Nekonečno otázek

601 47 0
                                    

Když jsem se večer probudila, leželi sluchátka na zemi. Sebrala jsem je a hodila na stůl. Připravila jsem se do školy a sedla si na postel. Najednou jsem zaslechla nějaký dívčí chichotání. Vycházelo to z venku a tak jsem se šla podívat z okna. Stál tam Alarik a kolem něho asi pět dívek, které se pořád smály.

Alarik se na mě podíval a tak jsem se schovala za zeď. Když jsem vylezla, Alarik tam nebyl. Stála tam jen jedna z dívek a koukala na mě naštvaně a pak odešla. Co to mělo znamenat?? zeptala jsem se sama sebe.

Nechtěla jsem to řešit a tak jsem si vytáhla knihu, kterou jsem měla ve stole. Začala jsem listovat, abych našla stránku kde jsem skončila. Z knihy najednou vypadl papírek, kde bylo napsáno. Tohle je varování. Jestli se k němu ještě přiblížíš budeš v nebezpečí.. Docela jsem se divila, kde se to tu vzalo, ale dělala jsem jakoby nic.

Papírek jsem si založila do knihy, abych ho měla jako důkaz, když se něco stane. Šla jsem dolů do kuchyně a vzala si čipsy. Pustila jsem si televizi. Dávali nějaký seriál o upírech a vlkodlacích. Měli krásně zelené oči jako já, ale nemám je tak zářiví.

Film byl celkem zajímavý a pytlík od brambůrek prázdný. Šla jsem se napít a pak jsem šla spát, přeci je zítra zase škola.

Ve škole jsem si vzala ze skřínky knížky a vše potřebné. Šla jsem do třídy, ale po cestě jsem do někoho vrazila. Alarik! "P-promiň" vykoktala jsem. "Šmírovat není moc pěkné" řekl a s úsměvem na mě mrkl. "Co? Jo aha, ale já tě nešmírovala" řekla jsem. Alarik jen kývl a odešel.

Po odchodu se můj pohled zaměřil na Nicka opřeného o zeď kousek ode mě. Kde se tu vzal?? "Nick-" chtěla jsem říct, ale odešel hned co jsem skoro dokončila jeho jméno. "Co to s ním je?" řekla jsem si.

Ve třídě jsem překvapením málem omdlela. Vzadu stály ty holky co byly s Alarikem a klábosily. Hned, když si mě všimly, upřely na mě zrak. Cítila jsem se trapně a nechápala jsem, proč jsou tu. Nick seděl v rohu. Šlo poznat, že se mu ty holky vůbec nelíbí, ale ne vzhledem spíše kvůli chování, protože pěkné byly.

Do třídy přišel učitel a holky se vedle něj seřadily. "Tak tohle jsou Jessica, Rebecca, Mellisa, Theresa a Carolline. Přivítejte je prosím." řekl učitel a všichni kývali na pozdrav. Je mi jasné, že je teď budou chtít všichni spolužáci ....

Wolf Family (Dokončeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat