- K...k..Keite, bė...bėgam,- sumikčiojo El.
- Ką?- atsisukau ten kur ji žiūri. O dieve.Matthew. Ką jis čia veikia.
- Ką jis čia veikia?- paklausė El. Pavarčiau akis nes to pačio paklausė. - Jo nepasodino?- išsprogdino akis.
- Ne, jis negali prie manęs artintis 100 metrų atstumu,- sumurmėjau.
- Kodėl?- paklausė.
- Todėl nes jis manęs neišprievartavo, o tik kesinosi,- pavarčiau akis.
- O dieve! Iki išprievartavimo trūko vieno žingsnio. O plius kaip ta dalis, kad jis ne pirmą kartą pakliūna?
- Nerado nė vienos merginos, turbūt visos pabėgo,- sumurmėjau. - Todėėėl dabar jis vis dar laisvas.
- Nu blemba, varom namo,- pasakė ir mes greitai įsėdome į automobilį.
Netrukus buvome ir prie namų.
- Pho, net geriau pasidarė,- sumurmėjo El įėjus.
- Joo tai jau tikrai,- pritariau. - Gerai, einu ryt anksti keltis,- patempiau lūpą.
- Čiau,- mirktelėjo ir aš nuėjau.
Matthew. Matthew. Matthew. Dabar pavojingiau kai jis laisvei. Tas 100 metrų jam nieko nereiškia. O. Amerika... 2 savaitės... o dieve. Tikiuosi Daniel nesugrįš. Kodėl atvykus į šitą šalį susiradau tiek daug priešų? Tie bernai kai mane vijosi, Matthew? Daniel iš kažkur... oh sušiktas gyvenimas. Sušiktas Londonas! Man reik dingt iš čia. Gal sugįšt pas mama? Mano galvoje kužda tiek daug klausimų, o atsakymas tik vienas. Ir tai nepavadinsi atsakymu: ne-ži-nau. Man reikia saugotis. Labai saugotis. Mano gilius mąstymus sutrugdė beldimas į duris.
- Užeikit!- atsisėdau ant lovos.
Staiga pro duris įlindo galva.
- Pasiruošei?- paklausė Louis.
- Aha, kelinta išvažiuojam?- paklausiau.
- 6,- numykė.
- Ohh, gerai dink iš kambario, man reik grožio miego!- surikau ir mečiau pagalvę į jį. Jis spėjo pridaryt duris.
- Labanakt maže,- sukikeno ir išėjo.
Nesu tokia ir maža. Ar esu? Ne. Man reik miegot.
Išsitraukiau ausinukus ir įsikišau į ausis. Pasileidau ramią muziką ir neužilgo mano akys apsunko.- Keite,- kažkas švelniai mane purtė. - Kelkis gražuole,- vis dar purtė.
- Arghjjdh,- kažką sumurmėjau.
- Nuu, mes greit išvažiuosim,- numykė. Pramerkiau vieną akį. Uh kiek daug garbanų. Aj jo čia Harry.
- Kiek valandų?- sumurmėjau.
- 5,- pasakė.
- O ble!- pašokau iš lovos ir greit nubėgau į vonią. Iš Harry girdėjau tik kikenimą.- Važiuojam!- patukseno Louis į duris. Aš pasiėmiau lagaminus ir išėjau iš kambario. Greit nusileidau į apačią. Po to nuėjau į autobusą ir įsėdau.
- Laukia ilgaaaaaa kelionė!- sušuko Paul. Aš pavarčiau akis ir sudribau kedėje. Vėl muzika. Vėl ilga kelionė. Oh.
- Ej kelkis,- kažkas ištraukė mano ausinukus. Pakėliau akis prieš save išvydau Luke.
- Mes atvažiavom?- aiktelėjau.
- Ne,- nusijuokė. - Sustojom trumpam į degalinę,- šyptelėjo.
- Aa ačiū,- atsakiau su šypsena taip pat.Išlipau. Uh. Kojų beveik nejaučiu. Nuėjau į tualetą nes galvojau sprogsiu. Po to nusipirkau gert ir grįžau atgal į autobusą. Labai užknisa tas važiavimas. norisi iššokti iš autobuso ir eiti pėščiom. Bet žinoma: pora sulaužytų kaulų ir tikrai pavargčiau eiti tai reikėtų grįžti atgal. Svarbiausia, kad čia nieko įdomaus nevyksta. Nei mušasi kažkas, nei... nesvarbu. Bet aišku jeigu muštusi nieko gero nebūtų, bet bent jau nuotaiką pakeltų. Vis dėl to pliusas yra, ane?
- Paul!- sušukau. Neužilgo jis prisistatė prie manęs. - Kokie dar žmonės bus?
- Hm, pala, tai: One Direction, 5 Seconds Of Summer, Little Mix, Fifth Harmony, The Vamps, Ariana Grande, viskas lygtais,- susiraukė.
- The Vamps tai tie vaikiukai kiek atsimenu,- suprunkščiau. - Jie kopijuoja 5SOS grynai, pala Ariana?
- Taip.
- O šūdas, gerai ačiū,- šyptelėjau ir jis nuėjo. - Harry! Hazz! Hareh!- bandžiau pasikviest.
- Kas, kas?- atlėkė. Pagaliau nusprendė pasirodyt.
