Sevgili Saçma Okulum...

1.1K 330 286
                                    

-Anne! Annee...
Yine başka bir kabusla gözlerimi açmıştım ama değişmeyen bir şey vardı ki her zaman annemle ilgili kabuslar görürdüm.

. . .

Güneş yine engin parıltısıyla bana merhaba diyordu, kalktım ve direk mutfağa indim. Bu benim her zamanki monoton sabahlarımdandı. Babam çoktan çıkmıştı. Annemse... Ah annem... Gerçi anne demeye bin şahit. Kendisini hiç tanıyamadım, ben 3 yaşımdayken bizi terk etmiş. Nereye gitmiş, ne yapmış bilmiyoruz ama bildiğim bir şey var ki bana çok benziyor. Fotoğraflarında sanki kendimi görüyorum. Yazık canım babam ya... Bana her bakışında onu hatırlamak çok acı olsa gerek... Keşke benzemiyor olsaydım.
Keşke...

17 yaşındayım ve hayat öyle yaramaz ilerliyor ki hoşlandığım çocuk yani okulun popüleri sevgili Jack Kingdom, en yakın arkadaşım Ellen ile çıkıyordu ve bense onların sevgi gösterilerini sadece izliyordum. Ah şu hayat yok mu?

Neyse Amerikan Kingdom Sanat Koleji'ndeyim ve anlayacağınız üzere Jack de bu okulun yani tüm Kingdom şirketlerinin varisi.

Tek kardeşim ve ev öyle sıkıcı ki anlatamam. En yakın arkadaslarımsa Ellen, Maxen ve Suzy. Hepimiz aynı sınıftayız diyemeyeceğim zira bizim okul biraz farklı...

Sınıflardan bahsedecek olursam 1. derece yani kendi aramızda kraliyet sınıfı dediğimiz sınıf 6 kişi 4'ü erkek 2'si kız. En altının ailesinin bile tekstil üzerine fabrikası var, en üstü de meşhur Jack'imiz. Kingdom firması diye geçmiyorum, ülkenin dört bir yanında yiyecekten giyime sürülerek fabrikaları var. Tahmin ediyorum ki sizin de içiniz benim kadar bir hoş oluyordur.

2. derecelere geçecek olursam onların aileleriyse geneli doktor kesim çocukları ve 11 kişiler 5'i erkek 6'sı kız ama yine de havalarıyla insanı dövecek cinstendirler. Nasıl oldu bilmiyorum ama en yakın arkadaşım yani Ellen da o sınıfta.

3. dereceden de bahsedecek olursam yani benim sınıfım, geneli öğretmen çocukları ki ben de öyleyim.

Son olarak 4. derece yani son derece. Bursluların sınıfıdır. Geneli ya tarım sektöründe işçi ya da asgari ücretli yerlerdeki çalışanların çocuklarıdır. Anlayacağınız üzere bu okulda öylelerine yer yok denecek cinsten. Onlara öyle acıyorum ki her öğle arası bizim züppe 1'ler 2'lerle birleşip 4'ten birini seçiyor ve hizmetçiymişçesine kafalarınca davraniyorlar ve bunlara ne hocalar ne de idare karışıyordu.

Genel olarak okulumuz böylesine saçma ve kendimi kast sistemindeymişçesine hissettiriyordu. Kısaca benim için okulum eşittir nefret. Şimdi diyeceksiniz ki madem niye gidiyorsun bu okula? Maalesef sevgili babam sağolsun o da başka bir okulda öğretmen ve bu okulda da yıllardır en yakın arkadaşı Bay Brooks öğretmen olduğu için bu okula gönderiyor. Neymiş, çok güzel ve temeli iyi olan bir okulmuş...Yaa tabi..

Neyse bugün pazar ve yarın okul başlayacak ve bugün sevgili 1. derecelerimiz okulumuzda gelenek haline gelen okul açılması öncesi parti düzenlediler ve ona gitmek mecburiyetindeyim. 'Mecburiyetindeyim' diyorum zira Ellen gelmezsem beni öldürür. Zaten bu partiye sadece 1 ve 2'ler davetli lakin ben 1'lerin gözdesi Jack'in sevgilisinin en yakın arkadaşı olduğum için davetli listesine alınmıştım.
Şimdi hazırlansam iyi olacak birazdan Ellen kapıda biter. Ah benim tatlı ve bi o kadar inatçı belam...

Sevgili okurlarım, bu bölümde biraz okuldan bahsedeyim dedim. İleriki bölümde asıl konuya gireceğim. Zira daha olayları başlatmadım. Bir sonraki bölümü kesinlikle okuyun. Asıl gizemi başlatacağım. Heyecanlanmaya hazır olun... ;)

SecretHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin