Nevěděla jsem co se se mnou děje. Na místě kde stál Alarik jsem uviděla na okamžik Jeremyho. Plná strachu jsem vstala a běžela jsem pryč.
Doběhla jsem k Nickovi. Vběhla jsem mu do domu a zamkla. Běžela jsem do pokoje a sedla si do rohu.
Přitáhla jsem si nohy k bradě a brečela. Nick vešel do pokoje a zadíval se na mě. Přišel ke mě a sedl si vedle mě. Obejmul mě. "To bude v pořádku" řekl jako by všechno věděl.
Podívala jsem se na něj. "Proč si mi nepomohl?!" brečela jsem. "Nemohl jsem" řekl zklamaně. Ničemu jsem nerozuměla.
Nick mě nechal u něj přespat. Do školy jsem nešla a domů se mi taky nechtělo. Celý den jsem seděla u Nicka na posteli a přemýšlela.
Další den jsem musela jít domů, aby se rodiče nebáli. Nick mě pro jistotu doprovodil. Rozloučila a poděkovala jsem mu. Mamka seděla na gauči a táta dělal něco v kuchyni. "Mami?" řekla jsem potichu. Otočila se na mě "to už jsi doma?" zeptala se. Oni nevěděli, že tu nejsem. Vše bylo jako vždy.
Děsilo mě to a tak jsem se zamkla v pokoji. Oni snad ani nevědí, že jsem byla pryč? Co se to děje?! Říkala jsem si. Začala mě bolet hlava.
Vzbudila jsem se někde v lese u ohně. Byla jsem tam sama. V dálce jsem zahlèdla nějaký postavy. Měli na sobě černou kápi. Bylo jich celkem hodně.
Rozestoupili se všude kolem mě. Jeden ke mě přistoupil a sundal si kapuci z hlavy. Byl to můj otec!!(ten pravý). Koukala jsem vyděšeně na něj. Zákeřně se usmál a to se mi nelíbilo.
"Stoupni si" rozkazal mi. Dívala jsem se na něj, ale vstávat se mi nechtělo. "Vstaň!" zvýšil hlas a tak jsem radši poslechla.
Stála jsem před nim. Bajednou se proměnil ve vlka. Stál přede mnou a pozoroval mě zelenýma očima. Pomalu se blížil ke mně. Teď mě zabije? Bála jsem se. Začala jsem ustupovat.
Začal zrychlovat až jsem musela běžet. Ostatní mi, ale bránili utéct. Zastavila jsem se a zavřela oči. Uslyšela jsem ránu a kňučení. Otevřela jsem oči a rozhlédla se. Můj táta ležel na zemi a začal se zvedat. Vedle stál Nick a Alarik. "To se ti nepovede" řekl Nick. Všichni se vrhnuli na Nicka a Alarika a mě si nevšímali.
Vlkodlaci Nick a Alarik s nimi bojovali a měli velkou sílu. Některé omráčili nebo zranili anebo taky zabili. Zjistila jsem, že nikde nevidim mého otce. Začala jsem se rozhlížet, ale nikde nebyl.
Najednou jsem ucítila jak se mi něčí zuby zakousávají do krku. Nedokázala jsem se hnout ani bránit. Zahlédla jsem jak ke mě běží Nick a Alarik. Zatmělo se mi před očima..
ČTEŠ
Wolf Family (Dokončeno)
WerewolfPůjde o holku jménem Lucy, která časem zjistí, že je nestvůra, kterou v sobě měla už od malička.