- Tu žinai, kad panelė Ariana Grande bus ir aš tave užmušiu,- kreivai šyptelėjau.
- K..ką? Ariana? Šūdas, Keite, prašau padėk vėl. Ji nuo manęs neatstos,- maldavo.
- Gerai padėsiu, su sąlyga,- klastingai šyptelėjau.
- Kokia?- atsargiai paklausė.
- Sužinosi vėliau,- mirktelėjau.
- Atvažiavom!- suriko Paul. Išlipus iš autobuso, vos neišdribau. Prasiskverbėm pro fanus ir įėjom į vidų.
- Keite! Imkis The Vamps! Jie pirmi,- sukomandavo Paul.
- Tų vaikiukų?- susiraukiau.
- Mes ne vaikiukai,- papūtė lūpas vienas iš jų. Tas pagrindinis, garbanius. Jo. Tikrai. Pienas dar nuo lūpų nenudžiuvęs, o jau čia šokinėja. Nu kaip jie atrodo. Jiems ką, 15?
- Jums gal 15?- suprunkščiau.
- Šiaip tai ne,- susiraukė. Wow, koks atšovimas, tikriausiai po 13 bent jau tam pagrindiniui. Dieve, aš tyčiojuos iš vaikų.
- Einam mažiukai, aš jus aprengsiu,- sukikenau. Jie susiraukė ir nuėjo paskui. Aš žinau, kad jie vyresni pavyzdžiui už: Luke. Nu bet jų veidukai tokie nekalti, ypač Brad. Aš rimtai.
Kol juos aprengiau mes pakankamai gerai susibendravom. Jie yra maladec, aišku man jų veidukai vis dar nekaltų berniukų, bet taip tai pašėlę. Nusijuokiau pati iš savo minčių. Jaučiuos kaip 13metė mergaitė kuri fangirlina.
Atsisukau į kitą pusę ir pamačiau Harry kuris nežinojo kur dėtis ir norėjo kažkur bėgt ar panašiai, o priešais jį Ariana. Supratau. Einu padėsiu, vis dėl to prižadėjau.
Greit nuėjau prie Harry ir jis pamatęs mane žymiai atsipalaidavo. Aš atsistojau šalia jo ir pasistiebus pakštelėjau jam į lūpas. Mačiau kaip panelė Ariana Grande susiraukė. Haha še tau. Pala ką?
- Tai jūs vis dar kartu?- parodė į mus. Ji gal nori gaut į dantis už rodymą pirštais į mane? Mm? Tėvai nemokė būt mandagiai?
- Kaip matai,- atšoviau. Ji ir vėl susiraukė iš mano šalto tono. Oh well.
- Nu gerai sekmės jums,- pasakė ir apsisukus nuėjo.
- Būtinai!- dar sušukau prieš jau visiškai dingstant iš mūsų akiračio.
Harry atsiduso ir atsisuko į mane.
- Ačiū,- sumurmėjo.
- Ah, negaila, bet tu vis dar man skolingas,- dūriau pirštu į jį.
- Aj jo taip,- sukikeno.
- Keite!- suriko kažkas. Atsisukau pamačiau Brad.
- Kas?- paklausiau.
- Reik pagalbos!- nusijuokė ir parodė į suplėšytą marškinėlių dalį.
- O dieve kaip?- nusijuokiau. - Ateinuuu,- sudainavau.
- Žiūriu gerai sutariat,- atsisukau ir pamačiau susiraukusį Harry.
- Em nu jo, jie mieli,- paerzinau jį ir nuėjau paskui Brad.
- Nu kaip tu taip sugebėjai?- paklausiau.
- Bėgdamas užsikabinau su marškinėliais už durų rankenos,- susiraukė.
- O dieve,- pradėjau isteriškai juoktis. Tristan, James ir Connor irgi juokėsi. Brad sukryžiavo rankas ir papūtė lūpas.
- Aww jis toks mielas,- pasakiau ir patampiau jį už žandų. Jis susiraukė, o mes vėl pradėjom juoktis.Po koncerto važiavom į klubą prasiblaškyt. Šokau, dainavau, bendravau su vaikinais ir merginomis. Aš apie musiškius. Bet už nugaros išgirdau pažystamą balsą. Lėtai apsisukau ir mano akys rodos ant kaktos iššoko, jis taip pat atsisuko ir irgi atrodo, kad akys tuoj iškris.
- Shawn?Pagaliauu... žinau ilgai nekėliau. Labai ilgai. Tsg nesugalvojau ką rašyt ir lėtai ėjosi šita dalis. Aš kaip durnė kaip visada įterpiu visai nei iš šio nei iš to kitas žvaigždes. Man norisi su daug žmonių kurt istorijas, bet atrodo per daug būtų ir ne visada sugalvoju apie ką. Nu šjp dažniausiai sunkiausias dalykas būna sugalvot pavadinimą. Rimtai. Aš kaip visada Vote ir nuomoniųų.
Lėkšta dalis, bet geriau negu nk;D
VOUS LISEZ
[ Love Games ] H.S.
Roman d'amourKeitė. Paprasta mergina su paprastu gyvenimu. Viskas prasidės kai ji atvyks pas savo pusbrolį į Londoną. Visa esmė, kad jis gyvena ne vienas, o su draugu. Ji mėgsta pokštaut ir štai ką ji darys visą laiką. Bet ar ji nesupranta, kad ji žaidžia papras...