Arkadaşlar anca geliyor kusura bakmayın hepinizi seviyorum.
Anca geldi bölüm.Üniversitem malum başlıyor ayın 8 inde ama ben vizelere kadar bölüm paylaşacağım inşallah.
Hepinizi seviyorum.Sizlerden bol bol oy bekliyorum <3
<3
RİCARDO DAN DEVAM
O herifin benim olana dokunmasını bıraktım bunu dile getirmesi bile ölüm fermanının imzalanması gibi bir şeydi benim için.Benim sevdiğim kadına....
Benim olana....
Odada bir oraya bir buraya gidiyordum.Ne yapsam bilmiyordum.Ne desem bilmiyordum.
Tek bildiğim Elenore un siktiğimin inadının canıma tak etmiş olmasıydı.Benim hassas olduğum noktayı biliyor ve bu noktaya basmak için elinden geleni yapıyordu.
Dünyada ki en acı şeylerden biri herhalde sevdiğin kadını sevmeği istememekti.
Ben artık bunu bile diliyordum Tanrıdan.Çünkü tüm bu yaptıklarım onun içindi.
Onun iyiliği,sağlığı içindi...
Başka çarem yoktu...
Ne diyecektim Elenore a?
Nasıl anlatırdım ki gerçekleri ona....
Tito nun onun peşinde olduğunu ve onu bırakmazsam öldürmekten beter edeceğini...
Eskiden olsa onu yanımdan bir saniye bile ayırmazdım.Düşünürdüm ki bana ne kadar yakın o kadar güvenli.Ama Tito nun tehditleri ve Elenore un inadı beni böyle bir şeye yönlendirmişti.
Tito nun Elenore a anlatacaklarından da korkuyordum bir nevi aslında.Çünkü sırlarım vardı ve bunların çoğunu Elenore daha bilmiyordu.Duysa da benden nefret etmeyecek miydi zaten?En azından şimdi farklı bir yönden ötürü nefret ediyordu.
Ah orospu çocuğu Tito! Düşüncen bile beni huzursuz etmeye yararken ,kim bilir cismen seni bulsam neler olur?
Bulamıyorum ama!
Yok! Adam ortada yok!
Sadece evime kadar gelen zarfları ve Elenore un habersiz çekilen resimleri, tüm elimde olan şey...
Elenore un peşine taktığım onca adam bile bulamadı bu herifi.Ama Tito hep bir nefes uzağımızda nasılsa.
Hayalet gibi...
Beni de korkutan bu işte.
Elenore un yakınında olması ve benim onu bir türlü bulamamam.
"Senden uzakta olursa Carloine,benden de uzakta olur" Tito nun beni bırakmadan önce ki son sözleri...Her gün beynimin bir köşesinde yankılanan sözler...
"Yoksa ona olan sevgimi bir kenara atıp onu ve seni öldürmekten beter ederim!"
Tito yu zamanında sevmemin sebebi en az benim kadar acımasız olmasıydı aslında.Sınırı yoktu herifin.
Her şeyi yapabilirdi.
Korkusu yoktu.
Acısı yoktu.
Hissi yoktu pezevengin!
"Ne yaparsın bize?" demiştim ona yaralı halde sorduğum soruyla.O ise pislik bir kahkaha atıp
"Gözünün önünde sevgili Elenore u siktiğimi düşünbiliyor musun ?Karnında benden bir hediye bıraktığımı? Sonra o hediyeyi alıp tekrar siktiğimi ?İşte bu böyle devam eder Ricardo.Ona öyle acılar çekitiririm ki senden nefret bile edemeyecek pozisyona girer"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAPLANTI-2 ŞEHVET YOLU
Tiểu Thuyết ChungYETİŞKİN KURGU. Bu hikaye tamamen hayal ürünüdür.Gerçek kişi yada kişilerle yada herhangi bir kurumla alakası yoktur. +18 içerikler içerebilir. Lütfen okurken ciddiye almayın ve sadece kafa dağıtmak adına okuyun. Yan sen! Bir ses gibi,herkes gibi,dü...