*Po 10 metų*
- Harry Styles, ar imi Keite į savo teisėtas žmonas?- paklausė kunigas.
- Taip,- tvirtai atsakė jis.
- Keite, ar imi Harry į savo teisėtus vyrus?- paklausė kunigas manęs. Pavardės mano nesakė nes aš nenorėjau... per tuos 10 metų daug kas atsitiko. Mano tėtis išdavė mamą ir ji per jį nusižudė. Aš jo nekenčiu! Todėl ir jo pavardės nenoriu.
- Keite?- atsisuko į mane susirūpinęs Harry ir prižadino iš apmastymų.
-Taip,- atsakiau nedvejodama.
- Tada jus skelbiu vyru ir žmona, galite pabučiuoti nuotaką,- šyptelėjo kunigas. Atsisukau į Harry, jo akys spindėjo iš laimės, staiga jis prisilenkė meilės kupinam bučiniui. Abu sukikenom kai jis atsitrenkė į mano išsikišusį pilvuką. Ten auga dvi gyvybės. Taip. Dvynukai. Katelynn ir Henry Styles. Tobula. Niekada nesitikėjau tokio tobulo gyvenimo. Niall susituokė prieš metus su Sara. Turi mergytę Britney. Louis su El seniau susituokę turi berniuką Adam. Liam su Danielle susituokę turi trynukus. Įsivaizduojat? Trynukus! Diana, Leticia ir Brian. Perrie su Zayn, susituokė po metų kai susipažinom nes pasirodo jie buvo susižadėje, bet niekam nesakė. Turi mergytę Nelly. Mes su Harry nusipirkom savo namą. Taip pat gyvenam netoli visų. Aj atsimenat Luke Hemmings? Iš 5 Seconds Of Summer?? Tas kur man patiko?? Tai va, jis susituokė su Harry sese! Gemma! Dabar ji garsioji Gemma Hemmings, mes su ja kaip sesės kurios niekada neturėjau. Jie turi mergaitę Lily ir berniuką Gus. Kiti 5 Seconds Of Summer bernai susiburkavo su Little Mix likusiom panom. Calum su Jesy, Jade su Ashton, Michael su Leigh-Anne. Visi turi vaikus. Tie 10 metų buvo įdomūs. Žinoma žiniasklaida žino visus šitus susiburkavimus. One Direction, Little Mix ir 5 Seconds Of Summer nebeegzistuoja. Nebent jūsų širdyse. Visi mes esam geri draugai, tai taip tobula!- Keite!- surėkė kažkas.
- Nu ko nori?- sumurmėjau.
- Kelkis!- nenustojo rėkt.
- Nerėk, galvaaa,- sudejavau.
- O dieve, Keite kiek tu vakar gėrei?- sumurmėjo.
- Ties 5 pamečiau skaičių,- numykiau.
- Kelkis, šiandien namo važiuojam,- pasakė Harry. Tik dabar supratau, kad čia jis. Greit pakėliau galvą ir išpūtus akis žiūrėjau į garbanių ant mano lovos.
- Kas yra?- nusijuokė jis.
- Tu nepatikėsi ką aš sapnavau,- pasakiau supratus, kad čia buvo tik sapnas.
- Galėsi papasakot kai važiuosim namo, dabar eik ruoštis,- paskubino mane ir išėjo iš kambario. Greit susidėjus daiktus nusileidau į apačią kur visi laukė. Įsėdom į autobusą ir prie manęs atsisėdo kudlius.
- Nu pasakok,- pasiūlė. Aš viską papasakojau. Jis žiūrėjo į mane rimtu žvilgsniu.
- Keite Styles, tu nesapnavai, pažiūrėk į savo ranką,- rimtai pasakė aš lėtai leidau galvą link rankos. Harry pradėjo juoktis kaip nesveikas.
- Juokauju,- vos neverkė jis. - Kokia tu patikli,- vis dar žvengė. - Būtum mačius savo veidą.
- Asilas,- suurzgiau. - Tu žinai kaip aš įsigandau?- surėkiau.
- Gerai, gerai, atsiprašau,- nusivalė juoko ašaras jis.
- Mhm.
Nuomonių, votų! :) <3
Pakomentuokit ką iš pradžių pagalvojot kai skaitėt pradžią:D ar iš kart supratot ar sukiojosi kažkokios mintys?;D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
[ Love Games ] H.S.
RomantizmKeitė. Paprasta mergina su paprastu gyvenimu. Viskas prasidės kai ji atvyks pas savo pusbrolį į Londoną. Visa esmė, kad jis gyvena ne vienas, o su draugu. Ji mėgsta pokštaut ir štai ką ji darys visą laiką. Bet ar ji nesupranta, kad ji žaidžia papras...