Zase zpátky

362 38 0
                                    

Šla jsem za Nickem, abych se zeptala co se se mnou děje. Naštěstí byl doma. "Ahoj Nicku" pozdravila jsem. "Ahoj Lucy, potřebuješ něco?" zeptal se. Chvíli jsem přemýšlela jak to říct. "Hele. Měla jsem před dvěmi dny takový divný sen. Byl jsi tam ty, Alarik a táta. Někdo se mi zakousl do krku a pak jsem viděla jen tmu." řekla jsem.

Na nickovi šlo poznat, že znervózněl. "Nemusíš se s tim trápit. Byl to jen sen." snažil se být klidný. Něco tu nehraje. Něco přede mnou tají. Řekla jsem si.

"Co přede mnou kriješ?" zeptala jsem se. Nick nic neříkal a tím mě naštval. "No?!" zvedla jsem hlas. "Nic" řekl, ale poznala jsem, že lže. Přišla jsem k němu a chytla ho pod krkem.

Divila jsem se nad svou sílou. Praštila jsem s ním o zeď. Ležel na zemi. "Mluv!" přikázala jsem. "Ne!" zařval. Šla jsem za ním. Chystala jsem ho zabít. Ze stolu jsem vzala nůžky a přibližovala jsem se k němu.

Nůžky jsem se mu chystala zabodnout do krku. Najednou mě někdo uhodil do hlavy a já viděla zase jen tmu.

Vzbudila jsem se na studené kamenné podlaze. "Kde to jsem" zeptala jsem se sama sebe. Zdi byli podrápané. Byli tam řetězi a další věci.

Všimla jsem si, že mám na noze taky jeden řetěz. "Co to je?!!" vyjekla jsem. V tu chvíli se otevřeli dveře. Stál tam Alarik a Nick. "Co tu dělám?!" nadávala jsem. "Jsi nebezpečná" řekl Alarik. "Co? Jak to myslíš?" nechápala jsem ho.

Alarik se jen otočil a spolu s Nickem odešel. Nevěděla jsem o co jde. Co se to děje?! Měla jsem vztek. Zabolelo mě na hrudi. Cítila jsem jakoby se ve mě něco měnilo.

Chvilku jsem byla v klidu. Ve dveřích se objevil Alarik. "Co tu chceš?!" zabručela jsem. "Sama to nezvládneš" usmál se. Zase mě zabolelo na hrudi "Auu!" vyjekla jsem. Alarik se zamračil. Zamkl dveře a sledoval mě.

Začala jsem se cítit divně. Všechno mě bolelo. Začala jsem jsem se měnit. Syčela jsem bolestí. Alarik se zamračil a proměnil se ve vlka. Zvětšovala jsem se. Celé tělo bylo pokryto bílou srstí a čumák byl protažený.

V tom se ve mě něco zlomilo. Přestala jsem ovládat své tělo.

Wolf Family (Dokončeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat