai į ją, tai į mane, į ją, į mane, aš nusprenžiau, kad einu į kambarį ir išėjau.
Keitės pov.
Po jo pakštelėjimo į kaktą, jaučiaus kaip ant sparnų.. ir nesuprantu dėl ko. Ar jis man patinka? Neee, to negali būt, nuėjau prie visų ir kai Harry pasakė, tuos žodžius pasijutau kaip 9 dangui, jam px ant Tay? Pala ar aš jam... nee, tikrai ne, ką tu nusišneki Keite... kai visi ziūrėjo tai į mane, tai į jį, buvo keista, bet jis išėjo į kambarį, todėl visų žvilgsniai nukrypo ties manim "Ačiū Harry" pagalvojau, kad paliko mane viena.. aš ir nuėjau į kambarį, atsiguliau ir galvojau apie tai, negalėjau nustot galvot apie tai..
Harry pov.
Kai atėjau į kambarį, atsiguliau į lovą ir galvojau apie tai.. galvojau, galvojau ir išgirdau,kad Keitė nuėjo į savo kambarį, gal man nueit pas ją? Hm. Vėliau..
Keitės pov.
O jeigu jis ateitų? Galėtų pagalvot apie tai, nes šitą ką jis padarė.. kaip jis galėtų palikt tai ramybėje.. bet jei jis ateitų ir norėtų TO... kaip aš jam atsispirčiau.. o dieve.. aj pamiršk Keite.. pasiėmiau telefoną ir šiaip chillinau ir tada pastebėjau akies krašteliu Harry atsirėmusį į staktą ir žiūrintį į mane:
- Ko tau?- paklausiau. Jis nieko neatsakė tik ėjo link manęs ir uždarė duris.
- Net negalvok apie tai Harry,- pasakiau.
Jis vis dar ėjo link manęs, jau norėjau kur nors bėgt, bet jis mane švelniai pagriebė už rankos ir priglaudė prie savęs, ahh kaip karšta.. jis tik šyptelėjo, jo skruotuose atsirado mielos duobutės. Ir jis man įsisiurbė į lūpas. Negalėjau atsispirt, todėl rankomis apsivijau jo kaklą, jaučiau kaip jis šyptelėjo. Bučiavomės kol mum pritrūko oro ir jis pasakė:
- Taip ir žinojau, kad man neatsispirsi.
- Ir kodėl taip manei?- nusišypsojau. Jis vėl man įsisiurbė į lūpas ir aš atsakiau tuo pačiu, atsigulėm į lova ir tęsėm tą lovoi, tik bučiniai! Nieko daugiau, gal pernelyg karšti bučiniai... ir tada jis man atsakė:
- Nes aš Harry Styles.
Tik tada supratau, ką padariau, greitai nuo jo atsitraukiau:
- Kas yra? Nepatiko?- paklausė.
- Ne, bet... dabar išeik.
- Kodėl?
- Tiesiog išeik iš čia pudeli.
- A, tai jau dabar pudelis?- paklausė, pakštelėjo man į lūpas ir dingo už durų. Sedėjau ant lovos.. jis tooks debilas... bet niekaip negaliu atsispirti bučiniams. Ir tada įlėkė pro duris El:
- Negi tu tikrai bučiavaisi su Harry Styles?
- Ne,- sumurmėjau.
- Nemeluok,- kilstelėjo antakį.- Juk viską mačiau.
- Mhm...- numykiau ir tada vėl pamačiau Harry stovintį tarp durų.
- Eik iš čia pudeli!- pasakiau ir mečiau į jį pagalvę, jis dingo su pagalve iš akių.
- Tai jūs tikrai bučiavotės ar ne?- dar kartą paklausė.
- Aha..- numykiau.
- Nu tu duodi, bet tu žiūriu net nesipriešinai,- kilstelėjo antakį El.
- Kai tu atsispyrsi jo bučiniams, bus kita kalba,- pasakiau nusivaipydama.
Harry pov.
Wow! Buvo nuostabu kol ji manęs neišvarė.. įdomu kas atsitiko? Gal aš blogai bučiuojuos? Aj... durnas.. kam aš pasakiau, kad tik dėl, kad esu Harry Styles ji pasidavė man.. ohh... kai ji metė į mane pagalvę aš ją pasiėmiau su mintim, kad ji vistiek ateis jos pasiimt, oj bus... bet aš nenuėjau visiškai ir girdėjau, kad ji sakė, kad negali atsispirti mano bučiniams, išraudau ir nuėjau į kambarį, vistiek niekas nematė..

[ Love Games ] H.S.Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang