Character ASK(konečně:D)
♥Nela♥
Jak se cítíš v Americe?
No, je to velká změna, to jo, ale kvůli Daliborovi jsem do toho šla. I když se mi stýská po rodině. Byla jsem zvyklá, že každý víkend jsem zaskočila k tátovi, anebo k ségře. Ale upřímně?! Nelituju toho, jak jsem se rozhodla:)
A co přesně cítíš?(v srdci)
Cítím lásku. Vřelou lásku a ochranu, kterou mi dává Dalibor. Avšak ještě cítím něco jiného. Něco, co mi poslední dny, kdy jsem v Americe,vrtá hlavou. Pocit, že možná Dalibor není jediný.(Trochu se stydím to přiznat:( )
A jak tě baví učit Justina česky?
Nikdy by mě nenapadlo, že to řeknu, ale je to jedna z mých nejoblíbenějších činností. Važně! A myslím, že to baví i Justina, protože se zlepšuje a slovíčka, které jsem mu zadala,už umí nazpaměť. Jelikož je Dalibor pořád pryč, alespoň mě tato věc zabavuje a jsem ráda, že mě o to můj Benjamínek požádal :D♥
Líbí se ti Justin?
No, jako ošklivej rozhodně není(smích:D)...líbí se mi, proč se nepřiznat? Nestydím se za to. Má pekáč buchet a svaly, které nemá Dalibor tak výrazné. Má sexy přízvuk a bezva tetování. Ale víte co? Dalibor to vědět nemusí:D....
♥Dalibor♥
Nevidíš v Justinovi soupeře?
Ne, proč? Je to přítel a nemá důvod se mnou soupeřit. Pokud to myslíte v souvislosti s Nelou, tak to už vůbec ne. Nevěřím, že by zrovna ona šla do vztahu s Justinem(smích).
Nemáš v plánu požádat Nel o ruku?
Prosím?! To jsem asi špatně slyšel, ne? Vždyť je na to ještě brzo...
Co cítíš k Nel?
Nikdy jsem k nikomu necítil to, co k ní...Nikdy! Zamiloval jsem se až po uši, ale ženit se s prominutím ještě nehodlám. Ne, že bych nechtěl...No, vlastně je to taky jeden z důvodů. Ale hlavní je ten, že se bojím. Bojím se, že manželství bude jen o hádkách a brzy se rozvedeme. A proč spěchat? Času dost! Můžeme cestovat, poznávat se a až ta správná chvíle nastane, čapnu ji za pačesy...:)
Máš před Nelou nějaké tajemství?
Jedno, ano. Říct jí ho však nehodlám, protože by mě nejspíš zabila. Dříve jsem s Gabi... tedy s Alexis spal. Bylo to jen povyražení, ale když jsem ji odkopl, málem se zhroutila. Proto se rozhodla ničit mi život a málem ho zničila i Nele...Jinak nic netajím...
To se nebojíš, že ti ji Justin přebere?
Jak už jsem říkal, ani v nejmenším. Je to přítel a možná děvkař, ale na holky si nesaháme!
Chceš vážně skončit se zpěvem kvůli Nele?(přeloženo ze slovenštiny do češtiny :D)
Nechci skončit se zpěvem,ale s životem pop zpěváka. Chci Nelu,a kvůli ní se této kariéry i vzdám! Teď nám ale nic nehrozí, protože budu zpívat jen pro radost,a to je nejdůležitější. Chci oboje, i když oboje mít občas nemůžu. Jednou jsem si ale vybral špatně a málem jsem o ní přišel, takže vždycky volím NELU:)♥
Jsi gay?
Tak, to jsem nečekal...:DDD
♥Justin♥(česky)
ČTEŠ
Dalibor Slepčík aneb český Bieber?!
FanfictionPopularita, namyšlenost a talent... tyhle tři věci budou hlavním tématem příběhu. Všichni jistě znáte amerického pop zpěváka Justina Biebera. Také si můžete vybavit i vycházející hvězdu Dalibora Slepčíka, který v poslední době budí rozruch mezi náct...