Život jde dál...

550 46 0
                                    

Po příchodu těch divných holek je na škole taková divná nálada. Kluci se motají jen kolem nich a ostatní holky by je nejradši závistí roztrhaly, ale všichni se jich bojí.

Začalo mě to štvát. Jediný, kdo se kolem nich netočil byl Nick. Uznala jsem, že je možná normálnější než ostatní.

Najednou se ve třídě objevila Jessica, která si to namířila rovnou za Nickem nejspíše chtěla i jeho. Celá škola jí nestačila ona musela mít i Nicka. Jessica si k němu dřepla a snažila se mu kouknout do očí, ale nedařilo se jí. Najednou, jakoby se Jessica zarazila. Zvedla se a odešla. Vypadala celkem dost nervózně.

Co je? Má snad Nick místo očí jablka? Říkala jsem si. Chtěla jsem strašně vidět jeho oči, ale zároveň jsem měla strach je spatřit.

Na chodbě jsem zamířila ke skřínkám jako obvykle. Naproti mě šel Alarik a pětice holek ho následovaly a něco mu pořád říkaly. "Je čau Lucy!" řekl Alarik a já se trochu začervenala. "A-ahoj" pozdravila jsem. Více než Alarik mě znervózňovaly ty holky, které se na mě vražedně dívaly. "Tak já už půjdu" řekla jsem, abych se zbavila těch špaget, co mě nejspíš chtěli sníst.

Po škole jsem šla rovnou domů. Učila jsem se a pak mě napadlo se jít projít.
Nedaleko od nás je rybník. Večer to tam vypadá nádherně. Sedla jsem si vedle rybníka na trávu a pozorovala odraz měsíce na hladině vody. Najednou něco zašustilo v křoví. "Je tam někdo?" zeptala jsem se. Z křoví vylezl vlk. Byl velký a černý. Bylo to, ale divné, protože tady vlci nejsou. Z druhé strany přiběhli další dva. Pak vylezli ještě dva. Byli si hodně podobný.

Vyhoupla jsem se na nohy. Co teď budu dělat?! Byla jsem obklíčená a téměř bez šance. Vlci se na mě rozeběhli, ale přede mnou se někdo objevil a oni zastavili. "Co?" vyjekla jsem. Vlci utekli do lesa. Osoba, která stála přede mnou se otočila. Kapuci na hlavě, že mu nebylo vidět do očí. Nick! "Nepřibližuj se k Alarikovi!" řekl a už chtěl odejít, ale to už jsem mu nemohla dovolit.

"Nikam nepůjdeš! Vysvětli mi, co se tady děje a proč si nesundáš tu blbou kapuci?!" řekla jsem celkem rozčíleně.
Nick stál na místě a tak jsem se rozhodla mu tu kapuci sundat. Natáhla jsem k němu ruku, a když jsem to skoro měla, chytl mi jí "dnes ještě ne" řekl. Pustil mě a odešel.

Běžela jsem domů, abych tu nepotkala další vlky. Víc mě, ale trápil Nick. Proč utekli když přišel. A jak se tam vůbec tak rychle dostal? Musím zjistit co je zač..

Wolf Family (Dokončeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat