Volal mi Dalibor a byl hodně ''nadržený''. Nevím proč, ale stejně jsem se ho neptala. Trochu mě překvapil, protože ihned, jak jsem dorazila, mě začal nenasytně líbat, a kdyby nás nepřerušili paparazzi, rozdal by si to se mnou hned na chodníku.
***
Ležela jsem na posteli a dělala úkol z matiky. Byla jsem do něj tak zabraná, že jsem si málem ani nevšimla vyzvánějícího telefonu. Vzpamatovala jsem se a mobil zvedla. Byl to Dalibor.
,,Halo, Dalibore?''
,,Ahoj, hele chtěl jsem se ti omluvit za to, jak jsem tě málem,však víš...''
,,Ale, že by si se dokázal i omlouvat?'' rýpla jsem si a on se uchechtl.
,,Musím ti říct něco vážného, přijď do ''našeho'' parku.'' zněl smutně a zároveň naštvaně. Hodila jsem na sebe Martensky, džíny, bílou košili a vyrazila.
Seděl na lavičce a měl hlavu v dlaních. Připomnělo mi to chvíli, kdy jsem mu měla odpustit a šla za ním s pocitem, že mu neodpustím....a hle, kde teď jsem. Chtěla jsem mu dát pusu na tvář, ale uhnul a trochu se zamračil.
,,Řekl jsem, že si chci vážně promluvit a ne se ocucávat. Zase by nás akorát blejskli!'' vyjel na mě
,,Tak promiň! Netušila jsem, že tě to bude tak štvát.'' omluvila jsem se a sedla si vedle něho. Malinko se odsunul a já zakoulela očima.
,,Víš, Nelo, tohle nemá smysl. Oba dva víme, že se k sobě nehodíme a náš vztah za chvíli skončí. Přiznej si, že mě doopravdy nemiluješ, jsi jen prostě další holka na hraní.'' překvapeně jsem zamrkala a koukla se mu do obličeje. Jeho oči byly chladné a nejevily žádný cit.
,,Cože?''
,,No, jo! Nemyslel jsem to s tebou vážně, měla jsi pravdu. Dělal jsem si z tebe jenom srandu. Musím uznat, že to s tebou nebylo lehký, ale stejně si mi dala...'' vrazila jsem mu facku a vyprskla.
,,Já věděla, že si s tebou nemám začínat! Jsi jenom namyšlená hvězdička, která stejně brzo zhasne!''
,,A kvůli komu zhasíná?! Kvůli tobě!'' zařval.
,,Tak takhle to je! Já tě táhnu ke dnu, co?! Myslíš, že pro mě je jednoduchý, když vidím na každý titulní stránce časopisu, jak se s tebou oblizuju?'' vyjela jsem i já.
,,Kdyby si po mně pořád nevyjížděla, ty fotky by tam nemusely bejt!'' zavrčel.
,,Aha, takže za to můžu nakonec já! No, to je výborný! Myslím si, že první, kdo mě zatáhl do postele si byl ty!''
,,Stejnak to za moc nestálo...!'' to už jsem mu vrazila druhou a odcházela se slovy:
,,Ty debile! Že já se s tebou vůbec zahazovala! Doufám, že tě jednou někdo odstřelí!'' před ním jsem nebrečela, ale jakmile jsem zabouchla vchodové dveře, začaly mi slzy padat proudem. Plakala jsem, nadávala a proklínala ho každou sekundou. V duši jsem ale věděla, že nic z toho nemyslel vážně. Že ty slova, která padala nebyla z jeho hlavy. Bohužel, je to stejně nejspíš konec...
***
Dalibor se proklínal, trpěl a nenáviděl za to, co jí řekl a udělal. Bohužel si vybral cestu slávy bez Nely. On ji ale jednou dostane zpátky. Je to přece Dalibor, který se nevzdává. Když vypadl ze Superstar, nebo se mu nepovedla písnička, tak to taky nevzdával. Musí se přes to přenést a dokázat všem, že není jenom pouhá celebrita. Začne u Alexis....
DŮLEŽITÉ PRO ČTENÍ
Prosím Vás, přečtěte si příběh mé kamarádky Valči, a když tak ji odměňte hvězdičkou. Mě i ji by to moc potěšilo, protože si myslím, že je její příběh fakt pěkněj:)))
Příběh: Odlišná-FF Harry Potter
Ahoj lidičky, takže příběh je v plném proudu a začíná to být fakt napínavý, co? Tak, se mějte u další kapitolky:)))♥ Zdravím Alexis:DD
ČTEŠ
Dalibor Slepčík aneb český Bieber?!
FanficPopularita, namyšlenost a talent... tyhle tři věci budou hlavním tématem příběhu. Všichni jistě znáte amerického pop zpěváka Justina Biebera. Také si můžete vybavit i vycházející hvězdu Dalibora Slepčíka, který v poslední době budí rozruch mezi náct...