Kadangi šiandien penktadienis, o pirmadienį mes važiuosim į turą aš negaliu sulaukt. Aš sedėjau kėdėje ir svajojau, kaip ten bus linksma, kad dirbsiu kartu su vaikinukais, reiškias nesiskirsiu su Lou, dėja bet ir Harry.
- Keite!- sušaukė Lou.
- O jėtus ko tu rėki?- paklausiau.
- Aš su tavim kalbėjau,- atsakė.
- Atleisk svajojau biški,- atkirtau.
- Ji galvojo apie mane,- pasakė Harry.
- Joo, kaip tau išdaužau snukį, išspardau ir kaip tu lieki nevaisingas,- pasakiau linguodama ir atsisukau į jį žudančiu žvilgsniu.
- Tai ką sakei Lou?- paklausiau.
- Klausiau, ar tu nieko prieš jai šiandien pasidarytume, nu vardan to, kad penktadienis, tai tokį pasisėdėjimą, pasikviestume savo chebra ir tu galėtum pasikviest Matthew.
- Puiku! Einu jam parašysiu, kelinta valandą?- paklausiau.
- 9,- atsakė. Greit sumaigiau žinutę ir jis sutiko.
- Puiku jis čia bus,- pasakiau.
- Gerai dabar važiuok su Harry į parduotuvę,- pasakė Lou.
- Rimtai su juo...- pasakiau.
- Jis vienas nesusitvarkytu,- pasakė El.
- Ėė,- tipo įsižeidė Harry.
- Nu gerai, bet tik todėl, kad aš jus myliu,- dūriau pirštu į Louis ir El.
- Ėė, o aš?- paklausė Harry. Nieko neatsakiau, atsistojau ir pradėjau eit kraipydama subinę. Viršuje persirengiau, pasidažiau, susiruošiau, išėjau vienu metu iš kambario su Harry.
- Atrodai..emm..aaa..gražiai,- mokčiojo Harry.
- Ačiū,- vėl kraipydama subinę nuėjau.
- Prašau baik,- pasakę Harry pribėgdamas prie manęs.
- Kodėl? Negi tai priverčia tave jaudintis?- priėjau arčiau jo ir mačiau kaip jis nurija seilę.
- Emm, aa, ne e,- trukinėjo jis.
- Taip ir maniau,- pasakiau seksualiu balsu ir nuėjau. Mašinoje kol važiavom įsitvyravo įtampa ir nejauki tyla. Važiavimas iki parduotuvės atrodė truks amžinybę. Nejaukią tylą pertraukė Harry.
- Tai kaip tau su Matthew? Ar jis tau geras?- paklausė.
- Pala, pala, tu gal temperatūros turi?- pridėjau ranką prie kaktos. - Nuo kada tau rūpi gražuoli?- paklausiau.
- O ką? Negaliu paklaust, man ir įdomu,- šovė tokį nevykusį sakynį, kad net nesitikėjau.
- Įdomu..- pakartojau jo žodžius. Pagaliau pasiekėm parduotuvę. Prisipirkom gėrimų, maisto, maisto, gėrimų, aj ir vos nepamiršau: dar daugiau maisto ir gėrimų! Namuose viską išsipakavom, laikas labai greit prabėgo, jau buvo puse 9 todėl nuėjau persirengt. Šiandien nusprendžiau atrodyti seksualiai, niekada nepasakojau kaip apsirengiau, bet išimtis: užsidėjau trumpus, tikrai trumpus, aptemptus šortus ir crop top maikutę kuri tikrai buvo trumpa, plaukus pasileidau, makiažo užsidėjau daugiau nei įprastai. Apačioje jau girdėjau balsus, supratau, kad jau atėjo kiti. Nusileidau visi su manim pasisveikino ir pagyrė išvaizdą. Iš apačios nusileido Harry. Jis taip pat atrodė gerai, per jo baltą maikę matėsi jo taturuotės ir six pack'as, pamatęs mane jis nuryjo seiles lyg kokį gumulą būtų tūrėjas burnoje. Išgirdau durų skambutį. Matthew!
- Atidarysiu!- pasakiau ir nuėjau.
- La...labass,- pasisveikino Matthew lygtais turėjas tokį pat gumulą kaip ir Harry nurijo.
- Labas,- šyptelėjau. - Užeik,- pasakiau ir jis įėjo. Pasisveikino su kitais ir atsisėdo. 11 valandą jau buvom gerokai prisigėrę. Gerai meluoju, kaip reikalas prisigėrę, kaip visada nusprendėm žaist bonką, dar nesu žaidus su Matthew, bus įdomu. Pirmas ir suko Matthew, išsuko Perrie. Po poros ėjimų atėjo mano eilė. Išsukau Zayn. Dar po poros atėjo kudliaus eilė. Jis išsuko El. Vėl Matthew išsuko mane. Buvo geraaa, aš išsukau...kudlių..ahh... tada Liam išsuko mane.. čia šiandien sekasi.. kai kudlius suko spėkit ką išsuko?? Mane!! Kai vėl paliečiau jo lūpas pasidarė gera, tik nežinau čia alkocholis ar Harry? Mes pakankamai ilgai bučiavomės kol Niall nesušuko.
- Susiraskit kambary!
- Oh Niall nepavydėk,- išrėžė Harry. Aš atsisėdau į savo vietą ir pajaučiau kaip Matthew žiūri į mane, atsisukau nusišypsojau jam, po to jis man atsakė tuo pačiu. Taip žaidimas ir ėjosi, dar pora kartų pasibučiavau su Zayn, Liam, Matthew, Niall ir aišku Harry. Po dar poros ratų Matthew pasakė, kad turi eit namo, aš jį išlydėjau ir grįžau atgal.
- Ką dabar?- paklausiau.
- Filmas?- paklausė Perrie.
- Davai!- visi sutiko. Kaio visada siaubekas. Ahh.. mes nebūtume mes. Aš kaip visada į Harry įsikabindavau ir nusukdavau galvą į jo krutinę, bet paskutinį kartą kai nusukau labai apsunkėjo akys ir smigau tiesiai jam ant krūtinės.
Harry pov.
Paskutinį kartą kai ji nusuko galvą į mano krūtinę, ji ant jos užmigo, buvo taip šilta ir gera. Ji atrodė šiandien pritrenkiančiai gražiai. Kai baigėsi filmas nusprendėm eit miegot, aš nunešiau Keitę į savo kambarį ir paguldžiau, Perrie su Zayn miegos jos kambaryje, Danielle su Liam svečių, aš su Keite mano, El su Lou savo, o Niall tuolete.. juokauju, jis miegos svetainei nes jis vienas.. net nusijuokiau mintyse iš savęs, nors techniškai ir aš su Keite esam vieni, bet mus kažkaip veda..likimas? Koks blet dar likimas Harry? Atsipeikėk, tiesiog taip išėjo.. bet man atrodo, kad man ji pradeda patikt... čia turbūt alkocholis šneka. Atėjau į kambarį ir Keitė gulėjo susirietus, atsiguliau šalia, ji pramerkė akis.
- Ar mes jau susituokėm?- paklausė.
- Kąą? Ne, ką tu sapnavai?- paklausiau nustebęs.
- Tu klupėjai ant vieno kelio ir sakei "Keite ar tekėsi už manęs?"- sukikeno ji. Oh ji girta... girtesnė už mane.
- Pasimylėkim,- gundančiai pasakė ji.
- O dieve, Keite, tu girta,- atsakiau. Kad ir kaio norėčiau, bet tikrai ne tada kai ji girta.
- Nu tik nesakyk, kad nenori, tu juk kiekvieną mielą dieną apie tai galvoji,- viliojančiai pasakė ir uždėjo savo pirštą man ant apatinės lūpos. Nurijau seilę. Įkvėpiau ir patraukiau ranką nuo mano lūpų.
- Keite, tu girta,- atsidusau.
- Kaip ir tu,- žaismingai pavartė akis.
- Bet ne toks, kad sakyčiau vaikinui, kad noriu su juo pasimylėt.
- Taip nes tu irgi vaikinas, plius aš galėėėčiau išpildyt tavo norąą,- jai stogas pavažiavęs konkrečiai. - Tu taigi nori manęs, aš žinau, ryji seiles kai mane pamatai, pavydi Matthew, oj tu Styles tikrai nori manęs aš matau, Styles, Styles, Harry, Harry Styles... gražu,- pasakė ji.
- Keite, tu girta, miegosiu ant žemės,- pasakiau, bet ji nekreipė dėmesio ir užmigo su šypsena.. ahhh ji graži, pasiėmiau kaldrų, pagalvių ir paklodžių, pasitiesiau ir užmigau. Po poros valandų.
- Ne! Paleiskit mane! Palikit mane ramybei! Ne! Kodėl!! Paleiskit!! Aaa!!- rėkė Keitė. Aš greit užlipau ant lovos ir pakračiau ją, ji pramerkė akis ir puolė man į glėbį.
- Prašau pasilik,- pasakė ji. Aš ją apsikabinau ir daugiau ji nesapnavo.
**Rytas**
Keitės pov.
Atsikėliau, šiltos rankos buvo apsivynioje mane, pala, pala čia ne mano kambarys ir kieno čia rankos? Tai aišku, taturuotės viską išduoda.. Styles..
- Ką tu čia darai? Ir kodėl aš tavo kambary?- pašokau iš lovos, bet greit atsisėdau nes suspaudė galvą.
- Galima tyliau.. viską paaiškinsiu,- vos išlemeno jis.
- Tu vakar buvai girta kaip tapkė, visiems reikėjo kažkur miegot, tavo kambaryje miega Zayn ir Perrie, tu norėjai su manim pasimylėt todėl miegojau ant žemės, bet tu susapnavai vėl tą patį košmarą ir sakei pasilikt,- paaiškino.
- Aš norėjau kąą???-netekau žado.
- Pasi..- jis sakė bet aš jį nutraukiau.
- Gerai supratau,- atsakiau ir išėjau iš kambario visi jau buvo apačioje, vėliau nusileido ir Harry.
- O tai koks ten koncertas bus?- paklausiau Lou.
- Nu tem dainuos dauguma grupių,- atsakė.
- Pavyzdžiui??-tęsiau mintį.
- Little Mix va su Perrie, tada One Direction turbūt tokios nežinai,- sukikeno. - 5 Seconds Of Summer, Fifth Harmony, Maroon 5 lygtais viskas,- pasakė.
- Pala, pala ar tu sakei.....5 Seconds Of Summer?? Jie ten bus?? O dieve, o dieve,- pradėjau šokinėt iš džiaugsmo.
- Nu jo jie ten bus, jie geri mūsų draugai,- pasakė Lou.
- O dieve! Aš susitiksiu... pala... aš susitiksiu Luke...Luke Hemmings! O dieve! Aš susitiksiu Luke Hemmings!!- užrėkiau.
- Kaip mane sutikai taip nesidžiaugei,- suprunkštė Harry.
- Nu taip susitiksi, o tu ką gerbėja?- sukikeno Lou.
- Tu neįsivaizduoji!!! Kam nepatinka Luke?!! O dieve jeigu dar duos darbą tokį, kad man reikės kažką su jais ir... omg... negaliu patikėt!! Kelinta pirmadienį išvykstam?- paklausiau.
- 5 ryto autobusas bus čia, Little Mix irgi pas mus pasiliks, kad autobusui nereikėtų daug važinėt.
- Pala, ar tu sakai, kad 5 SOS važiuos tam pačiam autobuse???- vėl pradėjau isterikuot.
- Manau, kad neilgai nes pamate tave iššoks per langą,- nusivaipė Harry.
- Užsičiaupk Haroldai,- parodžiau pirštu į jį.
- Neisterikuok Katherina,- atšovė.
- Nevadink manęs Katherina,- susinervinau.
- Tai tu manęs nevadink Haroldu!- sušaukė.
- Nerėk ant manęs!- taip pat sušaukiau ir atsistojau.
- Neaiškink man Katherina ką man daryt!- taip pat atsistojo kudlius.
- Nevadink manęs Katherina Haroldai, arba...
- Arba kas? Aa? Katherina arba kas?- jis žaidžia su mano nervais.
- Liksi nevaisingas,- nusišypsojau pavojinga šypsena.
- Neišdrįsi,- nusivaipė.
- Oj dar ir kaip išdrįsiu Haroldai!- vėl pradėjau rėkt.
- Atsiimsi Katherina ir už Haroldą,- pagrasino. Aš jam spyriau kaip dievą myliu į tarpukojį, jis suinkštė ir atsisėdo atgal į kėdę.
- Tu dar atsiimsi,- vos išlemeno jis.
- Nu ką tu man padarysi ką? Ką man padarysi? Tu net musės nenuskriaustum!- surėkiau.
- Ne visada galima muštis, kad parodyt žmogui jo vietą,- nusišypsojo šelmiška šypsena Haroldas. Man atrodo priprasiu su šitu vardu.
- Net nesvajok apie tai, juk žinai, kad neišdegs!- vėl surėkiau.
- Kažkaip vakar tu labai daug ko norėjai,- po biški stojosi jis.
- Aš buvau girta ir tu tai žinai,- truputį nurimau ir pagalvojau kas būtų nutike.. fu.. net nusipurčiau.
- Bet giliai širdyje tu tik to ir nori, tiesiog alkocholos tau padėjo tai pasakyt,- parodė pirštu į mane.
