Anskti ryte pradėjo skambėt mano telefonas.
- Kad ir kas čia skambina, užmušiu,- sumurmėjau ir pakėliau ragelį.
*Pokalbis*
A: atsiliepiau.
P: laba diena, ar čia Katherina Melany Anderson?
A: emm... taip.
P: skambiname iš policijos nuovados, mums buvo skambinta prieš pora parų dėl priekabiavimo. Jūsų vaikinas skambino, dėl Matthew
A: ką vaikinas? Aa... jo ir kas dėl jo?
P: mes norėtume jį nuteist, jis ne pirmą kartą pas mus papuola, bet mums pritrūksta įrodymų. Todėl mums reikia, kad jūs paliūdytumėte teisme. Jums suteiks advokatą, viskas mūsų sąskaita.
A: žinoma, kada?
P: poryt, 12.
A: gerai būsim.
P: ačiū, viso gero, geros dienos.
A: viso.
*Pokalbio pabaiga*Kiek čia tų valandų...o blemba... 3 dienos. Okey..aš keliuos. Išsiropščiau iš lovos ir nušliaužiau į vonią. Po procedūrų persirengiau ir nusileidau į apačią. Ten visi vos nemiegodami sedėjo. Aš nuėjau ir išgėriau vaistus, bei grįžau prie visų.
- Harry, poryt teismas.
- Geraiii....
- Koks teismas? Jau prisidirbot?- suriko Louis.
- Jezz, nerėk išvešiu į mišką ir paliksiu. Matthew bandė mane išprievartaut,- nusižiovavau ir kalbėjau ramiai. - Pasirodo ne vien mane, tai poryt jį nuteis.
- Harry, buvai teisus,- sumurmėjo Louis.
- Žinau...
- Manau reik baseino...
- Durne už mėnesio žiema, o ta į baseiną nori,- nusijuokė Louis.
- Aaa, tai jau lapkritis?- paklausiau.
- Nuu,- pasakė Louis.
- Va kodėl taip šalta buvo kai mane su Gemma įmetėt, beje kur Gemma?- pakėliau galvą.
- Aš čia,- atėjo vilkdama kojas ir susivėlus Gemma.
- Pala, tie jau išvažiavo?- tik dabar supratau, kad čia tik mes.
- Joooo,- sumurmėjo El.
- O ir tu čia,- sukikenau.
- Malonu,- nusivaipė.
- Kiek dar būsi čia?- paklausiau Gemmos.
- Pirmadienį greičiausiai atgal važiuosiu,- patempė lūpą ji.
- Ooo, negali ilgiau pabūt?- paklausiau.
- Kaip gausis,- atsakė.
- Tavo jaunesnysis brolis neišgyvens,- sumurmėjau.
- Jaunesnis brolis vis dar čia,- pakėlė ranką Harry.
- Aj jo tiksliai, galvojau čia palmė,- nekaltai šyptelėjau.
- Durnė,- sumurmėjo. Gemma sukikeno.
- Gemma, El?- paklausiau.
- Mhm?- abi sumurmėjo.
- Lekiam į miestą?
- Einu ruoštis,- atsistojo El. Šyptelėjau ir mes su Gemma irgi nuėjom ruoštis.**Mieste**
Ėjau su merginomis kol neatsitrenkiau į kažką. Kodėl aš į visus atsitrenkiu?
- Um, atsiprašau,- pakėliau akis į jį. O jis gražus.
- Aš Jack,- ištiesė ranką.
- O aš misija pasišalinti iš čia,- pasakiau ir greit pasivijau merginas.
- Kur dabar?- paklausiau.
- Nandoooos,- pasakė El.
- Yes! Maistas,- surėkėm vienu metu su Gemma ir davėm penkis vienai kitai. Apsižvalgėm, visu žiūrėjo į mus kaip debiles. Eh, patrūkčiojom pečiais ir ėjom link Nandos.Atėjusios susėdom, užsisakėm ir sedėjom tyloi. Ji buvo gan jauki, todėl nesiskūndžiu. Iš mano galvos dabar neiškrenta Harry. Na žinoma jis gražus, jis žvaigždė manau daug kam jis neiškrenta iš galvos. Bet jis kažką turi tokio ko neturi kiti. Kad ir Jack jis ne toks, žinoma jis tik savk vardą pasakė, bet tik kai pamačiau jį buvo ne taip kaip su Harry. Bet aš negaliu pasiduot. Jis tik to ir nori. Turiu būt stipri. Vistiek jis tuoj apsisuks ir vėl grįš namo su kokia senute. Uhh... manau reikėtų sugražinti senąją Keitę. Taip. Taip ir padarysiu reikės užeit į parduotuvę. Jau žinau ką padarysiu. Prisimins mūsų žvaigždutė Harry Styles ką reiškia gyventi su Keite.
- Keite!- pradėjo mane kratyt El.
- Jezuuus, kas yra ko tu rėki?- susiraukiau.
- Mes čia tave kviečiam gal 10 minučių, maistą net atnešė, o tu net nepastebėjai,- pasakė Gemma.
- Sorry panos, mintys buvo biški nukrypusios, užsisvajojau,- paaiškinau. - Užeisim į parduotuvę.
- Ką ten?- paklausė El.
- Manau Harry pasiilgo mano pokštų, tai aš jam priminsiu,- šyptelėjau klastinga šypsena.
- Ohh, tokios progos nepraleisim,- sukikeno El.Pavalgiusios nuėjom į parduotuvę. Nusipirkau: kečiupo, tuoletinio popieriaus, DAUG lipnios juostos, rožinės medžiagos, blizgučių, medžiagos dažų ir tą netikrą kakutį minkštą. Bus įdomu...
- Grįžom!- surėkėm per namą kai įėjom.
- Gerai!- išgirdom Louis. - Mes čia ne vieni!- pasakė Lou.
- Em,- pakėliau antakį į El. Ji tik patrūkčiojo pečiais. Nuėjom visos lėtai į svetainę.
- Ashton!!!- suklykė Gemma ir nubėgo pas jį į glėbį.
- Sveiki vaikinai,- pasisveikinau su Luke, Calum, Michael ir Ashton. Ką jie čia veikia?
- Nu ką čia tu,- nusijuokė Luke ir truktelėjęs už rankos ir apsikabino.
Pastebėjau Harry, jis pavydėjo...ha! Pažiūrėsim ką jis darys toliau.
- Ėė tai gal leisk ir mum pasisveikint?- paklausė Calum. Aš nusijuokiau ir apsikabinau jį, po to Michael ir po to ir Ashton.
- Tarp jūsų?..- parodžiau pirštu į Gemma ir Ashton.
- Aha,- jie linktelėjo.
- Gerai... tu! Tik pabandyk ją įskaudint tai iškastruosiu tave savo rankom,- pagrasinau Ashton. Gemma sukikeno. O Ashton žiūrėjo į mane išpūtęs akis.
- Atsakyk!- sušukau ir jis net krūptelėjo.
- G..ge..gerai,- sumikčiojo. Visi pradėjo žvengti. Taip pat ir aš.
- Gerai, jis tavo,- mirktelėjau Gemmai.
Ji sukikeno ir jį pabučiavo. Tai buvo miela. Staiga pajaučiau du deginančius žvilgsnius. Pažiūrėjau nuo manęs akių nenutraukė Harry ir...Luke? Jezus... gal aš pasišalinsiu.
- Gerai..aš einu į kambarį,- pasakiau ir užlipau. Patikrinau ar Harry vis dar ten. Įsistikinus tyliai nuėjau į jo kambarį. Pagalvojau, kad reikia po vieną nesamonę padaryt, o ne visas iš karto. Todėl pasiėmiau pora rulonėlių tuoletinio popieriaus ir pradėjau darbą. Storu sluoksiu apvyniojau jo loptopą. Po to visas nuotraukas stovėjusias ant spintelės, laikrodį, keista, bet jis buvo telefoną palikęs. Apvyniojau ir jį. Atsargiai apvyniojau jo pagalvę. Ir dar visokiausių dalykų kuriuos rasau jo kambaryje. Pakankamai storu sluoksniu... hihihi...
Baigus darbą išėjau iš kambario ir nuėjau į apačią. Gemma sedėjo Ashton ant kelių. Aww ji tokia laiminga.Harry pov.
Nulydėjau Keitę žvilgsniu kol ji užlipo į viršų.
- Einu arbatos, kas dar nori?- paklausiau.
- Aš,- pasakė El ir Gemma.
Linktelėjau ir nuėjau daryt arbatos. Į virtuvę įžengė Luke...oh, ko jam čia?
- Kas tarp tavęs ir Keitės vyksta?- jis paklausė.
Wtf? Koks jo suknistas reikalas?
- Nieko, draugai ir tiek,- truktelėjau pečiais.
- Bet ji graži...ir jos figūra..uhh,- pasakė jis.
Jaučiu kaip mano rankos susiformuoja į kumštį ir užeina didelis noras trenkti jam į snukį.
- Taip, bet nelysk prie jos,- suurzgiau.
Jis suprunkštė. Kas jis blet? Arklys?
- Kodėl tau rūpi?
- Nes ji mano draugė ir Louis pusseserė.
- Mes irgi galim būt draugai...su privalumais...labai dideliais,- išsišiepė jis.
Ne negalit.
- Ji nėra iš tokių merginų,- sumurmėjau.
- Ha,- nusijuokė jis. - O ponaitis Styles tai viską žino.
- Tiesiog palik ją ramybėje,- pasakiau ir nelaukiau atsakymo išėjau iš virtuvės su puodeliais. Padaviau merginoms ir atsisėdau ant sofos. Iš paskos atėjo ir Luke. Neužilgo nusileido Keitė. Ji atsisėdo tarp manęs ir Luke, toks jausmas pajautus nejaukią atmosferą tarp mūsų.Keitės pov.
Tarp Luke ir Harry tvyrojo kažkokia keista atmosfera. Atsisėdau tarp jų ir iškart ją nutraukiau. Jaučiau kaip Harry atsipalaiduoja.
- Šiuose namuose mums patinka vakarais filmus žiūrėt, norit?- paklausė El.
Visi sutiko. Jie pajungė kažkokį siaubo filmą kurio pavadinimo neatsimenu.
Pradžioi kažkokia merga pradėjo klykt aš įsigandus įsikabinau į Harry ir Luke rankas. Tai keista. Kai baigės ta vieta aš atktraukiau rankas, bet nuo Harry nespėjau atitraukt nes jis ją sugriebė vėl ir supynė mūsų pirštus. Atsisukau ir jam šyptelėjau. Jis atsakė tuo pačiu išryškindamas savo duobutes. Aš nesusilaikiau ir dūriau pirštu į jas. Jis sukikeno ir tai buvo miela. Po to nukreipiau dėmesį atgal į televizorių. Net nepajaučiau kaip užmigau...Ryt šūlė! Yay! ( graudus sarkazmas ) nauja dalis! o dabar taip!
BE 10 VOTE IR 5 NORMALIŲ ILGŲ NUOMONIŲ DALIES IŠ MANĘS NEGAUSIT! IR JOKIŲ ATSIKALBINĖJIMŲ IR GRASINIMŲ, KAD ATSIRASIU LIGONINEI!
TAIP PAT! SEZONAS EINA Į PABAIGĄ. GALVOJU KURT ANTRĄ, REIK JŪSŲ NUOMONĖS KĄ GALVOJAT APIE TAI IR TUO PAČIU PASIŪLYT PAVADINIMUS.
Aš kai dar rašiau pradžia, na mždg 10 dalį ir pan. Buvau sugalvojus apie ką rasysiu antra sezona ir buvau sugalvojus pavadinima. O po to pyst! Ir viena merga savo istorija pavadino tokiu pavadinimu... ir tokia nesamone... ir butent toks pats, tokiu sutapimu retai buna... todėl reik pasiulymu.
Čiau paparagiai <3
YOU ARE READING
[ Love Games ] H.S.
RomanceKeitė. Paprasta mergina su paprastu gyvenimu. Viskas prasidės kai ji atvyks pas savo pusbrolį į Londoną. Visa esmė, kad jis gyvena ne vienas, o su draugu. Ji mėgsta pokštaut ir štai ką ji darys visą laiką. Bet ar ji nesupranta, kad ji žaidžia papras...