Pište mi,pls, ty otázky na postavy, ať můžu udělat ten Ask:D Děkuju:)
Budu psát lehkou angličtinou, aby všichni rozuměli! :D
,,Vrať se brzy, Dalibore!'' silně ho obejmu a nasaji jeho charakteristickou vůni.
,,Stejně bych to bez tebe dlouho nevydržel.'' uchechtne se a naposledy mě stiskne v náručí.
,,Be nice to her!'' pohrozí prstem na Justina a mně vtiskne pusu na tvář.
,,Bye.'' zahuhlá Justin, když za ním zavře dveře.
,,Let's learn czech,'' zavelím a on si lehce povzdechne. Musím říct, že jsem čekala, že bude větší egoista a samolibec...
,,How do you say ''beautiful''?'' zeptá se, zatímco já si z tašky vytahuji sešit a propisku.
,,Krásný.'' odpovím mu s úsměvem.
,,Okay, and eyes?'' uchichtnu se, protože nechápu, proč se mě na to ptá.
,,Oči.'' zaartikuluju.
,,Ty máš krásný oči,'' totálně mi vyrazí dech. Vážně mi právě Justin Bieber řekl, že mám krásny oči?! Jo, myslím, že jo...
,,Oh, thank you.'' začervenám se a on pozvedne koutek do úsměvu.
,,You're welcome.''
,,All right, we should start with basics...''
Ponořím se s ním do základů češtiny a celou dobu se blbě uculuju. Je milý a pozorný. Poslouchá mě, a když se ho na něco zeptám, ihned odpoví. Tady je krásný příklad toho, že bulváru se nemá věřit.
,,A ty poslouchat mě?'' zeptá se mě veprostřed výkladu a já mám, co dělat abych nevyprskla smíchy.
,,No, little bit." odpovím a on mírně posmutní.
,,But, i like song "What do you mean.'' snažím se zachránit situaci a úsměv od ucha k uchu, mipotvrdí, že jsem zabránila trapnému tichu.
,,You're a great girl and Dalibor is lucky man.'' znovu se neubráním rudé červeni na tvářích a jako poděkování mu položím svou ruku na jeho. Mám nového a opravdového přítele.
A nevadí, že je to populární zpěvák. Hlavní je, že má srdce na správném místě. Mluvíme vůbec o TOM Justinovi? Protože se mi to nechce věřit. Zadívám se mu hluboko do očí a nespatřím žádnou faleš.
Ja vím, je to krátké,ale na mobilu je psaní děs! Napište mi tedy otázky,prosím,a bude extra dlouhý díl:);)<3
ČTEŠ
Dalibor Slepčík aneb český Bieber?!
FanficPopularita, namyšlenost a talent... tyhle tři věci budou hlavním tématem příběhu. Všichni jistě znáte amerického pop zpěváka Justina Biebera. Také si můžete vybavit i vycházející hvězdu Dalibora Slepčíka, který v poslední době budí rozruch mezi náct...