*27 dalis*

2.3K 133 18
                                    

**Rytas**
Lėtai pramerkiau akis. Išvydau prieš save garbanių. Jis labai mielai miega. Pala ar mes? Lėtai pakėliau kaldrą, buvau su Harry marškinėliais ir apatiniais. Šūdas! Šūdas, šūdas, šūdas.
- Jau prabudai?- išgirdau duslų balsą.
- Taip,- nervingai pasakiau. - Ar mes?- paklausiau.
- Em.. taip,- nuleido akis jis. Aš atsidusau. Šūdas... žinoma geriau negu koks Matthew ar dar, bet vistiek.
- Ar tu gailies?- paklausė. Jo balse buvo galima girdėt baimę?
- Eh...ne,- atsidusau. Jo akys iškart nušvito. Aš atsistojau, pažiūrėjau į savo aprangą.
- Manau marškinėlius pasiliksiu,- šyptelėjau ir nužygiavau į vonią. Grįžus jau Harry neradau. Atsidusau ( labai dažnai dūsauju xd ). Persirengiau ir nusileidau į apačią. Tenais ant sofos sedėjo Lou su El. Harry ir...kažkokia pana. Viskas aišku. Jis norėjo manim pasinaudot po to pas kitas vaikšto. Susierzinau ir nuėjau į virtuvę. Dariaus arbatos. Į virtuvę įžengė ta pana.
- Em,- šyptelėjo. - Mes dar nesusipažinom aš Gemma, Harry..- nutraukiau ją.
- Patikėk man neįdomus tavo santykių statusas su juo,- sumurmėjau.
- Statusas?- nusijuokė. Kas jai čia taip juokinga? Tuoj akis išbadysiu. - Leisk pradėt iš naujo. Labas esu Gemma Styles, Harry vyresnioji sesuo,- šyptelėjo ir ištiesė ranką.
- O dieve,- užsidengiau burną su ranka ir nuraudau. - Aš labai atsiprašau, kokia gėda aš Katherina Anderson,- paspaudžiau jos ranką, bet ji ją timtelėjo ir apsikabino.
- Kam tos banalybės?- sukikeno ji.
- Niekam nepasakojam apie tai, man labai gėda,- jaučiu kaip nuraudau.
- Žinoma, pala..pala, tai tu čia toji "paslaptinga mergina"?- išsišiepė ji.
- O dieve! Tai gal jau visas pasaulis žino?- surikau.
- Emm..tiesa sakant taip,- sukikeno ji. - Aš galima sakyt, vien dėl to ir atvažiavau, po interviu kai sužinojau, kad kartu gyvenat, žinoma Harry priskiedžiau miltų, kad pasiilgau ir blah, blah, blah, bet tu jau man patinki,- šyptelėjo.
- Aha, bet tarp mūsų nieko nėra,- paaiškinau.
- Mhm, kurgi ne, išeinat abu iš to pačio kambario, ne, ne, nieko nėra,- burbtelėjo.
- Iš kur tu?..- nustebau.
- Mačiau,- sukikeno.
- Gerai, baigiam mane gėdint ir einam, beje aš Louis pusseserė todėl čia gyvenu,- šyptelėjau.
- Eh, nemeluok,- pavaidino, kad netiki.
Kikendamos nuėjom į svetainę.
- O jau kaip matau susipažinot,- šyptelėjo Harry. Aš išsidrėbiau šalia jo ir pavėliau plaukus, o iš kitos pusės Gemma. Blemba! Gemma, kaip iš mano sapno. Bet taip NE-Į-MA-NO-MA.
- Ką darot?- paklausiau.
- Galvojau filmą pažiūrėt,- gūžtelėjo pečiais El.
- Aš už,- surėkėm su Gemma vienu metu ir pradėjom kikent. Atsisukom ir vienai kitai davėm žaibą.
- Ar man jau pradėt pavydėt?- paklausė Harry.
- Per vėlu,- sukikeno Gemma ir pavėlė jo plaukus.
- Ėė, ko jums trugdo mano plaukai?- susiraukė.
- Netrugdo, kaip tik labai faini ir nesiraukyk, raukšlių atsiras,- sukikenau. Pas mane kažkokia gera nuotaika šiandien. Lou su El atsikrenkštė ir mes visi trys atsisukom į juos.
- O ir jūs čia,- nusivaipiau.
- Štai ir senoji Keitė,- sumurmėjo Lou.
Aš iškišau liežuvį kaip mažas vaikas.
- Gemma einam maisto?!- surėkiau ir pašokau.
- Taip, taip, taip!- ji irgi pašoko.
Mes greit išlėkėm pro duris. Prisiminiau, kad nuo mašinos raktų nepasiėmiau. Gemma laukė prie automobilio. O aš nuleidus galvą grįžau į namus.
- Raktus pamiršai?- paklausė Harry.
Aš atsidusau.
- Jap,- linktelėjau. Nuėjau pasimėmiau raktelius ir prieš išeinant surikau.
- Mes lekiam į pardę! Nelaukit nes negrįšim, paieškosim kokių sexių,- sukikenau. Prie manęs greit prisistatė kudlius. Jis gal supermenas ar kas ble?
- Pasakyk, kad juokauji dabar, nes tuoj važiuosiu kartu,- rimtai pasakė. Aš galvojau, kad jis juokauja, bet iš jo akių galiu pasakyt, kad jis kalba visiškai rimtai.
- Oww... kažkas pavydi,- sumykė El.
- Okey, lekiu, Gemma laukia,- jau sukau eit, bet mane sustabdė asmuo sugriebęs už riešo. Nu jo..kas daugiau.. Harry.
- Neišleisiu kol nepasakysi.
- Gi juokauju, kudliau, jezz,- sumurmėjau.
- Kudlius vėl?
- Ate!- surikau ir sprukau iš namo. Dar girdėjau kaip sušuko.
- Šiandien atsiimsi!- Harry ir uždarė duris.
- Tai ką prisidirbai?- paklausė Gemma ir pakilnojo antakius.
- Eh, pavadinau kudliumi,- gūžtelėjau pečiais.
- Oo čia jau rimta,- sukikeno ji. - Apsaugas naudokit.
- Durnė,- kumštelėjau nestipriai į petį.
- Aš irgi tave myliu,- šyptelėjo.
- Aww,- pasakiau ir apsikabinom.
- Tu turbūt vienintelė Harry mergina kuri man patinka, visos kitos, kažkokios senutės, cypiančios, arba šiaip kekšės,- nusijuokė.
- Aš ne Harry mergi...- Gemma mane nutraukė.
- Važiuojam? Nes mes čia stovim gal 10 minučių,- pasakė.
- Aj jo taip,- sukikenau.

