Harry pov.
-Aš ją nunešiu į kambarį,- pasakiau.
- Ne aš nunešiu,- atsitojo Luke.
- Ne tu jos neneši,- suurzgiau.
- Jezus, atrodo, kad būtum jos vyras ar vaikinas,- suburbėjo.
- O tu nežinai,- kuo tyliau pasakiau, kad jis neišgirstų ir paėmiau Keitę į rankas. Nunešes į jos kambarį paguldžiau ant lovos ir užklojau. Po to išėjęs uždariau duris ir nuėjau į savo kambarį. Įjungiau šviesa ir tik. Pyst! Beveik visi mano daiktai kurie matosi siuvynioti į tuoletinį popierių. Taip norėtusi dabar užrėkt garsiai "Keite!" Ir, kad ji atėjus išsipisinėtų iš manęs. Bet dabar ji miega. Ryt laukia pokalbis.Keitės pov.
Žinot tą jausmą, kai galvoji jog viskas bus gerai, bet staiga visai netikėtai kulka pataikiusi tau į krutinę visas tavo svajones negailestingai pražudo? Ne? Aš irgi ne. Tiesiog sapnavau kaip mane pašauna. Dabar yra 5 ryto, o aš atsikėliau nuo paprasto košmaro. Net neįsivaizduoju ką daryt nes miegot nenoriu. O gal pabandyt užmigt? Hm... gerai į karę pusę... nea... ant nugaros... nee, ant pilvo, o dieve ne. Nu blemba! Net nepatogu pačios lovoje. Po lova? Keite rimtai? Aj nu ble gyveni tik kartą. Yolo. Nors šito žodžio nekenčiu, bet dabar tai tinkamas žodis. Palindau po lova. Hm.. o čia visai patogu. Net nepajaučiau kaip užmigau.
****
- Keite!!!- skambus balsas užrėkė. Durys staigiai atsidarė, o aš įsigandus šoktelėjau, bet trenkiau kaktą į kažką kietą. Atsimerkiau. Wtf kur aš? Pala, pala... blemba atsimenu.. aš po lova. Nu ok.. tikiuosi nieks negirdėjo.. hm nu ne.
- Keite aš žinau, kad tu čia tad išlysk,- pasakė ir atsisėdo ant mano lovos.
- Tai trauk kojas,- sumurmėjau. Jis krūptelėjo ir atsitraukė. Aš išlindau iš po lovos.- Em.. ką tu ten darei? Nors nesvarbu, nenoriu žinot. Gali paaiškint tuoletinį popierių mano kambary?- paklausė.
- Noup,- trūktelėjau pečiais ir nuėjau į apačią. Pasiėmiau obuolį. Atsisėdau ant sofos ir kimarinau įlindus į telefoną. Staiga pilna tuoletinio popieriaus užkrito ant manęs.- Harry!- sucypiau ir mečiau į jį atgal popierių. Nu bent jau dalį popieriaus ir mes pradėjom mėtytis tuoletiniu popierium. Nu debilai ane?
- Em, nesutrugdžiau?- paklausė Louis atėjęs į svetainę.
- Ne, gali prisijungt,- nusijuokiau. Jis trūktelėjo pečiais ir irgi pasiėmęs popieriaus metė į mus. Staiga atbėgo El. Ji rankoje turėjo dar daugiau tuoletinio popieriaus ir metė į mus. Tai va mes galima sakyt esame tuoletinio popieriaus lietuje. Netrukus atbėgo ir Gemma. Po to dar ir Luke, Ashton, Michael ir Calum. Buvau pamiršus, kad jie čia nakvojo. Na mes visi stovėjom ir mėtėmes popieriumi. Tikrai buvo linksmą. Galiausiai visi pavargo ir susėdo ant sofos.- Įdomu kas viską čia tvarkys,- susidomėjo El. Mes su Harry susižvalgėm, o tada staigiai atsistoję pradėjom bėgt ir nubėgom į mano kambarį.
**Po 3 mėnesių**
- Aš ir vėl čia!- sušaukiau įžengus į namą. Mėnesį buvau išvažiavus pas tėvus. Iš viršaus atdundėjo El. Greit puolė man į glėbį ir mes lingavom ilgai.
- Kaip aš tavęs pasiilgau,- sušnabždėjo.
