Nick

485 45 0
                                    

"Promiň" řekl Nick. "Za co?" zeptala jsem se. "Že jsem ti lhal" řekl. Usmála jsem se na znamení, že je to v pořádku. Doprovodil mě domů kde jsem se s nim rozloučila.

"S jedním odejdeš a s druhým přijdeš" řekla mamka. Usmála jsem se a šla do pokoje. Proč to Alarik udělal? Mám ho ráda nebo ne? Ptala jsem se sebe. Nedokážu přesně říct jestli ho chci.

Šla jsem si lehnout. Další den jsem málem nestihla školu. Nick byl ve škole, ale místo toho aby seděl v rohu, seděl vedle mě.

Alarika jsem ve škole zatim neviděla a tak jsem si oddychla. Zajímavé bylo, že jsem dlouho neviděla Jessicu a ostatní.

"Ahoj Nicku" pozdravila jsem ho. "Ahoj" koukl na mě. Proč si nesundáš tu kapuci?" zeptala jsem se. "No.. Bude to znít divně, ale kdyby viděli moje oči tak by po mě skočily všechny holky, ale nevím proč" řekl. "Tak jakto, že na mě to nepůsobí" zeptala jsem se.

Nick se zarazil jako by znal hned odpověď. "To nevím" řekl, ale nevěřila jsem mu. Po škole jsem čekala venku na Nicka. "Tak pojď" řekl. Šla jsem za ním, protože jsem byla zvědavá jak bude vypadat jako vlk.

Když jsme byli daleko od lidi Nick odstoupil. Pomalu se mu začal protahovat čumák a tělo pokrývala srst. Jeho krásné zelené oči na mě hleděli. Nebála jsem se ho přišlo mi to fascinující.

Sedla jsem si na něj. Nick se rozeběhl do hlubokého lesa. Vypadalo to jako by znal celý les na zpaměť.

Najednou nám do cesty vlezli nějací vlkodlaci. Nick zachoval klid, ale nelíbilo se mu to. Před námi se objevil vlk, který vypadal jako Nick, ale byl větší.

Všichni včetně Nicka se proměnili v lidi. Muž, který se podobal Nickovi se zaměřil na mě. "Vypadáš nádherně Lucy" řekl. Zaskočilo mě, že mě zná.

Nick vypadal hodně vztekle a to nevypovídalo nic dobrého. "Nevěřil jsem, že budeš žít tak dlouho" řekl a zákeřně se usmál.

"Jak dlouho?" zeptala jsem se. "Opravdu si nic nepamatuješ? Co se dělo když ti bylo pět?" ptal se. Opravdu jsem si nemohla vzpomenout.

"Co se dělo?" zeptala jsem se. "Lucy neposlouchej ho!" zařval Nick. "Od té chvíle si se stala člověkem" řekl a usmál se. Cože? Jak to myslí?! Říkala jsem si. Najednou mě zabolela hlava. Uviděla jsem tu ženu z předchozího snu. Mojí "matku".

"Ve tvém těle proudí krev chladnolrevného zabijáka. Dcerko" řekla. Klekla jsem si a začala přemýšlet. "Dcerko?" řekla jsem potichu. Z očí mi tekly slzy....

Wolf Family (Dokončeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat