Louis pov.
Ryte skambino Paul ir liepė susirinkt visus ir atvažiuot parepetuot. Nuėjau į Harry kambarį. Pasibeldžiau. Visi kiti jau buvo apačioje laukė mūsų. Niekas neatidarė, arba nepasakė paprasčiausio "užeikit". Lėtai pravėriau duris. Nieko nėra. Gal Keitė žino kur jis. Nuėjau prie Keitės kambario. Pabeldžiau. Vėl tyla. Lėtai pravėriau duris.
- Keite, gal žinai kur Ha...- sustojau kalbėjęs kai pamačiau Keite. Ir Harry. Negana to. Harry buvo apsikabinęs Keitę per liemenį. Jie atrodė mielai kartu, bet aš žinau koks yra Harry ir nenoriu, kad jis mano vienintelę pusseserę įskaudintų. Už tai jam neatleisčiau. Greit nusileidau į apačią.
- Ej! Tyliai, su manim į viršų, pasiruoškit fotkinti,- pasakiau visiems ten buvusiems. Jie linktelėjo, išsitraukė telefonus ir lėtai visi pradėjo lipt laiptais. Kai jau užlipo, parodžiau į Keitės kambarį, kad ten eitų. Įėje jie visi tyliai numykė "aww" ir pradėjo fotkint. Po to, Zayn tyliai priėjo prie Keitės, o Niall prie Harry. Suskaičiavo iki tryjų ir pradėjo rėkt.
- Harry Keitė nėščia!- Niall.
- Keite, Harry tau pasipiršo,- Zayn.Mes visi pradėjom žvengt. Jie lėtai pramerkė akis ir piktai į mus žiūrėjo.
- Tai ar sutinki būti mano žmona?- paklausė Harry.
- Jeigu mergaitė Katelynn,o jei berniukas Henry,- pasakė Keitė.Mes visi į juos žiūrėjom pokerface.
- Aj joo! Mes pamiršom jums pasakyt,- nuleido akis Keitė.
Ką ji turi omeny? Ar ji..jie..ne.
- Aš nėščia,- nuraudo ji.
- Kąą??!!- surėkiau.Jie su Harry šypsojosi ir tada pradėjau žvengt. Net atsipūčiau iš lengvumo.
- Bū..būtumėt matę savo veidus!- juokėsi Keitė. - Ar jūs rimtai pagalvojot, kad aš galiu būt nėščia? Ir dar nuo jo?- parodė pirštu į Harry.
- Ej,- Harry pavaidino įsižeidusį. - Bet Katelynn ir Henry man patiko, ne dabar, bet vėliau,- paskutinius žodžius sumurmėjo.
Keitė į jį pasižiūrėjo keistai.
- Oops,- nuraudo Harry. - Geraii.. tai ką jūs čia visi darot?- nukreipė temą jis.
Ar gali būt, kad jam.. mano puskė? Vienintelė, mylimiausia puskytė? O ne. Ne.
- Em, mes turim varyt. Paul kvietė. Repetuot. Nes vėl koncertas bus, o po to visą mėnesį laisvė,- pasakiau.
- Gerai eik,- pasakė Keitė Harry. - Ir.. ačiū už vakar,- stengėsi tyliai pasakyt, bet aš girdėjau. Manau ir kiti. Ką ji turi omeny? Kas vakar buvo?
- Oooo,- suošė kiti.
- Gerai einam, leidžiam balandėliams susiruošt,- pasakė Liam ir Keitė į jį pasižiūrėjo žudančiu žvilgsniu. O Harry stovėjo išsišiepęs. Jam kažkas negerai, labai negerai. Reikės su juo pakalbėt. Bet dabar visi išėjom iš kambario ir uždarėm.Keitės pov.
- Taii...-pradėjo Harry.
- Tai,- pakartojau.
- Aš jau eisiu,- pasakė jis.
- Em.. taip, taip, eik, iki,- vos nesumikčiojau. Kas man yra? Na žinoma ką tik mano draugai užklupo mus vienoj lovoi. Galų gale, kalbėjom apie santuoką ir vaikus.
- Jo.. tai iki?- tai labiau nuskambėjo kaip klausimas iš Harry lūpų. - Dar susimtysim,- šyptelėjo jis.
Aš linktelėjau, jis priėjo ir pakštelėjo į lūpas. Aš pažiūrėjau į jį sutrikusiu žvilgsniu.
- Aš..aš at..atsiprašau,- sumikčiojo jis ir išėjo iš kambario. Harry Styles mikčioja?Harry pov.
Kokio velnio aš ją pabučiavau? Jaučiuos kaip asilas. Na žinoma, aš nesusilaikiau. Ir dar sumikčiojau... Harry Styles nemikčioja! Oh.. dabar ji į mane žiūrės kaip į idiotą. Toks ir esu. Žinoma. Dabar Louis manęs klausinės. Nepaliks jis manęs ramybėje. Ir jie stopudovai mus nufotkino. Išsitraukiau telefoną. Žinoma pilną "tagged you in photo".. ohh dabar žiniasklaida neatstos nuo manęs ir nuo "paslaptingosios merginos". Kodėl viskas turi būt taip sušiktai sunku? Nebūtų ji čia atvažiavus. Būtų buvę viskas paprasčiau. Dabar būčiau vis dar su Caroline arba Taylor. Arba dar kokią susirasčiau. Bet nee.. dabar nė su viena negaliu normaliai bendraut nes pradedu lygint su Keite! Po velnių! Ji ir vėl mano galvoje. Katelynn ir Henry..gražūs vardai.. Harry! Susiimk. Ryt interviu. Šūdas.Pff geriau nesugalvojau
Myliu paparagiai! <3
Bučkis.
YOU ARE READING
[ Love Games ] H.S.
RomanceKeitė. Paprasta mergina su paprastu gyvenimu. Viskas prasidės kai ji atvyks pas savo pusbrolį į Londoną. Visa esmė, kad jis gyvena ne vienas, o su draugu. Ji mėgsta pokštaut ir štai ką ji darys visą laiką. Bet ar ji nesupranta, kad ji žaidžia papras...