- Keite???- suspiegė mergina iš viršaus. Pakėliau galvą ir pamačiau Gemma.
- Gemma!- surikau ir ji nusileidus irgi puolė man į glėbį. - Ką čia veiki?- sukikenau.
- Atvažiavau aplankyt, visą mėnesį būsiu,- šyptelėjo.
- Puiku,- suplojau rankomis. - O kur Louis?- paklausiau.
- Kažkas ieško manęs?- paklausė Louis atėjęs iš virtuvės su morka rankose.
Tada greir puolė man į glėbį, pakėlė nuo žemės ir pasupo į puses.
- Rimtai? Lou? Vėl grįžai prie morkų?- sukikenau.
- Ne...nea..jo,- numykė. Aš nusijuokiau. Iš apačios pradėjo leistis garbanius... jis pamatęs mane išsišiepė. Galiausiai priėjo prie manęs. Pora sekundžių pastovėjo priešais mane ir tada neįspėjas mane apsikabino. Stipriai. Net aiktelėjau iš netikėtumo. Bet po to irgi apsikabinau.
- Ehem, Harry, dalinkis, mes ir čia,- išgirdau balsus už savęs. Lėtai atsisukau ir čia buvo visi! Zayn, Perrie, Liam, Danielle, Niall, Sara, Jade, Jesy, Leigh-Anne, Luke, Ashton, Calum ir Michael. Wow iš kur jie čia visi?
- Omg!- sucypiau ir puoliau kiekvienam į glėbį.
- Mes taip tavęs pasiilgom!- suriko Danielle.
- Aš irgi jūsų mergos,- mirktelėjau.
- Ejj,- numykė Zayn.
- Ir jūsų vaikinai,- sukikenau. Tie visi išsišiepė.
- Tu neįsivaizduoji kaip čia nuobodu be tavęs buvo, čia Harry kažkokią mergą buvo atsivedęs, sakėm, kad netinka, blah, blah, blah, bet tas neklausė, o dabar pasirodo ta merga tik dėl pinigų buvo,- sumurmėjo Perrie.
- Rimtai?- paklausiau ir atsisukau į Harry pakėlus antakį.
- Nu,- nusijuokė Niall.
- Eh, keista, kad iš vis be manęs išgyvenot,- nusijuokiau.
- Man ir,- šyptelėjo Luke. Aš atsisukus jam mirktelėjau.
- Tai... gerai leiskit Keitei išsikraut daiktus ir pailsėt,- pasakė Harry. Nesupratau? Nu, bet nesvarbu, linktelėjau ir užlipau į viršų. Susitvarkiau visus daiktus ir nusileidau į apačią.
- Kas dabar?- paklausiau.
- Em, Keite, mums greit turas... tai reikės važiuot,- pasakė Louis.
- Ohh, ir vėl darbaaas,- numykiau. - Kur vyks?- paklausiau.
- Amerikoi,- pasakė Liam.
Paspringau sultimis kurias turėjau rankoje.
- Wow, ne per toli? Kiek laiko?- kilstelėjau antakį.
- 2 savaites,- atsiduso Zayn.
- Jezus, Marija, šventas kalakutų pyragas,- sudejavau ( dirty mind išjunkit xd ).
Tie visi nusijuokė.
- Gerai man reikia maistoo,- numykiau.
- Jau einu,- pašoko Niall. Tas kaip visada...
- Prašau,- atkišo picos gabalėlį.
- Opce, dėkoju,- apsilaižiau lūpas.
Viską suvalgius, išsiploviau lėkštę. Jie kalbėjo visą tą laiką. Kai staiga kažkas paskambino į duris.
- Atidarysiu!- surikau ir nuėjau atidaryt. Atidarius net aiktelėjau ką pamačiau.
- Ką tu čia veiki? Kaip tu mane radai?!- surikau.Pagaliau ane? :D hahaha. Yra problemų, tai užtrukau...
Žodžiu, man nuomonyčių ir vote :p
YOU ARE READING
[ Love Games ] H.S.
RomanceKeitė. Paprasta mergina su paprastu gyvenimu. Viskas prasidės kai ji atvyks pas savo pusbrolį į Londoną. Visa esmė, kad jis gyvena ne vienas, o su draugu. Ji mėgsta pokštaut ir štai ką ji darys visą laiką. Bet ar ji nesupranta, kad ji žaidžia papras...