36. Nelo Elizabeth Beakerová, táži se tě....

963 90 33
                                    

  Dvouměsíční výročí mého příběhu s Daliborem:) Za tak krátkou dobu a tolik votes a přečtení:) Moc vám děkuju za 12K:)♥

Jsem hotová a musím říct, že mi ty šaty sedí perfektně. Obtahují mi mé jemné křivky a jsou dlouhé tak akorát. Jediné, co mi vadí je výstřih, který zdůrazňuje mé větší poprsí. Nikdy jsem neměla ráda svoje příliš velká prsa s porovnáním k mému štíhlému tělu. S matkou přírodou si však zahrávat nemůžu. Stvořila mě takhle, a i když jsem se sebou nespokojená, ani bych neměnila.

Dalibor by mě měl vyzvednout za pár minut, a tak se jdu alespoň zeptat Justina, jak v tom vypadám. 

Snažím se na schodech opatrně nakračovat, jelikož na podpatcích moc často nechodím a je tu možnost, že se ze schodů zřítím. Nejdřív se kouknu do kuchyně, ale tam po něm není ani památky. Stejně tak v obýváku a jeho ložnici. Vzdám to ve chvíli, kdy zazvoní domovní zvonek a já s mírným úsměvem otevřu dveře.

 Stojí v nich Dalibor, nějaká holka a... Justin? Nebylo by to tak divné, kdyby na sobě neměl sako, košili a dokonce společenské kalhoty. Dalibor zvolil tmavomodrého motýlka a Justin černou kravatu. Musím říct, že jim to oběma sluší. Pohledem se však zastavím na, až příliš hubené, blondýnce s růžovými šaty. Má takový ten záhadný polo úsměv a neustále se dívá do svého mobilu. Přijde mi trošku povědomá, ale to mi můžou být všichni, když teď žiju v domě slavné celebrity. Asi je tu s Justinem, už teď ji nemám ráda.

,,A-ahoj,'' vykoktám překvapeně. ,,Myslela jsem, že jdeme jen my dva.'' mírně pozvednu obočí směrem k Daliborovi.

,,No, víš, Justin navrhl, že by jsme mohli mít dvojité rande, a tak mi to nepřišlo jako špatný nápad. Alespoň se více poznáte,'' jako bychom se vůbec neznali. ,,Vadí ti to, lásko?'' zeptá se trochu víc tišeji.

,,Ale vůbec ne. Budu jenom ráda,'' usměju se tím nejvíc falešným úsměvem, jak jen to jde. Opět spočinu pohledem na dívce a podám jí ruku. ,,Já jsem Nela a ty?'' její úsměv je na rozdíl od toho mého upřímný.

,,Já jsem Dakota. Dakota Fanning.'' aha. Ani se neobtěžuji se svým příjmením a jen přijímám lichotky od mužských společníků.

Odveze nás, jak jinak, než bílá limuzína a zastaví až před opravdu luxusní restaurací. Ozáří mě pár záblesků fotoaparátu, když vystupuji z přepychového auta. Dalibor mi gentlemansky nabídne rámě a já ho s úsměvem příjmu. Po očku zpozoruji, že Justin udělal to samé.

Posadíme se u okna ke stolu z třešňového dřeva a necháme si přinést vychlazené šampaňské. Přiťukneme si a zabereme se do nudné konverzace. Tedy spíše Dalibor a ta Dominika, nebo jak se jmenuje. Párkrát očima zabloudím k upravenému Justinovi a načapám ho, jak na mě zírá. Zkoušíme hru, kdo dříve uhne pohledem, a kdyby nás nepřerušil číšník s objednávkou, koukali bychom na sebe klidně do konce večeře.

,,Dala bych si grilovaný steak s oblohou a jako přílohu francouzské brambory, prosím.'' diktuji kudrnatému číšníkovi a přátelsky se usměji. Úsměv mi oplatí a vyslechne si poslední požadavky mých spolusedících. Při dlouhém čekání a opakovaném upíjení ze skleničky se mi zachce na záchod, a tak si s omluvou odskočím. Cítím za sebou opět ten čokoládový pohled a po zádech mi přejede mráz.

Nanesu si jemnou vrstvu malinového lesku a párkrát spokojeně mlasknu, abych sebe samu přesvědčila, že mi to sluší. Prohrábnu si husté vlasy a už s trochou většího sebevědomí vyjdu z dámských záchodů. Sotva ale dveře zaklapnou, někdo mě do nich znovu strčí a zatáhne mě rovnou do zadní kabinky. Chci začít automaticky křičet, ale opálená ruka mi zakryje ústa. Setkávám se zase s oříškovými panenkami, které jsou vzrušením rozšířené.

,,Klídek, jen jsem si chtěl dojít pro malou pusinku,'' zavrní a vrhne se mi na leskem namalované rty. ,,Hmm, chutnáš po malinách, kočko.'' malinko se začervenám, když si oblízne naběhlé rty.

,,To bude tím les-'' nestačím to ani dopovědět, protože moje pusa je opět synchronizovaná s tou jeho...

Z pohledu Dalibora

Jsem nervní, protože se bojím její reakce. Bude ráda? Z myšlenek mě vytrhne zavrzání židle vedle mě... Nela se vrátila a má o něco víc růžovější tváře. Asi se víc uvolnila a bude mou nabídkou příjemně překvapena.... Možná. Jen... možná...

Nahmatám onen vzácný předmět v kapse a zhluboka se nadechnu. Vezmu do ruky křišťálovou sklenku a lžičkou o ní opatrně zacinkám. V restauraci se po chvíli rozhostí ticho a všechny pohledy se upřou na mě. Já nejsem nervozní. Já nejsem nervozní. No, dobře. Jsem. Potím se jak prase a mám knedlík v krku. Neliin vyčkávající pohled zabodnutý do mě, mě přinutí promluvit.

,,Chtěl bych,'' odkašlu si. ,,Chtěl bych pronést přípitek dívce, do které jsem se zamiloval. Vím, že jsem ji poslední dny nevěnoval moc pozornosti a moc se za to omlouvám, ale bylo tu hodně důvodů, Nelo. Jeden z nich byl, že jsem přemýšlel. Přemýšlel jsem o našem budoucím životě, a jak to s námi vlastně bude. Ano, je mi pouhých jedna dvacet, ale už vím, jak má budoucnost bude vypadat. Vidím v ní jen tebe, protože si mi tak změnila život, že si další fázi života, nedokážu představit s nikým jiným. Miluju tě, Nelo, moc tě miluju a pamatuj si, že tě nikdo nebude nikdy milovat víc než já. Prošli jsme si spoustou krásných i nepříjemných věci a já věřím, že jich bude ještě mnoho. Pamatuješ, na naše první setkání? Jak si se díky mně vymáchala ve fontáně? Ve chvíli, kdy si z té chlorované vody vylezla a začala na mě nadávat, věděl jsem, že mi dva se k sobě prostě hodíme. Že já tě jednou prostě dostanu. Možná se hádáme a možná nejsme úplně dokonalý pár. Ale přesto všechno se k sobě vždycky vrátíme!'' Nela má mírně vlhké oči a usmívá se. Nadešla ta chvíle. Chvíle, které jsem se tak dlouho bál. Pokleknu a opět spustím. ,,Nelo Elizabeth Beakerová, takže se tě tu po těch skoro tří letech zeptám na otázku, která rozhodne o tvé i mé budoucnosti,'' nikdo nemluví.

 ,,Vezmeš si mě?'' 

Kdo to čekal? Kdo to nečekal? Napište mi to do komentářů:):*♥

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Kdo to čekal? Kdo to nečekal? Napište mi to do komentářů:):*♥

Jo, a chci se omluvit, že nevím, jak se Nela jmenuje. Myslím, že jsem to ani nikde nepsala, takže, sry, jestli je to blbě,ale já fakt nevím:D


Dalibor Slepčík aneb český Bieber?!Kde žijí příběhy. Začni objevovat