- Grįžom!- surėkėm įėjusios į namus.
- Emm, kur visi?- paklausė Gemma.
- Net neįsivaizduoju,- suburbėjau.
Staiga pribėgo Harry ir Louis. Harry griebė mane, o Louis Gemma. Wtf? Kodėl ne atvirkščiai? Nu bet dabar nesvarbu. Pradėjau daužyt Harry į nugarą, kad nuleistų, bet nespėjau nes pajaučiau, kad esu visa suknistai šlapia! Gemma priplaukė prie manęs.
- Manau kažkas nori stipraus apsikabinimo,- sušnabždėjo. Linktelėjau ir išlipom iš vandens. Staigiai pribėgau prie Harry ir užšokau ant jo ir stipriai, stipriai apsikabinau ir nepaleidau. Gemmai nepavyko su Louis, nes jis pamatė,kai aš apsikabinau ir pabėgo. Aš vis dar stipriai laikiau Harry, jis irgi mane apsikabino.
- Tu šlapia,- sukikeno jis.
- Aj jo, pasidarė karšta tai nusprendžiau atsivėsint,- nusivaipiau.
Mes taip prastovėjom kelias minutes.
- Man šalta,- sudrebėjau.
- Einam, persirengsi,- sukikeno jis.
Aš jau norėjau lipt, bet jis mane tvirčiau sulaikė.
- Užnešiu,- pasakė. Mes atsisukom ir tik dabar pamatėm, kad čia stovėjo tie trys gražuoliai. Lou jau buvo persirengęs, o Gemma dar šlapia.
- Tik nesakykit kad..- pradėjau, bet mane pertraukė Lou.
- Mes ne, bet paparacai taip,- nusijuokė jis. Žinoma, gi čia aplinkui pilna pasislėpusių paparacų. Dabar "paslaptingoji mergina" ilgai nedings. Aš paslėpiau savo veidą, Harry kaklo įlinkyje ir mes nuėjom į vidų. Jis mane paleido ir mes su Gemma užbėgom į viršų persirengt. Nes ji neturėjo rūbų.
Pati apsirengiau tympes ir Harry maike. Hihihi.
Nusileidusios jau radom, mūsų nupirktą maistą išdėliotą ant stalo ir paruoštą filmą.
- Graži maikė,- sukikeno Harry.
- Pff, pati žinau,- nusivaipiau. Išsidrėbiau šalia jo, o Gemma šalia manęs.
- Koks filmas?- paklausiau.
- Poltergeistas,- pasakė Lou ir El vienu metu. Mes nusijuokėm, o jie pasibučiavo.
- Ej, ej, prašau ne čia,- sumurmėjau. Jie nusijuokė.
- O tu su Harry tai, bet kur gali,- pasišaipė Lou. Aš nuraudau ir susmukau. Harry sukikeno ir permetė ranką man per petį.
Jie įjungė filmą. Žinoma, aš nebūčiau aš jeigu neklykčiau per baisias vietas ir nesislėpčiau į Harry. O jis skaniai kvepia...mmm... blet Keite rimtai? Apsiramink.
- Einu į tuoletą,- pasakiau kai atsistojau. Nuėjau, užsidariau ir pasirėmiau rankomis į spintelę. Stebėjau veidrodį savo atvaizdą. Eh.. neįdomu kažkaip. Neįdomu žiūrėt į pačią save. Apgailėtina. Iš apmastymų mane pažadino beldimas į duris.
- Keite, tau viskas gerai?- paklausė Harry.
- Taip,- atsakiau ir išėjau iš vonios. Kai staiga...

Įkėliau! Pho... jau galvojau užmušit. Tai va..intriga ane? Dbr, kad sužinotumėt kas atsitiko reik kitos dalies! O kad gaut kitą dalį... reik 5 nuomonių ir maždaug 8 votų! Muhahahaha.
Gero šeštadienio vakaro paparagiai <3

[ Love Games ] H.S.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora