Öncelikle herkese merhaba uzun zamandır yoktum ortada ve geri dönüp size yeni bir bölüm yazdım.Şuanda gene yeni bir bölüm yazıyorum size ve fakat yapılan yorumları okudum.1-2 arkadaş istikrarlı bir biçimde her bölüme kötü yorum yapmış.Arkadaşlar bu bir kurgu,hayal ürünü,yalan-dolan gerçeklikle bağı olmayan 1-2 satır cümlelik bir kurgu.Yani bunu kadın haklarına çevirmenizi gerektirecek bir şey yok ki.Bu sadece bir kurgu.Okumak istemezseniz beni takibe almayın.Zaten +18 yaş demişim belirtmişim.Her defasında bu bir kurgudur da demişim.Bu bir platform sadece.Başka bir şey değil.Linç edeceğiniz kişide ben değilim.Kadın haklarını burada değil dışarıda savunun lütfen.O sebeple zaten tamamen yabancı bir kurgu tasarladım aklımda da ona göre yazdım.
Yani yorumlarda neler okudum şu son 3 senede; dine çekeniniz var,kadın haklarına var,edebiyatıma söveniniz var ki ben zaten en başında edebi bir dil kullanmadığımı sadece düşünce ve duygu anlamında ortaya bir şeyler koymaya çalıştığımı size bildirdim.Bunun dışında okuyup okumamak size kalmış.
Yani her platformda lütfen algı yaratma olayına girmeyin.Neler neler var yazılan yani.Bu sadece bir kurgu,kişiler hayal ürünü,yapılanlar hayal ürünü,gerçeklikle hiç bir bağlantısı olmayan ve benimde tasvip etmediğimi bilin.Ben hep dedim ben kendim için ve varsa beni okuyan 5-10 kişi için yazıyorum.
2.kitapta +18 ögelerini azalttım sırf bu okuyucu kitlesini de kırmamak adına.Ama ben size tatlı tatlı izah ederken sizin bu sert tutumunuz bana şiddet oluyor.
Ben eğer ki zaten herkesin isteğine göre yazarsam o yazı,düşünce yada duygu bana ait olmaz,size ait olur.
Elinizi vicdanınıza koyup BUNLARIN SADECE BİR KURGUDAN İBARET OLDUĞUNU VE KAFA DAĞITMAK ADINA YAZDIĞIMI DÜŞÜNEREK AZICIK SAKİN OLUN.
Dracula Ve Ben e' de yeni bölüm gelecek yakında inşallah tabi ona da bir kulp bulup vampir hakları diye linç etmeye çalışmazsanız....
Beni sevenlere sevgilerimle...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAPLANTI-2 ŞEHVET YOLU
General FictionYETİŞKİN KURGU. Bu hikaye tamamen hayal ürünüdür.Gerçek kişi yada kişilerle yada herhangi bir kurumla alakası yoktur. +18 içerikler içerebilir. Lütfen okurken ciddiye almayın ve sadece kafa dağıtmak adına okuyun. Yan sen! Bir ses gibi,herkes gibi,dü...