3. Začíná válka - Nesnáším Slepčíka

2.2K 138 12
                                    

Dočvachtala jsem domů a zamířila do koupelny. Byl na mě hrozný pohled a já ze sebe vzteky strhala oblečení.

,,Pitomá slepička! Úplně mi zničila nový conversky!'' zesmutněla jsem a znovu se zamračila.

,,Málem jsem ho viděla brečet! Škoda, že jsem si ho přitom nevyfotila, to by byla fotka do novin!'' pousmála jsem se nad svým návrhem a převlékla se do suchého.
Mokré oblečení jsem dala odmočit do lavoru, aby na něm nezůstaly stopy od chloru.
Děkovala jsem bohu, že tu není táta a na nic se mě nevyptává.
Ségra ještě obletovala obchoďák, a aby se o mě nebála, napsala jsem jí, že jsem doma. V domě bylo ticho a nuda, tak jsem si zapnula počítač a mrkla na facebook. První, co jsem spatřila, byl opět článek o Slepčíkovi, bohužel, nejen o něm.

Dalibor Slepčík, 19.12. 2018 14:55

Zdar fanoušci,

   nejprve chci poděkovat za krásné dopoledne strávené s Vámi v obchodním centru:). Odpoledne by mohlo být dokonalé až do konce, kdyby mi ho nezkazila nějaká pitomá holka(16-17).
Omylem jsem do ní strčil a ona spadla do fontány, chtěl jsem jí pomoc a omluvit se, jenomže na mě začala křičet a nadávat mi.
Pomyslel jsem si, že ne všechny hezký holky jsou přívětivý a slušně vychovaný.
To, co udělala pak, mě opravdu vytočilo, vychrstla na mě kafe, které bylo naštěstí vlažné, a doplnila to slovy: "Hlavně se nerozbreč, jako při Superstar!'' Za jiných okolností bych ji pochválil za pěknou stěrku, jenomže jsem byl velice naštvaný a zlomený, když mi připomněla zrovna Superstar...

❤️ Mějte se krásně a nechovejte se jako, i když pohledná, tak pěkně drzá, holka z fontány!

Váš milovaný: Dalibor ❤️

Tak tohle je opravdu vrchol! Ani si už nechci číst ty komentáře, typu: ,,Bože, to je ale kráva:('' nebo ,,Vykašli se na takovou pipinu, Dalíku:*''
Nejradši bych ho na místě zaškrtila, vždyť mě ponížil před celým českým i slovenským národem bohapustou lží! To, že se mi smál a řekl mi krávo, to tam nenapsal...
Jediný, co mě na tom uspokojilo, bylo, že mě nazval pohlednou... ale, pane bože! Vždyť to řekl Slepčík! Netěším se do školy, protože se vsadím, co bude hlavní téma. Já alias holka z fontány VS Dalibor Slepčík....

(Ve škole)

,,To musíte pořád řešit jeho?!'' ptala jsem se naštvaně svých posedlých spolužaček a ukázala na fotku ze Superstar.

,,Ano, musíme! Příští měsíc tu bude v Praze vystupovat a my se musíme domluvit, co si vezmeme na sebe!
A navíc musíme prodiskutovat tu aféru s tou pipkou z fontány. Tak odpal!'' Kývla Vanessa směrem ke dveřím a odfrkla si. Jen jsem protočila panenky a vydala se do mé milované knihovny.

,,Nelo! Nelo!'' volala na mě má učitelka češtiny a rozběhla se za mnou.
Cestou jí spadlo pár papíru, ale ona tomu nevěnovala sebemenší pozornost.

,,Potřebuji s tebou mluvit, pojď se mnou!'' lekla jsem se při myšlence, že jsem něco provedla, ale pak ji rychle zahnala a vydala se za mou nejoblíbenější učitelkou.
Sedla jsem si k ní do kabinetu a nechala se obsloužit čajem a perníčky. Slušně jsem jí poděkovala a sledovala každý její pohyb.

,,Jsi asi překvapená, že jsem si tě zavolala. Neboj se, nic jsi neprovedla,'' uklidnila mě a já se o trošku víc uvolnila.

,,Jelikož si má nejlepší studentka a já musím podotknout, že máš na literaturu, slohy či jiné další věci z češtiny velký talent.
Něco bych od tebe potřebovala a myslím si, že tě to bude zároveň i bavit.'' Usrkla si ze šálku a pokračovala:

,,Příští měsíc, bude tady v Praze veliká akce. Mám dojem, že se to bude konat na Staromáku...,'' zamyslela se a popadla diář. Když našla, co potřebovala, jen souhlasně přikývla a mluvila dál:

,,...a naší škole se ozvali se slovy, že chtějí, aby někdo z mých studentů uváděl celou akci spolu s Leošem Marešem. A tak mě napadlo, jestli by si se toho nechtěla zúčastnit?'' Zatajila jsem dech a pomalu vydechla. Mohla bych si připravit vlastní proslovy a vtipy, které bych pak mohla předvést před spousty lidmi?! To je neuvěřitelné! Začal jsem vehementně kývat hlavu a dodala:

,,Strašně ráda to udělám! Děkuju Vám moc!'' Objala jsem ji a ona se usmála.

,,Věděla jsem, že budeš ráda, tak si dopij čaj a pak pospíchej na hodinu. Zítra se domluvíme na podrobnostech!'' Hodila jsem do sebe zbytek hrnečku a rozloučila se s úsměvem na rtech. Zbytek školy jsem už jen prosnila a nevnímala.
Už jsem se těšila, jak se pochlubím tátovi a ségře...

Takže dík za přečtení a doufám, že se líbilo. Je to trošku nezajímavý, ale můžete se těšit na pokračování, které bude daleko zajímavější😁. Tak si užijte zbytek úterního večer a já se s Vámi těším u další kapitolky!😊❤️

PS: Holka v médiích není Nela, ale jen zdokonalení úryvku, kdy si četla dopis😂.

Dalibor Slepčík aneb český Bieber?!Kde žijí příběhy. Začni objevovat