ARKADAŞLAR EPEY GEÇ GELDİM AMA YENİ BÖLÜM HAFTAYA CUMA GELİR ANCAK.FİNALLERİM VE OKULUM BİTTİ.FAKAT İKİ DERSTEN BÜTE KALDIM.MSİZDEN RİCAM SABREDİN VE DUA EDİN.BENİM GİBİ OLAN HERKESE DİLERİM Kİ ALLAH YARDIM ETSİN.İYİ RAMAZANLAR DİLERİM HERKESE.ALLAH KOLAYLIK VERSİN.
BU ARADA FARK ETTİYSENİZ WATTPAD ARTIK RESİM KOYMAYA İZİN VERİYOR BİRDEN FAZLA.BUNA ÇOK SEVİNDİM.BÖYLECE HANGİ KARAKTERİN NE HİSSEDİP,NASIL DAVRANDIĞINI YADA NASIL BAKTIĞINI GÖREBİLECEKSİNİZ HAYAL ETTİĞİM GİBİ.
HEPİNİZDEN AYRI AYRI ÖZÜR DİLERİM.MESAJLARINIZA VE YORUMLARA CEVAP VERECEĞİM.DUA EDİN DOSTLARIM.
SİZLERİ ÇOK SEVİYORUM.HEPİNİZE İYİ OKUMALAR DİLERİM.
ÖZÜR DİLERİM.
YENİ BÖLÜM İNŞALLAH HAFTAYA CUMA GELECEKTİR.
Kalbim kulaklarımda atıyordu adeta.Sanki benim dışımda herkes dönüyordu.Bu elbette ki yanımdaki yakışıklı adamdan değil kalbimin sahibi olan adamın beni kıskanmasından kaynaklanıyordu.
Elimi tuttuğu andaki o suratı görülmeye değerdi.Ne kadar geri de yıkık dökük bir adam bırakmış da olsam mutluydum,huzurluydum işte.
Acımı,hüznümü anlamıştı.Aynısını yaşamıştı ya harikaydı bu!
Kimi insan şu durumuma kızardı belki de ama beni anlayanlar da olurdu bence.Onu o kadınla öpüşürken görmüştüm ya o an ki kalbimin ateşe atılmışçasına acısı hala hatırımdaydı.
"Hayaller prensesi,dünyaya da dönseniz hani diyorum?" dedi elini gözlerimin önünde bir sağ bir sola hareket ettiren Brando. (Hayalimdeki Brando yukarıdaki resim)
"Efendim?" dedim ben de ne diyeceğimi bilemeden.Çünkü şuan her şey o derece bana uzak ve garip geliyordu ki anlam veremiyordum bu olanlara.
"Az önce ki akıllıca tavrını tebrik etmek istedim.Beni orada yalancı çıkarmadın.Küçük oyunumuzu hemen kaptın" dedi Brando ve sırıtarak içkisinden bir yudum aldı.
Bu adam neden fazla yakışıklıydı ki?
Düşünceleri bir kenara attım ve Brando ya bakarak
"Teşekkürler"diyebildim sadece.Başka laf çıkmadı ağzımdan.Çünkü hala az önce ki Ricardo nun tavrındaydım ben.
Beni kıskanmış ve sahiplenme duygusunu adeta gözler önüne sermişti.
Beni yeniden kazanmak istercesine bakmıştı gözleri gözlerime...
"Aslında teşekkürü bana değil Silvio ya yapman gerek.O benim kardeşim gibidir,Ricardo nun aksine.En zor anımda yanımdaydı ve ben de şimdi onun sevdiği bir kardeşinin en zor anında yanındayım" dedi usulca benim konuşmayacağımı anlayan ve bu sebeple konu açmaya çalışan Brando.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAPLANTI-2 ŞEHVET YOLU
Ficción GeneralYETİŞKİN KURGU. Bu hikaye tamamen hayal ürünüdür.Gerçek kişi yada kişilerle yada herhangi bir kurumla alakası yoktur. +18 içerikler içerebilir. Lütfen okurken ciddiye almayın ve sadece kafa dağıtmak adına okuyun. Yan sen! Bir ses gibi,herkes gibi,dü...