MUTLAKA OKUYUN------------BU BİR GEÇİŞ BÖLÜMÜDÜR.BUGÜN İÇİNDE DİĞER UZUN BÖLÜMÜ BÜYÜK İHTİMAL KOYARIM.ARKADAŞLAR ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİSİYİM VE DERSLERİM YOĞUN.SİZDEN ANLAYIŞ BEKLİYORUM.LAKİN BENİ TEHDİT EDEN BAZI OKUYUCULAR VAR."OKUMAM" "SİLERİM BAK" "HADİ LAN BÖLÜM KOY" VB DAHA BİR ÇOK TERBİYESİZ LAF.BEN SİZİN ABLANIZ BELKİ DE BAZILARINIZIN KARDEŞİ YAŞINDAYIM.BEN SİZE SAYGISIZLIK YAPMIYORSAM SİZ DE BANA YAPAMAZSINIZ.BU LAFIM BÖYLE TERBİYESİZ KONUŞANLARA.İSTEYEN OKUR HİKAYEMİ İSTEMEYEN OKUMAZ.BEN HOBİ OLARAK YAZIYORUM VE BENİM GİBİ HİKAYE SEVERLER İÇİN YAZIYORUM.ONUN DIŞINDA SABIR İLE BEKLEYEN OKUYUCULARIMA TEŞEKKÜR EDERİM.
BUGÜN BİR BÖLÜM DAHA YAZIYORUM.UZUN OLACAK VE SİZLERE BRANDO KARAKTERİNİ TANITACAĞIM.
BEKLETTİĞİM İÇİN ÖZÜR DİLERİM LAKİN BÖLÜMLER GEÇ GELMEYE DEVAM EDECEKTİR YAZA KADAR.SINAVLARIM,DERSLERİM,PROJELERİM VAR.
ANLAYIŞLA KARŞILAYAN OKUYUCULARIMA TEŞEKKÜR EDER ANLAYIŞSIZ İNSANLARA DA İYİ GÜNLER DİLERİM.
Hayatta çoğu zaman istediğimiz şeyler olmaz.
Gönlün konduğu kişi gibidir aslında hayat.Senin istediğin olmaz,istemediğin olur.Belki de en başından istemediğimiz kişi bizi mutlu eder ama,gönül bu onu yaralayanı sever,sayar.
Benim hayatım da böyle olmuştu işte.Gönlüm beni seveni değil sevmeyeni istemişti.Belki kimine göre hata kimine göre güzeldi.
Bana göre ise tam bir yıkımdı...
Aynanın karşısına geçip,baktığım zaman aklıma ilk gelen şey Ricardo nun ardımda bana bakan hayran dolu gözleri idi...
Bana öyle derinden bakardı ki,derdim "Bu adam ben de ne buluyor?"
Şimdi ise aynanın karşısında sıradan bir kadın ama ardında kimse yok...
Yapayalnız bir şekilde,siyah elbisesi ile öylece bakıyor kendine.
İlişki denilen şey bitmeye yakın olduğu zaman etrafınızda kim iyi kim kötü çok net anlarsınız.Çünkü iyi dostlarınız sizi barıştırmaya veya konuşturmaya çalışırken kötü olanlarsa "Aman boşver,değmez" der genelde.Tabi bu benim gibi bir durum için geçerli.Gidip de gönlünü bir şerefsize kaptıranlar için değil...
Benim kötü gün dostum kesinlikle Silvio olmuştu.Dünden beri beni her saat başı arayıp nasıl olduğumu soruyordu.Üzerimdeki bu seksi kıyafeti bile sevgilisi ile benim için seçmişti.Sabah kargo ile kapıma gelmişti.Tabi peşinde kuaför ve makyöz ekibi ile.
İşte Silvio bana böyle destek olmuştu.Elbisemin üzerinde ki notta aslında her şey belliydi
Asla pes etme güzel kardeşim
Seni çok seviyoruz...
Silvio nun bana ilk kardeşim değişi olmuştu işte bugün...
Benim gözlerimi dolduran bu not,aslında Silvio nun hayatımdaki yerini de ispatlar nitelikteydi.
Siyah elbisenin aslında üzerimde duruşu gözle görülecek biçimde cuk diye oturmuştu.Tam da elbise denemezdi aslında.
İki parça kıyafetten oluşuyordu.Üstü kolsuz,balıkçı yaka,kısa üst alt ise mini kilodumsu şort üzeri yere kadar tülü vardı.Ayağımda tek bant siyah ayakkabı,saçım sıkı bir şekilde toplanmıştı.Gözlerim buğulu makyajlı dudaklarım ise koyu bordo idi...(multimedia da elbise vardır.)
Daha çok iç çamaşırına benzese de kıyafetim,Ricardo için bunu yapmam gerekliydi.Daha doğrusu bizim için.
Tüm İtalya popumu az sonra görecek olsa da başka çarem yoktu.Ricardo nun tepkisini merak ediyordum çünkü.
Tabi bir de Brando olayı vardı.Silvio birini bulduğunu söylemişti aslında,ama benim içimde ister istemez bir korku vardı işte.Silvio,bulduğu çocuğun direk Carloine evine geleceğini söylemişti.Sebebi ise Ricardo yu şüpheye düşürmek ve yalnız gelmemden ötürü gösterdiği rahatlığı görmem idi.
Derin bir nefes aldım.Aynada son kez kendime baktım ve evden dışarı çıkmak adına yöneldim.Çağırdığım taksi neredeyse gelmek üzere idi çünkü.
Kapıdan dışarıya adımımı attığım an Tanrıya dua ettim içimden,gözlerimi kapatıp
Ne olur Tanrım!Bu Carloine evine gittiğim son gün olmasın
"Bayan Carloine?" sesiyle az kala altıma edecektim.
Herhalde Tanrım cevap vermiş olamazdı değil mi?
Korkarak gözlerimi açtığım zaman karşımda gördüğüm Max ile hem sevinmiş hem de şaşırmıştım.
"Max ne işin var burada?" dedim hayretle.Max ise büyük bir sevinçle
"Bay Carloine sizi getirmemi istedi efendim" dedi 32 diş sırıtıp.Onun sırıtışına söylediği şeyden ötürü sevinerek
"Bugün ki ilk güzel haber bu" dedim kalbimin çarpmasına engel olamayarak.Max ise beni baştan aşağıya süzüp
"Bay Carloine bu gece soğuk terler dökecek gibi" dedi ve kolunu bana uzatıp
"Buyrun Bayan Carloine" dedi hiç vakit kaybetmeden.
Bu an ister istemez gözlerimi yaşartmıştı.Çünkü evlendiğim gün de beni gelinlik ile ilk gören ve beni merdivenlerden indiren kişi Max idi..O zaman mutluluğuma doğru giderken,bugün adeta bilinmezliğe doğru gidiyordum.
"Tanrı yardımcım olsun" dedim arabaya doğru giderken...Bu belki de Carloine evine giderken ki son sözlerim idi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAPLANTI-2 ŞEHVET YOLU
Fiction généraleYETİŞKİN KURGU. Bu hikaye tamamen hayal ürünüdür.Gerçek kişi yada kişilerle yada herhangi bir kurumla alakası yoktur. +18 içerikler içerebilir. Lütfen okurken ciddiye almayın ve sadece kafa dağıtmak adına okuyun. Yan sen! Bir ses gibi,herkes gibi,dü...