ÖNEMLİ

5K 245 102
                                    

Çoğunuz bana sinir olacak yeni bölüm geldi sandık diye.aranızdan hakaret edecek olan da eminim çıkar ama beni seven okuyucularım beni anlar diye düşünüyorum.sevgili okuyucularım okumayıp da beğenmeyen arkadaşı anlarım ama okuyup da beğenmeyenleri anlamıyorum arkadaşlar yani gerçekten sorun ne?ben cidden moral bozuyorum. Hikayeyi bitir derseniz hemen size 10 sayfalık final yazar bitiririm.istediğiniz bu mu?neden oylar bu kadar az?okunma sayım 1000 küsür oy 70 küsür eskiden 100 ü geçerdi şimdi ona da bin şükür diyorum. Ciddi ciddi yazmaya şevkim kalmadı. Başka hikayelere başladım bile.hem saplantı hem de Dracula ve Ben i final yapmayı düşünüyorum. Çünkü ben üzülüyorum arkadaşlar. Size her gün bölüm yazmak isterdim sorun bu ise.ama bu sizi sıkar beni de saçma bir hikaye yazmaya sürükler. Elbette hikayelerim mantıklı demiyorum yani bu hayal dünyamız arkadaşlar ve ben sizlerle paylaşmak istiyorum. Aklımda yazdığım iki yeni hikayem var. Ama ben saplantı ve Dracula ve Ben den sonra diyorum bu iki sevilen hikaye böyle ise diğerlerini hiç yazmayayım.ciddi anlamda günlerdir bunu düşünüyorum ben.sizlere cuma gününe dek zaman veriyorum bana özelden yorumdan ulaşın yazın.sorun ne? Bitireyim mi iki hikayeyi de? bir de hikayemi okumayıp da okumuyorum diye listeye koyan var.bunun ne kafası olduğunu inanın çözemedim ben.

Artık  yoruldum,sizlerden oy istemekten. Oy ve yorum benim için bir teşvik ama siz onu da bana fazla görüyorsunuz sanki hayatımda her şey yolunda gidiyor gibi bir de siz üzmeyin beni.

  herkesten görüş bekliyorum buna çok çok ihtiyacım var beni en başından beri okuyan ve hayal gücümü seven okuyucularıma.sizlere ihtiyacım var arkadaşlar 

(telefondan yazılmıştır yazı)

SAPLANTI-2 ŞEHVET YOLUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin