O pár týdnů později
Asi víte, co se stalo, takže vyprávět Vám do detailů poslední týdny, by bylo zbytečné. Popíši to alespoň třemi klíčovými slovy. Dalibor, já a velký comeback...
Jelikož se blíží jarní prázdniny, Dalibor pojede na turné a chce abych jela s ním. Těším se, ale taky trochu bojím. Přeci jen je to nedávno, co se, i když omylem, líbal s holkou, která dokáže rychle šířit pomluvy. Jeho manažer ze začátku protestoval, jenomže mu došlo, že díky Daliborovi je tam, kde teď je. Lucka se odstěhovala k Tomovi, jelikož už bylo na čase. Přeju jí to, ale když si pomyslím, že budu bydlet sama s tátou, je mi nějak úzko. Ne, že by byl táta špatnej v domácnosti, to ne! Spíš v té domácnosti vůbec není. Buď pracuje nebo... pracuje. V tom lepším případě.(Tak tuhle větu nechápu snad ani já:D)
***
Dnešní poslední den školy před prázdninama byl vyčerpávající. Holky se mě ptaly, jestli bych jim nesehnala lístky na koncert Justina, když jsem holka Slepčíka. Jelikož se Bieber chystá k nám do Čech na koncert a taky pro své auto. (Ano, přesně tak, ještě mu ho Dalibor nevrátil...) To by ještě šlo, jsem na uječené fanynky zvyklá, ale když za Vámi přijde i třídní učitel, tak to už je pak vážně psycho.
***
Konečně jsem doma a můžu balit na cestu. Dva týdny bez školy a starostí. Šla jsem si brzo lehnout, protože ráno vstávám v šest a mám sraz s Daliborem (kde jinde než u Palladia:D). Ještě něž jsem ulehla, cinkl mi mobil oznamující zprávu.
,,Tak, krásko! Vyspi se do růžova, jelikož tě čekají vyčerpávající dny se mnou. Dobrou noc, puso!♥:*''
Tak on si s tou pusou nedá pokoj, no nic. Odepsala jsem mu a konečně se uchýlila ke spánku.
***
Ráno se mi povedlo vstát brzo a stihla jsem tátovi připravit ještě snídani. Hodila jsem na sebe béžový svetřík, černé leginy a Conversky. Pak už jen věci a hurá za Daliborem.
,,Ahoj, Nelo, moc ti to sluší!'' uculil se a vlepil mi pusu do vlasů. Jen jsem se pousmála a nastoupila do auta. Dojeli jsme na letiště a vystavili se nekonečnému vyptávání fanoušků a novinářů. Naštěstí jsme se dokázali probojovat do odbavovací síně a bezpečně prošli přes detektor kovu.
,,Čekala jsem první třídu a ne rovnou celý letadlo!'' vyvalila jsem oči. Přede mnou stál osobní tryskáč s Daliborovými iniciály.
,,Překvápko, kotě! Teda, Nelo!'' opravil se, když spatřil můj nesouhlasný pohled.
Nikdy jsem neletěla něčím takovým a můžu Vám říct, že je to zážitek na celý život. Můžete si objednat, co chcete a dívat se přitom na plazmovou televizi. Nemusíte poslouchat zbytečné komentáře spolucestovatelů a užijete si samostatný let. Jsem zvědavá, co všechno mě ještě čeká.
Když jsem vystupovala z letadla, překvapil mě hlasitý řev lidu. Radostný, hlasitý řev lidu. Nepatřil mně, ale nevadilo mi to. I tak jsem si to užívala. Všichni na mě vrhali závistivé a zároveň obdivné pohledy. Byla jsem teď známá, jako ''První pravá láska Dalibora Slepčíka''.
PODĚKOVÁNÍ
Ahoj lidi, chci Vám moc poděkovat za všechnu podporu, hvězdičky, čtení či odběry. Moc to pro mě znamená a jsem ráda, že se Vám mé příběhy líbí. Děkuji za vše!
Vaše: Mattonka <3
ČTEŠ
Dalibor Slepčík aneb český Bieber?!
FanficPopularita, namyšlenost a talent... tyhle tři věci budou hlavním tématem příběhu. Všichni jistě znáte amerického pop zpěváka Justina Biebera. Také si můžete vybavit i vycházející hvězdu Dalibora Slepčíka, který v poslední době budí rozruch mezi náct...