38. Opilý Justin a vášnivá chvilka!

973 85 39
                                    

Hele, založila jsem si Instagram, tak mě můžete sledovat a já vám to oplatím:) Napište mi, ale že jste z Wattpadu a ne nějakej pedofil, ok?:D

Jmenuju se: Klára Mattanelli/MattonkaMattStyles

A teď k příběhu:)

*

Ležím v posteli po boku Dalibora a nemůžu usnout. Přemýšlím a namlouvám si, že jsem neudělala chybu, že jsem udělala naopak správně a... 

Co to bylo?

 Někdo hlasitě mlátí na dveře a lhala bych, kdybych řekla, že se nebojím. Nechci aby se Dalibor probudil, jelikož nemám náladu na jeho ochranářská slůvka, a tak ze sebe opatrně odkryji peřinu a velice potichu se odeberu do haly.

,,Pusťte mě dovnitl-ccsa, já ci Neluuuuuu!'' Justin. Co mi to sakra připomíná?

Zbrkle otevřu dveře a on na mě celou svou vahou spadne. Tohle je až moc podezřele podobné situaci, která se stala před více než rokem.

,,Ty jsi se zřídil, proboha!''

,,Já mušel, ty-ty ši ši ho vžala!'' vyprsknu smíchy nad jeho opileckým šišláním, ale hned zase zvážním, když si uvědomím, o čem mluví.

,,Justine-''

,,Já tě miluju! A ty mě, já to vím, Nelo!'' stisknu víčka těsně k sobě a s námahou ho odvedu na gauč.

,,Jsi příliš opilý a neuvědomuješ si o čem mluvíš, prosím tebe!'' napomenu ho s poloúsměvem.

,,Já si nevymýšlím! Uvědomil jsem si to až po tom, čo si mu žekla ano!"

,,Měl si možnost tomu zabránit, Justine!"  vyjedu a hned si dám ruku před pusu, když si uvědomím váhu svých slov.

,,Ty si chtěla, abych to pžekazil?'' překvapeně vzhlédne. Chtěla? Opravdu jsem chtěla aby zasáhnul? Ano...

,,Ne." zamračím se a podám mu deku. Koutky se mu svezou dolů.

,,Takže to necítíš, tak jako já?" cítím...

,,Necítím, Justine. Dobrou!" chladně odcházím, ale on mě chytne za paži.

,,Lžeš!'' zadrmolí.

,,Nelžu!'' bráním se já.

,,Tak proč na mě potom takhle reaguješ?" během vteřiny jsem na něj natisklá a jeho jazyk je v mém krku. Až teprve po chvíli si uvědomím, že mu polibky náruživě oplácím. Odtrhnu se.

,,Co to děláš?! Jsem vdaná! Nemůžu se s tebou líb-" umlčí mě dalším polibkem.

,,Ne, zatím si jen zasnoubená, babe!'' zachvěju se nad jeho slovy a přestanu se bránit.

Povalí mě pod sebe na gauč a zajede mi rukou pod bílé tílko. Jemně mu vzdychnu do pusy a pánví mu zatlačím proti rozkroku.

,,Nelo? Kde si?" zavolá ze shora Dalibor a já se rychle od Justina odtáhnu a vyskočím z gauče.

,,Tady, zlato! Justin se neskutečně ožral, a tak jsem musela jít otevřít." drmolím nervózně při upravování svých vlasů.

,,Justine, ty si prase!'' okřikne ho už v obývacím pokoji a přitáhne si mě k hrudi. ,,Alespoň jeden den se můžeš chovat slušně, ne?"

,,Teď se ho musím zastat. Celou tu dobu, co jsem tu s ním, se opil poprvé." Justin se vděčně usměje, když se Dalibor nedívá, olízne si rty a naznačí mi něco sprostě jazykem. Zrudnu.

,,Pojď půjdeme spát, jsem utahaný." zamumlá Dalibor a táhne mě do pokoje. Justin mě ještě stihne nepozorovatelně plácnout po zadku a já ho spražím pohledem.

Dojdeme do naší ložnice a s pouhým ''Dobrou" ulehneme. No, já opět neusnu, jelikož se proklínám za to, co jsem provedla. Na nočním stolku mi zavibruje telefon a já ho udiveně uchopím do ruky.

Měj sladké sny o mně, honey. Představ si, že jsme spolu ve vaně a já ti houbičkou zajíždím na tvoje nejcitlivější místa. Možná si zadaná, babe, a máš na ruce prstýnek, ale Justin se tě jen tak nevzdá. Nikdo jinej ti neudělá tak dobře. Stačí abych se tě dotknul a už si vlhká. To s tebou Dalibor neumí...
Doufám, že máš teď ruku na správným místě a toužíš, abych se tě dotýkal já. Neboj, jednou budu!
S láskou: Tvůj Justin<3

A do prdele!!!!





Dalibor Slepčík aneb český Bieber?!Kde žijí příběhy. Začni objevovat