Seděla jsem na měkkém mechu a sledovala Nicka. Z nenávisti se najednou stala lítost. Chytl mě a postavil na nohy. "Promiň" řekl a pevně mě sevřel v obětí. Najednou jsem ucítila na krku jeho dech. Co to dělá? Neni upír nebo je to další věc o které nevím? Když byl připravený mě kousnou někdo ho odrazil a praštil s ním o strom.
"Teď už se nebudu držet dál" řekl Alarik naštvaným hlasem. Proměnil se v černýho vlka a vyběhl po Nickovy. Ten hned spozornil a uskočil.
"Ani já ne" řekl Nick s úsměvem. Proměnil se taky. Byli si podobný a přitom vůbec. Nick skočil po Alarikovi, který ho hned setřásl. Kousali se do krku a do nohou, až byli téměř bez sil.
Překvapilo mě, že byl Alarik opravdu silný na to, že vždy radši utekl. "Nenechám tě jí znovu ublížit" řekl přesvědčivě. "Ty a mýt starosti? Vyměkl si Alíku" řekl Nick provokativně. Oba se rozeběhli proti sobě. Vběhla jsem jim do cesty. Nechtěla jsem, aby kvůli mě bojovali.
Zavřela jsem oči a čekala na nějakou bolest, ale nic. Otevřela jsem oči. Oba seděli na zemi s překvapeným výrazem na tváři.
V tu chvíli mě nenapadalo nic než utéct pryč. Běžela jsem pryč. Snažila jsem se jít po cestě, kterou jsem přišla, ale nic mi jí nepřipomínalo.
Byla jsem na útěku jako by mi šlo o život, ale to nebyl dobrý nápad. Narazila jsem na vlka z jiný smečky, který upřel zrak okamžitě na mě. Rozeběhl se na mě. Zavřela jsem oči.
Najednou jsem uslyšela ránu a kňučení. Nick stál přede mnou a docela hodně krvácel. Vlk utekl do lesa a Alarik mi pomohl vzít Nicka, který byl zraněný. Divila jsem se proč mi pomáhá.
Odvedli jsme ho k němu a položili na postel. Začala jsem ho ošetřovat. Pomalu se mu rány regenovali, ale nebylo to moc rychlí.
Alarik se sebral a byl na odchodu. "Počkej!" zvýšila jsem hlas. Alarik se na mě otočil s překvapeným pohledem. Rychle jsem ho objala "děkuju" šeptla jsem. Alarik se usmál a pak odešel.
Nick ležel v bezvědomí, který stratil při cestě. Sedla jsem si vedle něj a sledovala jestli se neprobouzí. Začala na mě padat únava a tak jsem položila hlavu na jeho postel a zavřela oči. Po chvilce jsem padla do říše snů.
ČTEŠ
Wolf Family (Dokončeno)
WerewolfPůjde o holku jménem Lucy, která časem zjistí, že je nestvůra, kterou v sobě měla už od malička.