HEPİNİZDEN ÖZÜR DİLERİM BÜTÜM YENİ BİTTİ.TEK BİR DERSTEN KALDIM VE ONU DA GEÇTİM Mİ BELLİ DEĞİL.DUA EDİN BANA SEVGİLİ OKUYUCULARIM.UZUN ZAMAN OLDU FARKINDAYIM AMA SINAVLARIM VARDI.SİZİ SEVİYORUM İYİ OKUMALAR.
ŞU İKİ HAFTA BÖLÜMLER SIK GELECEKTİR KISMETSE.
BANA KIZMAYIN.
TEKRAR ÖZÜR DİLERİM.
SİZİ ÖZLEDİM <3
Nerelerden nerelere geldik ben bile çözemedim.Aradan yıllar geçmiş gibi hissediyorum.Oysaki 1 hafta geçmiş olmasına rağmen bana seneler gibi geliyor,malum günden sonra...
Ah ah!Hayat sen neler de yaptın bize böyle...
"Sevenin ahı tutar" madem de,neden tutmaz benim ahım?
Çok bir şey demedim ki..
Dedim ki,"Kurusun bir tarafları,düğüm düğüm olsun kalbi.Ruhu bedeninde hapis olsun."
Hiiiçç biri mi kabul olmaz yahu?
Ah Ricardo !Vah Ricardo!
Zamanında sen koştun peşimden,şimdi de ben koşuyorum.Bir de bu yetmezmiş gibi kaltak sekreterler gibi giyiniyorum ki,ilgini çekeyim.Ama sen de tıkk yok!
Yanındakiler laf atsın diye uğraşıyorum ama adamları yakalayamıyorum ki...
Tüm gün verdiği işlerden başımı da kaldıramıyorum,şöyle dolaşayım koca binayı da az havam olsun...
Her şeyi düşünen inatçı herif seni!
Gittin yattın değil mi o iki kaşar ile!
Pis kaşarlar! Hem de ne kaşar ESSKİ KAŞAR!!
Esta ve Byanka!
Ahhh!
Esta yı sanki iş yerinde yiyişirlerken görmem yetmiyormuş gibi,bir de ekürisi Byanka vardı evde de.Hangi akla hikmet onu eve aldılarsa!Kız giyiyor mini mini etekleri,çıkıyor bizim azgının karşısına.
Bazen diyorum en başında kabul etmeyecektim bu sekreterlik işini ama,işte aşk bu.Neler neler yaptırıyor adama.
Ah seni pislik Ricardo !Ama yakışıklı da Ricardo!
"Seni azgın,maymunumsu,yakışıklımsı erkek sürtüğü!"
"Pardon?"
Tabi ki sesli düşünmedim.Bu benim hayalimde bana "Pardon?" diyen Ricardo
Sıçtık...
Hemen kendimi toparlayarak
"Buyurun Bay Carloine?" dedim kekelememe müsaade etmeden hemen odamın kapısında beni ne zamandır dikizlediğini tahmin edemediğim yakışıklı patronuma
O ise elleri bedeninde çaprazlanmış bir şekilde,bir yanı kapıma yaslı duruyordu öylece.
"Hayırdır Bayan Elenore,gene kime saydırıyordunuz?" dedi imalı bir şekilde ben onu süzerken.
Hemen kendimi toparlayıp,
"Erkek arkadaşıma saydırıyordum Bay Carloine" dedim hiç bozuntuya vermeden.
Ah tabi yaklaşık 3 gündür isimsiz erkek arkadaşa sahiptim de ben.Tabi Ricardo bunu pek umursuyor gibi durmuyordu.Bu sebeple bu sözlerine de yansıyordu
"Yaaaaaa?Ne yapmış bu isimsiz erkek arkadaşınız size Bayan Elenore?" dedi içeri geçip odamın kapısını kapatarak.Sesindeki alaycılık ciddi anlamda insanı sinir eden türdendi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAPLANTI-2 ŞEHVET YOLU
General FictionYETİŞKİN KURGU. Bu hikaye tamamen hayal ürünüdür.Gerçek kişi yada kişilerle yada herhangi bir kurumla alakası yoktur. +18 içerikler içerebilir. Lütfen okurken ciddiye almayın ve sadece kafa dağıtmak adına okuyun. Yan sen! Bir ses gibi,herkes gibi,dü...