Alarik

494 45 0
                                    

Probrala jsem se doma. Otevřela jsem oči a nade mnou se skláněla Kony s ustaraným výrazem. "Jsi v poho?" zeptala se. "Jo jsem" odpověděla jsem a sedla si. Zase ta hlava. "Dnes budeš jen ležet" přikázala mi Kony. "Ale-". "Žádný ale prostě musíš odpočívat" řekla.

Kony mi udělala čaj a pak jsme propovídali celý den. Rodiče nebyli doma a tak mi dělala společnost. Večer odešla domů a taťka jí odvezl.

Další den jsem byla naprosto v pořádku a tak jsem se rychle připravila a šla do školy. Po cestě jsem potkala Alarika jak jde do školy a tak se ke mě přidal. "Čau Lucy" pozdravil. "Ahoj" pozdravila jsem. "Můžu se přidat?". "Jo jasně proč ne" opdověděla jsem. Usmál se.

"Hele nechceš jít dnes do kina?" zeptal se. "No já nevím" řekla jsem překvapeně. "Pojď prosím" prosil mě a tak jsem kývla. Alarik byl radostí bez sebe a objal mě. "Má tě rád" pošeptal. Pustil mě asi po pěti minutách a pak se usmál. "Tak jdeme?" zeptal se. Kyvla jsem a vyrazila ke škole.

Ve škole bylo vše normální. Nick chyběl a tak se mu nikdo nemusel vyhýbat. Nevím proč, ale bylo mi to divný.

Po škole  na mě čekal venku Alarik. Docela mě to překvapilo, ale neměla jsem z toho dobrý pocit. "Ahoj neni na kino moc brzo?" zeptala jsem se. "Jdu tě jen doprovodit tedy jestli můžu" řekl. Byla jsem nervozní a tak jsem přikývla.

Zastavili jsme se před mím domem kde jsem se rozloučila s Alarikem. "Přijdu pro tebe v osm" řekl a já souhlasila.

Přesně v osm stál přede dveřmi a já se rychle připravila. Rozloučila jsem se s matkou a běžela jsem ven. Alarik se usmál a vyšli jsme směrem ke kinu. V kině jsme byli za deset minut a tak nám zbýval ještě čas. "Horor nebo nějaká romantika?" zeptal se. Řekla jsem, že horor.

Sedli jsme si do poslední řady. Dívali jsme se na v zajetí démonu. Je to snad nejhorší horor, který jsem viděla. U jedné děsivé scénky jsem se lekla tak, že jsem se chytla Alarika. Alarik se jen usmál a když jsem se od něj odtahovala přitáhl mě zpátky. Překvapeně jsem se na něj podívala.

Po filmu mě šel Alarik doprovodit. Zrovna jsme procházeli temnou uličkou kde nám do cesty vlezl Nick. Byl pár metrů od nás. Alarik mě zničeho nic chytl a políbil. Snažila jsem se odtrhnout, ale jeho síla mi v tom bránila. Uviděla jsem Nicka jak má vztek. Zmizel z místa a objevil se za Alarikem. Nick ho začal škrtit. "Né Nicku dost!" řvala jsem na něj. Neposlouchal tak jsem po něm skočila.

Objala jsem Nicka aby se uklidnil. Nick pustil Alarika a zadíval se na mě zelenýma očima. Vzpoměla jsem si na onen den kdy jsem zjistila co je Nick zač, ale nebála jsem se. Nick se otočil ke mě a silně mě objal. Alarik zatim utekl, aby ho Nick nenaporcoval...

Wolf Family (Dokončeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat