Věnováno: Majolka, KlraSoukalov a všem retardům:D
Otázky pro postavy/Character ASK
Ahoj, chtěla bych udělat Character ASK, tak mi do komentářů pište otázky na postavy z příběhu. Klidně, co nejvíc:)
A teď už k příběhu:
Nadechla jsem se čerstvého kanadského vzduchu a v tom mi spadla brada. Přede mnou stála ta největší vila, kterou jsem kdy viděla. Ano, došlo mi, že je Justin bohatý,ale nikdy by mě nenapadlo, že bude vlastnit něco tak honosného...
Hned do oka mě praštil velký bazén s tyrkysově průzračnou vodou a ten nejzelenější trávník, kropený vodotryskem. Dalibor zazvonil a ani ne za dvacet minut,nám přišel otevřít nejslavnější POP/R&B zpěvák, ještě větší lamač dívčích srdcí než je Slepčík, potetovaný mladík, kterému je dvacet šest let( berte to jako, kdyby byl rok 2020), kdo jiný než Justin Drew Bieber!
,,Ahoj, Justine.'' pozdravil ho Dalibor a plácl si s ním, jakoby to byli úplně obyčejní kluci. Trochu mě překvapilo, že na něj začal mluvit naší řečí, ale mé pochyby se za chvíli vyjasnily.
,,Ahoj, Dalibore,'' odpověděl mu plynně česky,ale s velkou dávkou amerického přízvuku. ,,Who's that girl?'' zeptal se tentokrát ve svém rodném jazyce a kývl hlavou ke mně.
,,It's Nela. She is my girlfriend.'' odpověděl Dalibor a přivinul si mě k sobě. Podala jsem Justinovi ruku a následovala ho do té obrovské vily. Ukázal nám celý svůj dům a vše nám nadšeně popisoval. Tedy spíše mně, Dalibor to tu už znal.
,,...And here is your room!'' jen jsem vykulila oči. Přede mnou byla veliká ložnice s obrovským balkonem a tím nejkrásnější výhledem.
,,Thank you, it's amazing!'' poděkovala jsem a ihned se šla podívat dovnitř. Měl to tu krásně zařízené a vkusné. Nejvíc mě ale uchvátil výhled na moře. Ten nádherný horizont mezi nebem a oceánem. Vsála jsem tu vůni slané vody, dřeva a nového domova.
,,Je to tu krásny,že?'' objal mě zezadu Dalibor.
,,To je.'' zamumlala jsem jen a znovu zavřela oči.
,,Chtěl bych tě o něco požádat.'' promluvil o chvíli.
,,Ale jistě, povídej.''
,,Víš, rozhodl jsem zpívat na dobročinných akcích. Jen na dobročinných akcích. A nechci tě tahat furt sebou, protože vím, že to nechceš. Budeš si užívat tady, ale aby si se nenudila, mám prosbu,'' nadechl se a pokračoval. ,,Mohla by si učit Justina česky? Moc by o to stál a umí jen pár slovíček.''
,,Oh, trochu si mě zaskočil. Jistě, že ho to budu učit,ale,že by chtěl zrovna on pomoc ode mě?'' ušklíbla jsem se.
,,Naopak, zalíbila si se mu.''usmál se a já s ním.
,, No, tak fajn, ale až ho budu učit ř, chci si ho natočit,'' Benjamínek se rozchechtal a roztočil mě kolem sebe...
Ano, krátké...já vím:D Hlavně mi napište ty otázky:)
ČTEŠ
Dalibor Slepčík aneb český Bieber?!
FanfictionPopularita, namyšlenost a talent... tyhle tři věci budou hlavním tématem příběhu. Všichni jistě znáte amerického pop zpěváka Justina Biebera. Také si můžete vybavit i vycházející hvězdu Dalibora Slepčíka, který v poslední době budí rozruch mezi náct...