- Tu esi šlykštus Haroldai, žinojai tai?- pasakiau ir prisiminiau, kad mes ne vieni ir pamačiau daug akių žiūrint į mus, mano dėmesį išsklaidė Harry kuris grėsmingai artėjo link manęs.
- Pasakyk Haroldai dar vieną kartą..- jis vis nenustojo judėt.
- Ha-rol-dai,- suskiemenavau ir pasileidau bėgtį savo kambarį, užbėgus, užsirakinau, o jis pribėges prie durų pradėko daužyt jas.
- Atidaryk duris Katherina.
- Dink nuo durų Haroldai Edvardai Styles!- surėkiau.
- Tik tada kai atidarysi prakeiktas duris Katherina Amelija Newston!
- Niekada!- surėkiau ir jis kažkur dingo. Atidariau duris jo nebuvo.
- Bu!- surėkė jis už manęs.
- Durnas tu gal?! Tu žinai kaip mane išgasdinai?? Ir iš vis, kaip tu čia patekai?- surėkiau.
- Gal pradėk užsirakinėti balkono duris ir baik trankyt nes man jau pradeda skaudėt krutinę,- pasakė ir prisiminiau, kad nuo išgasdinimo aš jam trankiau į krutinę.
- Ko tu nori Styles?- paklausiau ramesniu tonu.
- Tavęs,- pasakė ir padėjo ranką prie pat mano galvos ir mane priremdamas prie sienos. Mano kvėpavimas pagreitėjo, bet aš nepasiduosiu.
- Tu žinai kiek kartų tu tai sakęs, kiek kartų bandes, bet mes vis dar stovim čia ir aš vis dar ne tavo,- nusivaipiau.
- Bet aš galiu padaryt, bet kada mano, aš galbūt tiesiog neskubu,- šovė.
- Neskubi? Tu niekada neturėsi manęs Haroldai ir tu tą žinai, gali nesistengt, yra pilną kitų merginų kurios iškart pamačiusios tave pultų į lovą.
- Bet aš nenoriu kitų aš noriu tavęs,- sumurkė man į ausį. - Bet su tavim sunku katyte.
- Jokia aš tau katytė ir atstok nuo manęs, aš greit susitiksiu Luke Hemmings ir vis dar negaliu patikėt!
- Gerai katyte, bet aš lengvai nepasiduosiu, greit pasimatysim,- pasakė, mirktelėjo akį ir išėjo. Bet man dabar ne tas galvoi. O dieve! Kaip aš apsirengsiu kai sutiksiu Luke???!! Reik pasirodyt deramai... reik į parduotuvę!! Aš beveik neturiu seksualių rubų, nebent tuos kuriuos devėjau vakar, bet ne. Nusileidau į apačią.
- Panos! Lekiam į prekybos centrą!
- Galvojau niekas nepasiulys!- pasakė Perrie trenkdama rankas į stalą. Susiruošėm ir išlėkėm, aš nusipirkau tikrai seksualių rubų, grįžusios namo, radom vaikinus žiūrinčius futbolą, geriančius alų ir rėkiančius. Mes susitarėm kai ką ir tai ir padarėm. El užlipo ant Lou kelių, Perrie ant Zayn, Danielle ant Liam, aš žinoma...ant Harry, mes atrodėm gundančiai ir pasiėmusios iš jų alų gurkštelėjom. Nesitikėjom visos reakcijų kurias gavom. Lou pasakė El, kad atsineštų savo arba vogtų Niall, Zayn patraukė nuo kelių ir pasakė, kad trugdo žiūrėt, Liam atidavė alų ir pasakė irgi, kad netrugdytų žiūrėt, o Harry...Harry mane pasisodino ant kelių ir pašnibždėjo į ausį.
- Rar katyte, tokia man tu labiau patinki.
- Tu nesveikas,- žaismingai pasakiau ir nestipriai trinktelėjau į krutinę, atsistojau ir nubėgau į viršų. Išsikroviau, nusprendžiau eit anksčiau miegot, nes ryt reikės ruoštis pirmadieniui, tad nusiprausiau, atsisveikinau su kitais ir nuėjau miegot.
Ha ha ha, dar viena nuobodi dalis. Man vis dar reikia nuomonių, priėmu ir kritika! Ačiū labai skaitančioms, myliu jus <3
YOU ARE READING
[ Love Games ] H.S.
RomanceKeitė. Paprasta mergina su paprastu gyvenimu. Viskas prasidės kai ji atvyks pas savo pusbrolį į Londoną. Visa esmė, kad jis gyvena ne vienas, o su draugu. Ji mėgsta pokštaut ir štai ką ji darys visą laiką. Bet ar ji nesupranta, kad ji žaidžia papras...