6. Kino - Pořád to je idiot

1.7K 131 14
                                    

   Stojím před zrcadlem a přemýšlím, co si vzít na sebe. Přesně tak! , "Nela", přemýšlím, co si vzít na sebe do kina, kam jdu se Slepčíkem.
Nikdy by mě nenapadlo, že tuhle větu někdy v životě řeknu. No jo, časy se mění...
Nakonec jsem se rozhodla pro tílko, černočerveně kostkovanou košili, černý džíny a vansky.

***

Aby si nemyslel, že jsem na něj nějaká nadržená, přišla jsem pro jistotu o pět minut později.
Už tam čekal opřený o červený sporťák, na očích Ray-Banky a tvářil se jako velkej frajer. V překladu pro lidi jako jsem já: "Tvářil se jako naprostej idiot!'' 

,,Čau, puso! Jdeš pozdě!''

,,Já nechodím nikdy pozdě, ty jsi prostě jen přišel dřív!'' Sundala jsem mu černé brýle, abych trochu zkrotila jeho velké ego, a ušklíbla se:

,,Řekneš mi ještě puso a odejdu!''

,,Tak promiň! Moc ti to sluší, Nelo.'' Poklonil se a otevřel mi dveře od auta.

,,Děkuji, Slepčíku,'' odvětila jsem a nastoupila. ,,Kde si to ukradl?'' Poklepala jsem na dveře auta a pohladila kožené sedačky.

,,Justin mi to půjčil,'' pronesl ledabyle.

,,No jasně,'' nevěřila jsem mu. Ukázal mi papíry, na kterých bylo opravdu napsáno Justinovo jméno.

,,To... to je vtip, že jo?''

,,Ne, proč se mi asi říká českej Bieber?''

,,To mi jako chceš říct, že JB za tebou jen tak přijde, aby sis půjčil jeho auto?'' ptala jsem se nevěřícně.

,,Ne, to já se ho zeptal, jestli by mi ho nepůjčil.'' Nastartoval a mrkl na mě.

,,Takže mi chceš namluvit, že na sedadle, kde právě sedím, si vyhříval zadek slavnej popovej zpěvák?''

,,Ano, přesně to ti chci říct!''

,,No, do háje!''

***

Vybrali jsme si film ''Rok 2020'', kde hraje Emma Drobná.
Ano, ta Drobná, která vyhrála Superstar a je podobná Kristen Stewart.
Film probíhal dobře. Měli jsme celý sál pro sebe a já doufala, že nezačne s tím starým trikem jménem: ''Zívnutí a ruka kolem ramen''.
Naštěstí je natolik chytrej, aby mu došlo, že já tohle nepreferuju. Film skončil a my se vydali ze sálu.
Užuž jsem chtěla říct, že to byl povedený večer, když si mě k sobě přitáhl a políbil.
Nebylo by to tak příšerný, kdyby to neudělal před spoustou lidí, fotografů a novinářů.
Bylo mi jasné, o co mu celou dobu šlo. Komentovali to slovy typu:

,,Dalibore, je to ta pravá?''

,,Představ ji světu, Dalíku!''

,,Ještě jeden polibek do novin!''

...ano, bylo to strašný...

Přerušila jsem ten hluk, když jsem se na Dalibora obořila.

,,Tak takhle to je!
Využil jsi mě, aby se dalo na co koukat v televizi, co?
Vodíš mě tu za nos a namlouváš mi, že si se změnil a tvý ego je už o něco menší!
Jenomže to není pravda, Dalibore, byl jsi, jsi a budeš na vždy namyšlenej dvojník Justina Biebera.
Co sis myslel? Že se s tebou vyspím a ty se na to pak budeš dívat v novinách?
Chodit sem byl fakt blbej nápad! Radši zůstanu u svýho nudnýho života, kde alespoň nemusím nic předstírat, a ty si zůstaň u svejch fanynek a reflektorů, protože my se k sobě prostě nehodíme!'' Byla jsem naštvaná a zároveň raněná.
Jak mi to mohl udělat? Jak mi mohl takhle ublížit? Jsem blbá, že jsem mu naletěla, jsem prostě blbá!

,,Pokračujte, slečno, vylijte si před ním srdíčko!'' křičela na mě blonďatá moderátorka spolu s kameramanem.

,,A vy jděte už taky do háje!'' vyjela jsem na ni.
Pak jsem se ještě jednou koukla na Dalibora a pomalu odešla. Nikdy mě takhle nikdo neponížil. Doufám, že se za to alespoň cítí dobře.

,,Nelo! Nelo! Tak to není! Já tě mám rád! Nechtěl jsem ti ublížit! Nelo...,'' volal na mě ještě z davu, ale já ho nevnímala. Jeho svět je plnej lží a výmyslů, kam já nepatřím a nikdy patřit nebudu!

Tak, trošku napínavosti na konci...😁

Dalibor Slepčík aneb český Bieber?!Kde žijí příběhy. Začni objevovat